Zeer goede service

Leilani is iemand,die met je meedenkt.Ook is zij zeer klantvriendelijk en deskundig.

Bedankt voor je prachtige review en de vriendelijke complimenten!

Fijn persoonlijk contact en het meedenken

Eerst telefonisch en mailcontact gehad, afspraak gemaakt om e.e.a. te boeken. Het meedenken vind ik erg fijn en waardeer ik ook. Een volgende keer kom ik zeker terug.

Bedankt voor je mooie review Mariska, daar worden we blij van! Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Graag weer tot ziens bij Travel Store!

Overzichtelijke site.

Snelle reactie.

Super makkelijk om een afspraak te maken. Alle mogelijkheden worden bekeken. Met veel plezier weer onze vakantie voor 2024 bij Chantal van Travel Store Leerdam besproken.

weer perfect geholpen.

zeer tevreden

Top geregeld!

Echt top service. Moniek heeft me geholpen en geen vraag was te veel. Ze heeft alles voor me uitgezocht. En mijn speciale trip tot in de puntjes verzorgd.

Bedankt voor de prachtige review en complimenten Diana! Fijn om te horen dat het contact met mijn collega Moniek zo fijn is verlopen en de reis tot in de puntjes is verzorgd. Het duurt nog eventjes, maar alvast een prettige vakantie gewenst!

Super organisatie

Er wordt goed naar je geluisterd, meegedacht en geregeld. Men houd zich aan de gemaakte afspraken Kortom , betrouwbaar en erg prettig.

Wauw, bedankt voor je mooie review en de 10!

goede ervaring

Goede prijsverhouding tov andere reisorganisaties

Behulpzaam

Femke heeft mij netjes en behulpzaam geholpen

Wauw, een 10! Bedankt voor de complimenten en de mooie review!

Heel vriendelijk en behulpzaam

Het telefonisch contact verloopt heel vlot. Men is heel vriendelijk en problemen worden meteen opgelost.

Wat een super review, bedankt!

snel en goed geholpen

last minute trip naar de kerstmarkt in Koblenz

Hele goede service

De service is top! Paar keer telefonisch contact gehad. Ze komen na wat ze zeggen.

Beste Sandra, bedankt voor je mooie review en leuke complimenten! Graag tot ziens bij Travel Store :)

Gewoon alles goed geregeld

Wij ,stel 64 hebben nu al meerdere malen een reis geboekt via travelstore,en alles is of wordt goed geregeld. Tot nu toe geen klachten gehad volgende keer gaan we weer met hun op vakantie.

Bedankt voor uw prachtige review en mooie complimenten. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service en ook de volgende keer weer via ons op vakantie gaan! Alvast een prettige vakantie gewenst en graag tot ziens bij Travel Store.

Positief met een niet aflatende service en uitzoekerij

Aardige dames die niet te beroerd zijn zaken voor je uit te zoeken , je voelt je er welkom !

Goede en fijne service

Eleni heeft ons goed geholpen met het uitzoeken voor een vakantie naar Ibiza.

Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze service! Bedankt voor de mooie review!

Heldere site, vriendelijk personeel aan telefoon

Heldere internetsite, duidelijk berichtgeving ook telefonisch. Handige app.

Reis zoeken was gemakkelijk

Na bepaling reis, de beste vertrek en terugkomst tijden eenvoudig te bepalen, en ook een snelle reactie van Travelstore m.b.t. bevestiging van de gekozen reis, en super om het op deze manier te doen.

Bedankt voor uw prachtige review!

Prima geregeld

Erg gemakkelijk

Netjes geholpen

Er wordt met je meegedacht en netjes geholpen

Bedankt voor de mooie review en complimenten Corina!

heel fijn geholpen.

we werden goed geadviseerd en geholpen door heel vriendelijke medewerksters.

Fijn om te horen Peter! Bedankt voor de prachtige review!

Ze weten waar ze het over hebben.

Inmiddels twee reizen geboekt en de derde aangevraagd. Ze luisteren goed naar en komen met voorstellen waar je uit kan kiezen.

Wauw, wat een mooie review en dan ook nog eens een 10! Bedankt voor de review en complimenten Martie!

Snel & accuraat

Even tel contact gehad. Prima uitleg. Daarna online geboekt

Bedankt voor de top review!

SUPER

Zeer behulpzaam, hebben veel verstand van reizen en altijd vriendelijk.

Wat een mooie review Arie, bedankt!

Plezierig onderhoud en uitgebreid de tijd voor uitleg en vragen

Bedankt voor je mooie review!

Uitstekend.

Alles prima geregeld en vragen opgelost.

Bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten!

Arkelstraat 87 4201KB Gorinchem