Perfecte artikelen

De artikelen zijn goed te gebruiken om agile/scrum te kunnen werken. De levering ging snel en goed

Hele leuke en herbruikbare magneten die we vaak gebruiken in onze kinderopvang

Vlotte levering en service. Makkelijke website en goede produkten. Die we hier zowel in de kinderopvang zelf veel gebruiken alsook administratief een meerwaarde zijn. Wij zijn fan.

Precies wat ik nodig had voor een strakke weekplanning

De spullen werden volgens afspraak geleverd en voldoen aan de verwachtingen.

Goede kwaliteit en snel verstuurd

Magnetische post-its zijn van goede kwaliteit en zorgen voor een duurzame manier van werken

Vakkundig, snel en proffessioneel

Super snelle antwoorden op gestelde vragen en fijne communicatie. Ook snelle levering van de artikelen.

super snelle levering

Goed materiaal

Denken goed met je mee

Er was een probleem met de levering van het product maar dit is keurig en snel opgelost. Ik ben zeer tevreden.

snelle en correcte levering

De bestelling werd de dag nadien al geleverd en was volledig. De magneten zijn iets dunner dan ik dacht, maar voldoen zeker aan de beschrijving bij het artikel. De bestelling werd volledig geleverd met zelf een leuk extraatje :)

Na retourzending nog geen bevestiging en terugstorten ontvangen

Mooie producten, snelle levering

Goede service, stevige producten. Snelle levering.

Wat kwaliteitsproblemen

Wij hebben recentelijk wat zaken aangeschaft. Een groot deel daarvan waren de magnetische roosters (Lijnen en kolommen). Helaas was de kwaliteit van deze roosters helemaal niet goed. De magneten werken niet goed waardoor er overal lucht tussen de roosters zit.

Zeer tevreden met de schrijfbare magneten!

Zeer tevreden met de schrijfbare magneten! Ze zijn perfect voor het overzichtelijk organiseren van ons projectboard en bieden veel flexibiliteit. Daarnaast hebben we de bestelling snel en netjes ontvangen, echt topservice!

Goede producten

Fijne en praktische hulpmiddelen

Praktisch en mooi vormgegeven

VERY NICE COACHING TOOL

I am happy with the product. Surprise of the amount debited different from that announced in the order. Certainly related to shipping costs abroad... I would have appreciated this being announced in advance.

Zeer tevreden omwille van correct verloop: van bestelling, communicatie tot de levering.

Enkel tevredenheid bij deze nieuwe klant :-)

Handige magneten, mooie kleurtjes!

Blij met de schrijfbare magneten, erg handig voor ons projectboard. Goede service!

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Altijd zeer goed.

Super netjes geholpen en snel geleverd!

Super netjes geholpen en snel geleverd!

Mooi materiaal en handig!

Snelle levering, leuk gevarieerd materiaal. Blij mee!

Snelle levering!

Vandaag besteld, morgen in huis.

Correcte en duidelijke service Enkel spijtig dat de prijzen telkens excl. btw worden getoond.

bestelling klopte en was op tijd ontvangen

bestelling klopte en was op tijd ontvangen, kleuren van de magneetlabels kwamen overeen met wat ik wilde

Besteld en snel ontvangen, en voldoet precies aan onze verwachtingen

Goed en duidelijk

Goed geleverd en doet wat het moet doen. Wordt gebruikt bij neuropathie in voeten

Over Scrumartikelen.nl

De nummer 1 webshop voor alle Scrum, Agile & Kanban benodigdheden zoals scrum magneten, scrum planning poker kaarten, scrum retrospective kaarten en Scrumborden