Wordt altijd vriendelijk en snel geholpen.

Wauw, een 10! Bedankt voor de prachtige review!

Goed Meedenken

Met familie, 10 personen op vakantie. Aankomsttijd s,nachts is voor de kinderen niet te doen , ik kreeg een aanbod om de vluchttijden tegen een redelijke prijs te veranderen naar de middag

Bedankt voor de mooie review!

Behulpzaam en snelle respons.

Bedankt voor je review Bianca!

Goed geregeld!

Reis op maat gemaakt door goed te luisteren naar onze wensen.

Bedankt het prachtige cijfer en de mooie review, Angelique!

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel

Mogelijkheden werden snel opgezocht. Bij een lekkere bak koffie werd een mooie reis naar onze wensen geboekt. Lof !

Bedankt voor je prachtige review Cees! Fijn om te horen dat de koffie goed heeft gesmaakt en dat er een mooie reis voor jullie is geboekt ;) Alvast een hele fijne vakantie gewenst!

Alles was in een mum van tijd geregeld. Erg prettig aan de telefoon,en ook volledige transparantie over de kosten. Wederom een bijzonder fijne ervaring

Bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten, Ella! Graag tot ziens bij Travel Store!

uitsteekend

mij ervaring is goed met het reisbureau wordt goed geholpen en vriendelijkheid is oké.

Bedankt voor je review!

Een goede ervaring al meer dan 20 jaar

Bedankt voor uw fantastische review en jarenlange vertrouwen in Travel Store! Daar worden we blij van. Graag weer tot ziens bij Travel Store. Met vriendelijke groet, Danique

Geweldige meedenkende medewerkers. Snelle besluitvorming

Uitstekend geholpen

Vriendelijk geholpen en samen gekeken om onze cruise zo volledig mogelijk te boeken.

Goede begeleiding

Bij vragen of problemen telefonisch goed te bereiken wat tegenwoordig een unicum is

Heel goed geholpen en vriendelijk personeel

Ben heel goed geholpen aan de telefoon het boeken van stoelen lukte niet daar heeft ze me stap voor stap mee geholpen wat een geduld Petje af super tevreden

Geweldige service

Eerlijk gezegd, wij kunnen alleen maar Travelstore aan iedereen aanbevelen. De service dat die mensen bieden is in één woord gezegd SUPER ! Wij hebben 5 sterren gegeven maar eigenlijk mag dat 5+ sterren zijn omdat alles maar dan ook alles tot in de puntjes geregeld is en je met een gerust gemoed op reis kunt vertrekken. Op iedere vraag wordt zeer vlug een duidelijk antwoord gegeven. Top dus. Bij deze willen we Ron en collega's heel hartelijke danken voor de perfecte manier van afhandeling van de boekingen van de vele reizen die we reeds met Travelstore gedaan hebben.

Overweldigend!

Femke heeft ons enorm goed geholpen. Ze heeft alles uitgezocht van a tot z en wij reizen met 16 personen dus de wensen en eisen varieren enorm. Ga je met vakantie, STOP MET ZELF ZOEKEN. Femke is een kanjer in vele opzichten. Wij boeken voortaan alles via haar.

Reeds vele malen geboekt bij Travelstore. Altijd tot volle tevredenheid en goede prijzen. Enige minpunt: er worden geen kortingen meer verleend.

Verborgen kosten worden miet vermeld

Onze reis werd door ook door een andere (bekende) reisorganisatie aangeboden. Ik heb geboekt via Travelstore omdat ik hier eerder genruik van heb gemaakt en dit toen dikke prima was. Deze keer valt echter tegen, bij aankomst wordt verteld dat we na afloop nog toeristenbelasting moeten betalen voor de accommodaties. Dit is niet vermeld door Travelstore! Hierdoor zijn we veel duurder uit dan als we bij de andere aanbieder hadden geboekt, die dit overigens wel duidelijk hadden benoend!

Beste Mirella, Bedankt voor je eerlijke review, wat jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service! Onze oprechte excuses daarvoor. We zijn momenteel druk bezig met het doorvoeren van het duidelijker vermelden van de toeristenbelasting op de website. In de meeste gevallen staat de info over de toeristenbelasting aangegeven op de accommodatie pagina bij het kopje informatie. Op de reispapieren vermelden we sowieso dat er toeristenbelasting moet worden betaald in Griekenland, dit is verplicht, ongeacht bij welke reisaanbieder je boekt. Ook op de boekingsbevestiging wordt de toeristenbelasting vermeldt. Hieronder nog even het stukje geplakt welke op jullie boekingsbevestiging te vinden is (pagina 2): "Griekenland heft voor overnachtingen in toeristische accommodaties een belasting. Deze toeristenbelasting dient de gast direct ter plaatse te voldoen. Afhankelijk van de landelijke classificatie worden volgende bedragen berekend: • € 0,50 per kamer per nacht voor 1-2 sterren hotel/appartement • € 1,50 per kamer per nacht voor 3 sterren hotel/appartement • € 3,- per kamer per nacht voor 4 sterren hotel/appartement • € 4,- per kamer per nacht voor 5 sterren hotel/appartement" Wanneer je bij een andere reisaanbieder had geboekt, dan had de toeristenbelasting ook nog ter plekke betaald moeten worden. Dit zit nooit vooraf in de reissom berekend. Ik hoop dat alles met deze informatie wat duidelijker is geworden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je antwoorden op dit antwoord! Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Zeer goed.

Vlot en behulpzaam personeel bij de boeking en een adequate en snelle afhandeling van een probleem bij de terugreis, zal bij een eventuele volgende reis zeker langs gaan.

Beltje en opgelost

Vraag over mijn vakantie en duidelijk antwoord kundig en deskundig

Bedankt voor de mooie review!

Vakkundige hulp en uiterst vriendelijk

Al jaren een prettig bezoek aan dit kantoor Vriendelijke mensen Goed advies

Bedankt voor het mooie cijfer, de leuke review en uw jarenlange vertrouwen in Travel Store! Graag tot ziens bij de Travel Store in Gorinchem!

Super compleet

Travel Store (vooral vanwege Delhaila) is het enige reisbureau waar ik kom. De reden is, dat alles perfect is geregeld en overal aan gedacht wordt!! Top.

Beste Teus, bedankt voor je schitterende review, ook namens mijn collega Delhaila! Echt een review om blij van te worden! Nogmaals bedankt en graag tot ziens bij Travel Store!

Uitstekend reisbureau!!!

Altijd behulpzaam als ik vragen heb. Ondanks drukte hebben ze alle tijd voor mij.

Bedankt voor de prachtige review, het mooie cijfer en het jarenlange vertrouwen in Travel Store, meneer Haazen! Enorm bedankt en natuurlijk graag weer tot ziens bij Travel Store!

Van de vakantie wordt echt maatwerk gemaakt.

Wensen t.a.v. de gehele reis worden in acht genomen en vervolgens wordt er een goed voorstel uitgewerkt. Ook aanpassingen op het gemaakte voorstel worden weer prima vertaald in het definitieve reisplan. Alle zorgen over een reis worden uit handen genomen.

Makkelijk zelf boeken

Overzichtelijk en snel en makkelijk boeken

Super personeel met veel ervaring

Een dikke 10

Concordiaweg 8