Tot nu toe prima

De eerste keer via travel store geboekt. We zijn nog in Egypte maar toe nu toe geen klachten., De reservering liep gesmeerd en de medewerkers (sters) van Travel Store waren erg vriendelijk en deskundig. De vertegenwoordiger van FTI hier ter plaatse (Hurghada) is erg ook goed!

goed geholpen

goed geholpen

Goede adviezen

Geweldige en snelle service!!

Ik ga zitten, vertel wat ik wil en het wordt geregeld!

Bedankt voor je leuke review Iris!

ze hebben alles uitgezocht naar onze wens

Ze namen de moeite om de reis met bijbehorende aktiveiten uit te zoeken en te boeken

Wauw, wat een schitterende review, bedankt!

Zeer snelle reactie, goede\leuke suggesties.

Online wat vragen gesteld over mogelijkheden van een zelf samen te stellen reis. Zeer snel een telefoontje met nog wat vragen, waarop binnen24 uur een reis voorstel kwam met meerdere mogelijkheden. Ik ben zeer te spreken over de service, prijs en bereikbaarheid.

Beste Edwin, bedankt voor de 10 en je complimenten! Daar worden we blij van :) We wensen je alvast een prachtige reis door Thailand heen!

Goede medewerkers

Altijd deskundige en prettige hulp

Bedankt voor je mooie review en de 10 Paul!

Makkelijke site

Fijne dat er ook een app beschikbaar is die je met heel het reis gezelschap kan delen

Bedankt voor uw mooie review! Alvast een prettige vakantie in Griekenland gewenst!

Vakkundig .en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Altijd zeer naar tevredenheid geholpen.

Wauw, een 10! Bedankt voor uw leuke review!

Je ontvangt snel en goede opties waar je naar vraagt qua wensen !

Je ontvangt snel en goede opties waar je naar vraagt qua wensen !

Vriendelijk en gastvrij.doen goed hun best voor je ben dik tevreden

Meer dan tevreden

Afspraak snel gemaakt vriendelijke medewerkster en reservering ging heel rap en kundig. Ze had prima adviezen en we kijken nu uit naar een fijne vakantie.

Geboekt via site netjes berichtje terug gehad

Super goed geholpen door mevr Kirina Lafleur

Ik ben super goed geholpen. Het is zeker de moeite waard om langs te gaan

Wij zijn geholpen door Femke en zij heeft voor ons allerlei opties opgezocht . Nu gaan we heerlijk op vakantie naar Gran Canaria Zeker aan te bevelen.

Prettige sfeer

Heel fijn en goed geholpen. Zeer tevreden

Goede informatie en alles wordt goed uitgezocht en nagevraagd.

Een super fijn reisbureau

Altijd hebben ze tijd voor mij. Het maakt niet uit hoeveel tijd ik nodig heb. Erg vriendelijk personeel.

Zeer prettig dat we een optie van een paar dagen voor de gekozen reis konden krijgen. Soms moet je tussentijds bepaalde dingen regelen en het kan niet bij elke reisorganisatie. We werden ook per ommegaande geïnformeerd dat de aanbetaling was bijgeschreven. Altijd fijn die korte lijntjes.

Zeer tevreden klant

Fijne snelle service

Goede vriendelijke telefonische begeleiding gehad bij t boeken van mijn vakantie naar Mallorca.

Leuke medewerkers goed geholpen

Als je reis wilt boeken Dan naar Hardinxveld-Giessendam gaan Je wordt keurig geholpen leuke medewerkers Het is fijn om daar een reis te boeken ze denken met je mee

Uitstekend geholpen

Na jaren weer bij travel store de vakantie geboekt. De service was als van ouds en de ontvangst zeer vriendelijk. Deskundig advies

Geweldige service!!!

Ondanks steeds wisselende wensen van onze kant bleef de medewerkster heel geduldig en heel vriendelijk met ons meedenken en heeft ze uiteindelijk iedereen toch nog snel tevreden gekregen! Dank je wel!

Goede service, vriendelijk personeel en veel keuze in vakanties en touroperators.