Snelle service en klantgericht

Ik had op korte termijn verblijf nodig voor 5 personen in de Dominicaanse republiek en had in no-time een aantal goede opties gekregen voor een goede prijs. De communicatie op afstand via mail en WhatsApp ging erg goed. Vanuit het buitenland ook nog een transfer geboekt van het hotel waar we verbleven naar de luchthaven, ook dit ging supersnel. Volgende keer ga ik zeker weer via TravelTroef.

Heel goed uitstekende service

Heel klantvriendelijk

Altijd vlotte en vriendelijke behandeling gehad

Verschillende keren via traveltroef reizen geboekt.....niet altijd de allergoedkoopste, maar altijd redelijke tarieven in vergelijk met andere aanbieders.

Prima , regelen daadwerkelijk de dingen die gevraagd worden

Ik heb wat zaken willen regelen voor de vakantie en zij hebben daarmee prima geholpen. Top!

Goede service. Duidelijke website.

prima bureau regelen alles tot in de puntjes

geweldig

Als je belt krijg je direct iemand aan de tel

Uitstekende service !

Al vaak een vakantie geboekt en altijd snel en correct afgehandeld.

prima in orde

goed en snel.

Traveltroef is top

Alles goed geregeld,meestal zijn de prijzen ook gunstig.

zeer goed

goede service van traveltroef!. onze terugvlucht simpel en snel kunnen veranderen in een avondvlucht.

Goede prijs, prima afhandeling

Vakantie's makkelijk te vinden ,scherp geprijsd, simpel te boeken ,prima afhandeling via de mail.

zeer goed

heel goed personeel met heel goede ervaring en zeer goed advice voor hun klanten

Bijna 4 op een rij…een ontdekking die ik iedereen kan aanbevelen.

Twee reizen dit jaar, een derde binnenkort in September, en het kriebelt nog steeds om af en toe eens te gaan piepen of er nog superdeals te vinden zijn.Begin dit jaar gaf ik al een positieve waardering, ik kan dit vandaag, na afloop nog eens bevestigen.Alles verliep zoals het hoort.De info over wat je krijgt voor je geld staat klaar en duidelijk omschreven.Communicatie is vlot, vriendelijk, snel, zowel via mail als aan de telefoon.Voor de medewerkers is geen moeite te veel om alles piekfijn te laten verlopen.Doe zo voort TravelTroefTeam…jullie zien ons zeker nog terug.

Goede service al jarenlang.

Wij boeken al jarenlang onze vakanties via Traveltroef. De service is altijd goed en bij vragen krijg je snel een reactie. Ook zijn ze vaak goedkoper dan andere reisaanbieders.

Snelle en goede bantwoording van vragen

Op vragen zowel telefonisch als per mail wordt snel een passend antwoord gegeven. Ook zijn er tot op heden geen fouten gemaakt in onze boekingen. NB de website is duidelijk minder. Veel te vaak kan geen reis worden gevonden als op een prijs wordt geklikt en de beschikbaarheid wordt gecontroleerd. Wij vinden het schandalig dat reisorganisaties vluchten aanbieden naar luchthavens die een urenlange taxirit betekenen terwijl er luchthavens zijn die veel dichterbij liggen (bijv. Hurghada als 'alternatief' voor Marsa Alam) verder van een met een taxi afliggen van het hotel. Als Traveltroef een mogelijkheid aanbiedt om de aankomstluchthaven te kunnen selecteren zou dat veel helpen.

Alles prima geregeld.

Alles prima geregeld.

ongelooflijk

ga voor de 1e keer in contact komen om een reis te boeken en wordt gelijk stil van de professionele benadering van het team vragen wensen worden indien mogelijk gelijk uitgevoerd het contact met tussen personen waarmee traveltroef werkt gewoon te lezen op je mail travelteam doet alles wat mogelijks is voor je te regelen dank je wel mijn 2e boeking zeker bij jullie

Service is echt top, vriendelijke medewerkers.

Hele goede service regelen alles voor je Je hoef zelf niks te doen. En de dames zijn zeer vriendelijk .

Super geholpen

Goede service en vriendelijke mensen.

Goed geregeld

Alles is goed geregeld website overzichtelijk prijzen Heel netjes goede service ivm parkeren en visums

Goed!

Mijn vragen worden juist beantwoord en de boeking verliep soepel.

Uitstekend, goed reisbureau

Hartelijk dank voor deze prachtige 5 sterren!

overzichtelijke website

Met mijn vriendin die al heel lang via jullie reist online geboekt en dat ging heel goed. duidelijke site en service.