Balen maar we lossen t op

Ze passen niet op mijn magneetbord Ja op de achterkant dat wel Ik dacht dat ik mijn activiteiten wegen nu eindelijk kon gaan gebruiken. Overzichtelijk en zonder al te veel gedoe. De kosten file maar al wat tegen vooral ook omdat de btw haar nog bij komt als je particulier bent. Als je ziek bent wil je dingen investeren om mee te gaan.......nou ja doe maar dan weer met het idee dat het nu klaar zou zijn mijn man gaat een plaat staal proberen te regelen die achter mijn al bestaande witte planbord kan (op de koelkast ging t maar hij moet horizontaal ivp verticaal) zodat ik mn planregels toe kan gaan voegen

Beste Agnes, Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend om te horen dat onze magneten niet werken zoals je had gehoopt. Voor Glassboards zijn inderdaad extra sterke magneten nodig. Onze magneten zijn alleen geschikt voor 'normale' whiteboarden en niet voor Glassboards. We zijn op dit moment onze hele website aan het bekijken om zeker te zijn dat dit bij alle producten heel duidelijk is zodat we dit misverstand in de toekomst voorkomen. Je kan het product uiteraard gratis naar ons retourneren als je het niet kan gebruiken. Stuur ons even een bericht op [email protected] als je het wil terug sturen. Met vriendelijke groet, Het team van Scrumartikelen.nl

Producten zijn boven verwachting!

Kwaliteit van de producten zijn boven verwachting, zeer goede kwaliteit prijsverhouding. Ontzettend blij mee! Werk er heel prettig mee, veel fijner dan digitaal plannen.

Minder

Ik heb magnetic whiteboard grid gekocht. 1 rooster heeft aan de onderzijde slecht / geen grip. Op een Magneet glasboard heeft deze helemaal geen grip omdat de magnetisch kracht te weinig is.

Beste David, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je andere verwachtingen had bij dit product. Voor Glassboards zijn inderdaad extra sterke magneten nodig. Onze magneten zijn alleen geschikt voor 'normale' whiteboarden en niet voor Glassboards. We gaan de tekst en afbeeldingen bij dit product nakijken en dit duidelijker aangeven zodat dit misverstand niet nog een keer kan gebeuren. Onze excuses voor deze verwarring. Je kan het product uiteraard gratis naar ons retourneren. Stuur ons even een bericht op [email protected] als je dat nog niet gedaan hebt. Met vriendelijke groet, Het team van Scrumartikelen.nl

Misleading photo

I purchased the 12-people Poker planning decks. The quality is good and the whole thing does the trick, but both e-shop and box illustration depicts more than 4 colors of the decks and I got just 3 sets of red, blue, green and orange decks. That was quite dissapointing

Dear reader, Thanks for your feedback. We are sorry you expected something different. There are indeed 12 sets of cards in the box with a lot of colours on the front side and on the backside 4 colours. On the box and images we only show the real cards that are in one box but we are sorry you still expected something different. Because of your feedback we now made an unboxing video available on our website with all cards from one box to make sure this misunderstanding doesn't happen anymore. Kind regards, The Team from Scrumartikelen.nl!

Berichten midden in de nacht

Sturen mail om een waardering te geven op kerstdag om 2 uur 's nachts... Wat denk je dan wat er gaat gebeuren...

Vervelend om te horen dat je de mail voor een beoordeling op kerstdag om 2 uur 's nachts hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We gaan uitzoeken hoe we ervoor kunnen zorgen dat deze mails niet meer automatisch in de nacht worden verzonden. Heel erg bedankt voor het doorgeven zodat we dit nu kunnen verbeteren. Nogmaals excuses voor het ongemak en we hopen dat je ondanks onze mail toch nog fijne kerstdagen hebt gehad! Met vriendelijke groet, Floor van Scrumartikelen.nl

prima service

Er ontstond een probleem . Maar dit is direct en adequaat verholpen. en opgevolgd door scrumartikelen.nl

Vlotte levering.

Service met een grote S

Ik ben goed geholpen en dat liep allemaal zeer gesmeerd. Ik ben tevreden.

Snelle hulp en snelle levering

PostNL had problemen met leveren. Contact gezocht en ontzettend snel en accuraat geholpen. Zeer klantvriendelijk en meedenkend.

top gergeld

De bestelling was binnen 2 dagen bij ons op kantoor. Goed geregeld.

Snelle levering, persoonlijke benadering!

Beste Diana, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je tip meteen doorgevoerd, heel erg bedankt dat je ons dit hebt laten weten! Met vriendelijke groet, Het Scrumartikelen.nl Team!

Heel tevreden

Een super product. Mooi materiaal. Het is buigzaam en plakt makkelijk aan metalen door zijn magnetische werking. Schrijft erg lekker met whiteboard stift.

Eerste levering helaas niet compleet. perfect opgelost

De eerste levering was helaas incomplete. Na mailcontact is dit snel opgelost en perfect hersteld.

geweldig geholpen ivm verkeerde bestelling

Ontzettend snelle reactie op de mail en de oplossing was snel gevonden

Goed materiaal en snelle levering

Prachtig

Tres content!

Gewoon op rekening kunnen bestellen, vlotte afhandeling en uitlevering van alle bestelde artikelen.

Snelle afhandeling

Correct en snel

Ik kreeg een zeer snelle levering. Het produkt is mooi en kwaliteitsvol. Ik wou dat ik dit eerder ontdekt had.

Duidelijk, direct, goed en niet duur!

Ik ga de magneten gebruiken voor de symbolen op de Customer Journey Map. Heeft u daar misschien zelfs een setje (voorbedrukte) symbolen van?

Goedemorgen Wim, Bedankt voor je beoordeling, fijn dat je zo tevreden bent met onze producten! Ons volledige assortiment staat op de website zelf. De symbolen die we hebben kan je vinden via deze link: https://www.scrumartikelen.nl/Gewone-Magneten. Als de symbolen die je zoekt daar niet bij staan, kunnen we ze helaas niet leveren. Als er nog andere vragen zijn horen we dat graag, je kan ons ook altijd bereiken via [email protected] dan krijg je nog dezelfde dag antwoord! Met vriendelijke groet, Het Scrumartikelen.nl Team

kromme herschrijfbare magneten

Wij ontvingen een pakket met bol staande herschrijfbare magneten die daardoor niet op ons scrumboard blijven plakken. Ik moet ze helemaal ombuigen om ze alsnog laten plakken.

Goedemorgen Rop, Heel erg vervelend om te horen dat je magneten hebt ontvangen die niet goed zijn! Onze excuses hiervoor dat is zeker niet de bedoeling! We gaan intern uitzoeken wat er met deze magneten is misgegaan en we sturen uiteraard nieuwe magneten toe met wat extra's om het ongemak hopelijk wat te verzachten. We sturen je een e-mail om te vragen om welke kleur magneten het gaat zodat we dat kunnen oplossen. Nogmaals onze oprechte excuses en je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail van ons! Met vriendelijke groet, Het team van Scrumartikelen.nl

Zeer klantvriendelijk en er wordt snel gereageerd. Product naar wens!!

De website is klant vriendelijk en de spullen zijn snel geleverd! Top!

Altijd gorede servive en snelle levering!

Snel en persoonlijk

Ik kreeg snel een reactie op mijn mails. Toen bleek dat mijn pakketje niet was aangekomen, werd er meteen een nieuwe verstuurd. Top!

Over Scrumartikelen.nl

De nummer 1 webshop voor alle Scrum, Agile & Kanban benodigdheden zoals scrum magneten, scrum planning poker kaarten, scrum retrospective kaarten en Scrumborden