Bedankt voor de leuke review Lisette!

Heerlijk die persoonlijke aandacht

Goed geholpen en ook alle tijd om goed alles uit te leggen en op te zoeken

Wauw, én een dikke 10 en mooie complimenten, bedankt voor de leuke review! Alvast een mooie vakantie in Griekenland toegewenst en natuurlijk graag tot ziens bij Travel Store.

Prima.

Geen probleem. Snel onze papieren pntvangen. Jammer dat we bij het boeken de vluchttijden nog miet konden zien.

Bedankt voor jullie mooie review! Inderdaad niet zo handig dat u tijdens het boeken de vluchttijden niet kon zien, normaal gesproken zouden deze wel gewoon te zien moeten zijn. Ik ga dit intern in ieder geval doorgeven zodat dit aangepast kan worden. Nogmaals bedankt voor de review en feedback en alvast een prachtige reis door Portugal gewenst!

Enorm goed geholpen

Bedankt voor de mooie review!

Weer top geholpen

Super geholpen zoals altijd

Bedankt voor de 10 en de mooie review!

prima service

Prima service voor een goede prijs Aanrader!

Bedankt voor de complimenten en het mooie cijfer! We wensen u alvast een fantastische reis naar de Verenigde Staten toe!

Top vakantie boeker

Beste site voor een goede en voordelige vakantie .

Bedankt voor de dikke 10 en de mooie review, daar zijn we enorm blij mee! Alvast een prettige vakantie in Turkije gewenst en uiteraard graag tot ziens bij Travel Store.

soepel en snel

Bedankt voor de prachtige review!

Uitstekekend

Bedankt voor het mooie cijfer en de review!

oke

Bedankt voor de mooie review!

vriendelijk en gastvrij

behulpzaam en meedenken

Wauw, een 10 en mooie complimenten, daar worden we blij van! We wensen jullie alvast een fantastische cruisevakantie toe!

Een feestje!!

Met Dominique is het altijd top geregeld in Hardinxveld-Giessendam

Bedankt voor deze top review, Tineke!

goed geholpen

ze denken mee vriendelijke nemen ze tijd voor je

Bedankt voor de mooie review en de 10! Alvast een prettige vakantie in Spanje gewenst en natuurlijk graag weer tot ziens bij Travel Store.

Reisbureau dat nog net even dat extra stapje wil zetten

werknemers zijn enthousiast en hebben kennis van zaken en zoeken met je mee naar de gewenste vakantie. Zowel bestemming als bijkomende zaken.

Wauw, wat een schitterende review, bedankt René! Alvast een mooie vakantie gewenst en natuurlijk graag weer tot ziens bij Travel Store!

prettig en goed geholpen

Bedankt voor de mooie review en de 10!

Prima geholpen

Zoals jaarlijks gebruikelijk weer prima geholpen met het boeken van onze zomervakantie.

Wauw, bedankt voor de 10 en de leuke review! Alvast een prettige vakantie gewenst!

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk ontvangst. Aandacht voor onze vakantie wensen. Volop aanvullende informatie op onze eigen ideeën. Daarna een keurig aanbod van diverse vakantieopties. Met daarbij nog diverse aanvullende mogelijkheden voor verzekering, parkeren auto en stoel reservering die worden aangeboden. Nadat we onze keuze hadden gemaakt een perfecte afhandeling van alle bevestigingen. Wat ons betreft een Top Reisburo

Wat een ontzettend mooie review, enorm bedankt!

Professioneel en goed advies, met goed meedenken.

Prettig geholpen, leuke mensen, goede adviezen, erg goed meedenken en alles netjes geregeld.

Wat een mooie complimenten allemaal Jurgen! Enorm bedankt voor je leuke review en natuurlijk graag weer tot ziens bij Travel Store!

prima ontvangst zonder afspraak.

Geen afspraak gemaakt wist ik niet dat dit de bedoeling was. maar ze konden toch even tijd voor mij maken.

Bedankt voor de leuke review!

Wij zijn op een fijne klantvriendelijke manier geholpen

Goed mee denken en overleggen voor een zo goed mogelijke prijs en service.

We gaan al jaren met Travelstore voorheen traveltroef

Altijd goed bereikbaar en hulpvaardig!

Fijn contact en super geholpen door Femke Tuitel

Fijn gesprek met Femke en goede tips. Ze heeft ons de goede keuzes laten maken en de vakantie is geboekt.

Online lastig boeken

Heb moeten bellen om eea geboekt te krijgen. Met behulp van de telefoniste lukte het wel. Ik moest hiervoor dingen niet aan klinken enz. Was daar alleen niet uitgekomen. Telefoniste hielp enorm goed en nam ruim de tijd om het samen op te lossen.

Fantastisch, zeer vriendelijk en snel geholpen!

Had zelf al een reis geboekt via internet en (na bevestiging) ook bijbehorende vliegtickets geboekt. O.g.v. een bepaling in de algemene voorwaarden werd de reis daarna alsnog geannuleerd. Dankzij de supersnelle en fijne service van Travelstore, is er snel een goed alternatief gevonden, waardoor ik zelfs de vliegtickets niet om hoefde te boeken. Kom hier zeker terug!

Tot nu toe prima

De eerste keer via travel store geboekt. We zijn nog in Egypte maar toe nu toe geen klachten., De reservering liep gesmeerd en de medewerkers (sters) van Travel Store waren erg vriendelijk en deskundig. De vertegenwoordiger van FTI hier ter plaatse (Hurghada) is erg ook goed!