prima product, snelle levering

Goede communicatie over bestelling, betaling en levering. Product voldoet aan de verwachtingen.

De site was duidelijk. Artikelen werden snel geleverd. Waren zoals vermeld, dus dat is ook mooi. Een negen omdat ik de prijs wat aan de hoge kant vond, maar dat weet je wel op het moment van bestellen.

Ultra snelle afhandeling van mijn bestelling. Super!

betrouwbaar

Levering van de producten zoals afgesproken, goede kwaliteit

GEWELDIG

Goede service.

Duur promotie-artikel

een pakje kaarten voor scrumpoker, verzendkosten duurder dan de kaarten, moet dan maar. Maar als blijft dat de scrumkaarten vol staat met "scrumartikelen.nl" dan vind ik de prijs veel te hoog.

Super meedenkende mensen!

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling maar gelukkig werd ik vriendelijk geholpen met het alsnog gereedmaken van de bestelling. Eenmaal binnen bleek ik teveel besteld te hebben en nogmaals een vriendelijk antwoord via de mail dat het geen probleem is te retourneren.

Jammer dat gekozen wordt voor PostNL als verzender.

Verder prima.

Heel klantgericht!

Ik had een bestelling afgebroken, omdat ik wat was vergeten te bestellen. Toen ik daarover mailde, had ik een vriendelijke en persoonlijke reactie

Voor herhaling vatbaar.

Goede overzichtelijke website. Bestellen gaat eenvoudig en er wordt geleverd binnen de aangegeven levertijd.

Zeer goede ervaring

alles op voorraad en super snelle levering

Snel geleverd, precies wat het moet zijn

Vriendelijke mensen, snelle levering en het product is wat ik ervan had verwacht.

Snel geleverd!

Contact goed en snel reactie op de mails. Bestelde artikelen snel geleverd.

Snelle levering, super!

Super snelle levering voor een workshop die ik last minute moest voorbereiden. Top!

Goede prijs en snelle levering

Ik zou zeker opnieuw bestellen bij scrumartikelen.nl

Snelle levering en kwalitatief goede artikelen!

Ziet er mooi uit

Helaas heb ik nog geen gebruik gemaakt van jullie artikelen. Ik ga het product inzetten in lessen op vso zml onderwijs. We zijn op het ogenblik verplicht dicht . Ik ga ervan uit dat de artikelen gaan bevallen zoals ik denk het te kunnen toe te passen . Wilt u mijn ervaring daarna horen dan verneem ik dat graag van u.

Top kwaliteit

De producten zijn van top kwaliteit en dragen verder bij een verduurzaming.

Voldoende

Na mail telefonisch contact mogelijk

supersnelle service

Heel tevreden over de snelle levering, facturering en ook bij het afhandelen van een klacht.

Uitstekkend

Compleet assortiment, snel geleverd en artikelen volgens verwachting.

Duidelijke webshop en snelle levering.

Snel geleverd en volgens afspraak.

Vlotte, nette levering. Goede kwaliteit materialen.

Vlotte levering, goede kwaliteit materialen.

Over Scrumartikelen.nl

De nummer 1 webshop voor alle Scrum, Agile & Kanban benodigdheden zoals scrum magneten, scrum planning poker kaarten, scrum retrospective kaarten en Scrumborden