Vriendelijk en behulpzaam

Je hoeft maar te bellen en ze staan altijd voor je klaar

Bedankt voor je leuke review!

Ik ben beleefd, vriendelijk, behulpzaam, uitstekend geholpen.

Travel store Dordrecht vind ik uitstekend. Het personeel is geduldig, helpt met zoeken naar verschillende mogelijkheden. Is dus behulpzaam, beleefd en vriendelijk. Ik kan altiijd terecht met vragen en krijg goede uitleg.

Super fijn om te horen dat u helemaal naar tevredenheid bent geholpen in onze vestiging in Dordrecht! Bedankt voor uw schitterende review en de 10, daar zijn we enorm blij mee. Alvast een prettige vakantie op het mooie Lanzarote gewenst en natuurlijk graag tot ziens bij Travel Store!

Er wordt meegedacht om de juiste vakantie, naar wens, te realiseren.

Vriendelijke ontvangst en op afspraak, zodat er tijd was om alles goed door te spreken. Er wordt meegedacht en aangepast indien mogelijk. Zo ontstond de reis die we uiteindelijk willen gaan maken. Prettige ambiance!

Bedankt voor u mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en dat u zo tot uw perfecte reis bent gekomen. We wensen u alvast een fantastische reis door de Verenigde Staten toe en horen t.z.t. graag hoe u het gehad heeft! Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Makkelijk en snel.

Via de site een vakantie geboekt en eerste aanbetaling gedaan. Snelle bevestiging van boeking.

Denk met je mee

Het is heel makkelijk om alles te vinden.met het boeken denken ze ook met je mee.

Bedankt voor het mooie cijfer en de review!

Vriendelijk, vlotte prima service

Werd aan de telefoon zeer vriendelijk te woord gestaan. Kon vragen wat ik wilde, niets was te veel. Voelde me gehoord, gezien en gerespecteerd Bedankt voor deze uitstekende service

Bedankt voor uw mooie review, mevrouw de Groot! Het doet ons goed om te lezen dat u zich gehoord, gezien en gerespecteerd voelde. Zoals het altijd hoort te zijn natuurlijk! We wensen u alvast een mooie vakantie toe in Turkije en zien u graag weer terug bij Travel Store!

Een goede service vakkundig personeel

Bedankt voor je mooie review!

Snel, vriendelijk en accuraat geholpen vanaf het moment dat ik voor de eerste keer binnen kwam. Na een jaar werd ik nog als bekend ervaren. Dat is gewoon leuk !

Bedankt voor uw mooie review mevrouw Bakker, daar worden we blij van! Alvast een mooie vakantie op Guernsey toegewenst en natuurlijk graag weer tot ziens bij Travel Store Dordrecht!

Keurig geholpen aan de telefoon en meteen teruggekoppeld!

Bedankt voor de leuke review!

Professioneel

Alles tot in de puntjes perfect geregeld Tijdens verblijf in Amerika nog op de hoogte gehouden van het reis schema

Bedankt voor de prachtige review en de 10, daar zijn we enorm blij mee! We zien u graag weer terug bij Travel Store Leerdam!

Ondanks online boeken telefonisch wordt je goed tewoord gestaan

Ondanks online boeken telefonisch wordt je goed tewoord gestaan Zeer goed geholpen

Wat een mooie review, bedankt! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Graag tot ziens bij Travel Store!

Ik kreeg voor vertrek nog een koeltas met allerlei handige spulletjes

Fijn dat de koeltas met gadgets nog op tijd voor uw vakantie binnen is gekomen! Hopelijk heeft u een prettige vakantie gehad op het mooie Aruba. Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Danique

Prima geholpen en in staat mee te denken.

Vanaf het 1e moment vriendelijk en behulpzaam geweest. Hebben n.a.v. onze wensen een mooie en passende bestemming geboekt.

Bedankt voor jullie leuke review en het mooie cijfer, daar worden we blij van! Alvast een prettige vakantie gewenst en graag tot ziens bij Travel Store!

professioneel

Vriendelijk personeel om samen met de klant een vakantiereis naar wens te plannen

Bedankt voor uw prachtige review en de dikke 10, daar worden we blij van! We wensen jullie alvast een mooie reis toe, maar dat moet ongetwijfeld helemaal goed gaan komen. Met vriendelijke groet, team Travel Store

Al jaren verzorgt het team van TravelStore onze vakanties. Dit jaar hadden we weer een uitdaging met een hotel wat nog niet “af” is. Geen pakketreis, maar alles apart. Binnen 1 week was alles geregeld en super verzorgd door Patricia. Wederom enorme dank!

Jullie bedankt voor de prachtige review en de 10, Sigrid! We vinden het echt top dat jullie ons al jarenlang toevertrouwen met het uitzoeken en boeken van jullie vakanties. Het duurt nog een paar maanden, maar alvast weer veel plezier in Mexico en we zien jullie natuurlijk graag weer terug bij Travel Store!

Prettig persoonlijk contact en kennis van zaken

Naast een goede website en een app ook fijn persoonlijk contact. Zelfs een attentie met Sinterklaas. Bij Travel Store staat de klant centraal, wij hebben zin in de vakantie in 2024!

Bedankt voor jullie leuke review en de mooie complimenten, om blij van te worden! Alvast een hele fijne vakantie in Turkije gewenst en natuurlijk graag tot ziens bij Travel Store!

Snel en goede informatie

Bedankt voor de mooie review!

Overzichtelijke website, duidelijk & helder. Contact & communicatie, informatie ook erg goed. Al vaker bij Travel Store geboekt, prima service, goed aanbod vakanties met goede prijs/kwaliteit. Zeer tevreden!

Wauw, bedankt voor je mooie review en complimenten, Arnold! Leuk om te horen dat je al vaker via ons op vakantie bent gegaan. Alvast een fijne vakantie in Oostenrijk gewenst en graag weer tot ziens bij Travel Store!

Steeda meer dan goed door Delhiaka geholpen,al jaren.

Bedankt voor de prachtige review!

Goede en vriendelijke mensen

Goede service, nemen de tijd voor je en altijd goede adviezen.

Bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten!

Uitstekend geregeld

Ook dit jaar wederom mijn vakantie geboekt bij Travel Store. Contact loopt vlot en is duidelijk van beide kanten.

Wauw, een 10 en van die mooie complimenten, daar worden we blij van Jordy! Bedankt voor je leuke review en alvast een hele fijne vakantie gewenst!

Fijne ervaring

Geweldig geholpen en geïnformeerd.

Bedankt voor de prachtige review!

Fijn contact en goed geluisterd nsaar ons in samenstelling van reis

Heel goed en fijn contact reis naar onze volle tevredenheid samen gesteld.

Bedankt voor de mooie review, daar worden we blij van!

Fijn reisbureau dat nog met je meedenkt

Wij boeken hier al jaren onze vakanties gewoon omdat het aanbod geweldig is en de prijzen natuurlijk ook Soms is het moeilijk omdat we altijd met een grote groep gaan maar er word altijd wel een oplossing gevonden ,super service

Bedankt voor je prachtige review en complimenten, Patrick! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en graag weer tot ziens bij Travel Store!

Duidelijke communicatie

Overzichtelijk, veel informstie over de accomedatie, duidelijke prijsopbouw zonder addertjes onder het gras.