Snelle levering, goede prijs.

Snelle service, alles in orde!

Snelle service, vriendelijke chauffeurs, eerlijke prijzen. Kortom, een dikke aanrader!

kan niet beter

vlugge levering , 1 item was niet beschikbaar dag van de levering , maar werd korte tijd daarna thuis geleverd .

vlot en correct

prima verlopen, vloten correct

perfect correct

toegankelijke website, kort op de bal -opvolging, correcte levering. Meer moet dat niet zijn !

Onderdeel was het goedkoopste dat ik online kon vinden

In België besteld om dan eerst via Nederland terug naar België te komen. 4 dagen onderweg. Uiteindelijk aangekomen maar door de leverancier zomaar aan mijn poort gezet. ( Niemand thuis ) Poort staat 30m van mijn huis. Dus ook niet moeten aftekenen voor ontvangst. Wat als het verdwenen was door een passant? Uiteindelijk alles in orde.

In de vooravond besteld en de volgende dag in de voormiddag al aan de deur . De leverancier belde me op omdat ik niet thuis was ( niet gedacht dat het zo snel was ) maar de leverancier heeft via samenspraak goed verstopt , tot service

Snelle, correcte service voor een goede prijs

Een transfo van Niko besteld voor een halogeen spot. Na snelle levering bleek deze echter niet te functioneren (fabricagefout waarschijnlijk) onmiddellijk gebeld. Zeer vriendelijke en behulpzame persoon aan de lijn. Ze hebben onmiddellijk zonder enige meerkost een nieuwe transfo opgestuurd. Deze werkt perfect. Bedankt.

Gemakkelijk en goede prijs

Levering afspraak tot twee keer toe geannuleerd en pas daarna geleverd maar ben toch tevreden want prijs en kwaliteit is zeer goed

Impeccable

Service sérieux. Contact par mail rapide. Livraison rapide.

alles perfect verlopen

alles perfect verlopen

Perfect geleverd

Alleen maar positieve ervaring !

Vlotte en duidelijke communicatie en service. Positieve benadering bij mogelijk probleem. Bij levering toch graag even berichtje: " ongeveer wanneer? ."

top service!

correcte verkoper

Snel en goedkoop

Snel en goedkoop

super service

snelle levering en correcte prijs.

Lage prijs , korrekte levering

Info gevraagd over kortingscodes. Wordt blijkbaar al jaren niet meer toegepast wegens constant lage prijs. Mogelijkheid kortingscodes in te vullen staat nog steeds op website.

Goede en snelle levering

Zeer snelle levering . En vriendelijke leverancier. Enig minpuntje , ik werd pas een uurtje op voorhand verwittigd van de levering. Gelukkig was ik die dag toevallig thuis. Het zou wel praktischer zijn indien er een mail op voorhand verstuurd wordt.

Zeer snel geleverd en gunstige prijs

Heb rond gekeken op het net en mijn bestelling was 15euro goedkoper dan ergens anders. Vandaag besteld en morgen geleverd. Top

Vlotte en snelle levering.

v

Levering niet gedaan op beloofde dag. Chauffeur had al teveel uren gewerkt.

Een dag voor niets verlof genomen. Tegen 16.30 telefoontje dat ze die dag niet meer zullen leveren. Beloven wel op de volgende afspraak het juiste uur van levering te vermelden. Niet tevreden!

De prijzen zijn goed,snelle en gemakkelijke bestelling en afhandeling.

perfect product maar de communicatie betreffende de levering kon beter

de communicatie met 2smart was perfect