mooi materiaal en dag erna in huis

mooi materiaal en dag erna in huis

Supersnelle levering

Besteld en supersnel geleverd.

Er is geleverd wat ik heb besteld conform afgesproken levertijd!

Er is geleverd wat ik heb besteld conform afgesproken levertijd!

super

snelle reactie en levering!

Snel geleverd en erg goede kwaliteit beschrijfbare magneten

Binnen een dag in huis en hele stevige kwaliteit beschrijfbare magneten, de kleuren zijn helder genoeg om goed leesbaar te zijn. Goed uitwisbaar zonder restafbeelding, ook na langere tijd. (Dat is bij andere producten vaak niet het geval)

Eenvoudige bestelling en snelle levering

Grote keuze, snelle levering

Grote keuze, snelle levering.

perfect!

fijne en zeer vlotte aflevering!

Erg blij met de scrumartikelen!

Blij met de post-itmagneten. Goed schrijfbaar en makkelijk over het bord te verplaatsen. Het zou helemaal top zijn als het pakket ook duurzaam bezorgd zou worden via fietskoeriers.nl! :)

Super snelle levering en zeer klantvriendelijk

Ondank dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn, zijn ze echt heel goed bereikbaar. Een beetje spannend, maar zij reageren echt heel snel op mail en met goede en klantvriendelijke antwoorden. Top.

Praktisch en snel geleverd

De magneten zijn zeer praktisch te gebruiken voor het planbord. Snelle levering

handig en goed

De bestelling is snel ontvangen.

Snelle en nette levering

Snel en netjes geleverd.

Niks op aan te merken

Snelle levering. (zeer snel) Nette prijs. Prettige overzichtelijke website.

Onverwachte juweeltjes in het assortiment

Come on, gekleurde magnetische mini-boards om op een groot bord (of de koelkast)te plakken. Briljant en zeer bruikbaar, door de kleuren zijn zaken eenvoudig te groeperen, maar houdt het uit de buurt van toekomstig management, zeker met de pen wordt het gewaardeerd als mogelijkheid om de hele koelkast vol te hangen en 'schrijven'

De producten zien er goed uit en waren snel in huis.

Snel geleverd!

De bestelde artikelen waren snel geleverd.

Snel geleverd, goede spullen

Mijn twee bestellingen werden heel snel geleverd en het zijn erg fijne herschrijfbare postit magneten.

alles super snel geleverd en goed verpakt

Goede kwaliteit, snel bezorgd

Ik ben blij met mijn artikelen en ze werden ook snel bezorgd. Alleen nogal aan de prijs (vooral met verzendkosten).

Snelle levering en goede service!

Sterke klantenservice: denkt mee en biedt oplossing die verwachting te boven gaat!

Snelheid en betaalgemak. Perfect!

Snel besteld en de volgende dag in huis. Betaling op factuur mogelijk, dus perfect voor mijn organisatie.

De juiste artikelen snel geleverd

Scrumartikelen.nl heeft veel goede en handige spullen om je werkomgeving in te richten met diverse scrum-artikelen. Kwaliteit is goed, levering is snel, diversiteit ruim.

Erg positief

Snelle en betrouwbare levering van de bestelde producten. Goede, gebruiksvriendelijke webshop.

Goed en snel en kwaliteit.

Snelle levering.