Correct maar net een hoop onnodige dingen

Bestelling opzich ok, product correct en snel geleverd. Maar ik heb een piepklein Artikel besteld dat makkelijk in een envelop gewoon door de brievenbus had gekund, in plaats daarvan wordt het in een grote doos met een hoop plastic geleverd door een onvriendelijke pakketchauffeur waar ik de hele dag voor thuis moet blijven omdat ze niet kunnen zeggen wanneer ze komen. Zeer inefficiënt en onnodig. En ik heb wel 6 emails gekregen over die ene kleine bestelling, dat is er ook echt over.

Elektriciteit

Ik ben elektricien, ik hen 9 jaar ervaring en ik heb ervaring in sanitair

Alles is vlot en correct verlopen

Ok

goed en betaalbaar materiaal

is voor herhaling vatbaar.

snel voor een goede prijs

Werd snel geleverd en alles goed verpakt en in orde. Ook de prijs zit goed. Mss wel op het bestelformulier laten invullen of bij de buren geleverd mag worden of ergens anders (dan moet je geen blaadje aan de deur hangen...)

livraison ultra rapide...

commande passée en cours de journée, et reçue dès le lendemain matin

Nieuwere (andere) versie van produkt geleverd

Ter vervanging van een defecte thermostaat 49898 van Legrand zoek ik exact dezelfde. De foto die erbij staat is de juiste. De levering bevat echter een nieuwer en totaal ander model. De ingenieurs van Legrand zijn zo stom geweest om voor de nieuwe versie (zelfde nummer) de aansluitingen alsook de bevestigingsgaten op een andere plaats te zetten. Dus de site geeft verkeerde info (foute foto) Trouwens bij de FAQ stonden lagere leveringskosten, die plots bij de afrekening hoger blijken te zijn. Ook fout dus. Een fatsoenlijke firma zou de fout op de factuur rechtgezet hebben. 2 smart past de webpagina aan zonder meer. Bovendien wordt het niet geleverd door 2smart maar door Cebeo. Ja ik wist ook al dat Cebeo de nieuwere versie aanbood, dan had ik ook rechtstreeks bij hen kunnen bestellen.

goeie prijsverhouding van de materialen

Vlotte site en gemakkelijk te bestellen, eerlijke prijzen vaar professionele producten. Vriendelijke persoon die u helpt indien je er niet uit komt. Heb al meerdere keren besteld en nog geen negatieve ervaringen tegengekomen. Dank u 2smart

Veel keuze, goeie prijzen en snelle levering

Correcte afhandeling

Vlotte aankoop en levering

Alles vlot verlopen. Gunstige prijzen.

oke

zeer vlugge levering

Snelle levering. Alles super

Telkens opnieuw : TOP

Reeds meerdere bestellingen geplaats. Nog nooit geen problemen ondervonden ! TOP-site

uitstekende service

uitstekende service.

Correct verloop

Ik had een lavabo met toebehoren besteld. Binnen 2 dagen ontvangen. Enkel was de lavabo gebroken. Onmiddellijk contact opgenomen en na de foto's te sturen hebben ze me direct nieuwe toegestuurd. Alles is netjes, vriendelijk en correct verlopen. Top. 1 Tip: iets wat breekbaar is aangeven en beschermd verpakken want met de postjesdienst weet je nooit. Ik bestel hier zeker nog in de toekomst. Makkelijk dat je de deur niet uit moet 😉

Parfait

Fiable et très rapide

Service impeccable, à recommander.

Pas de problème à signaler, sauf une fois, c’était un problème lié à DHL

Al meermaals gekocht, snelle levering, goeie prijs, top.

Nog geen enkel probleem gehad bij al mijn bestellingen. De prijs zit heel goed. Altijd ook vlug thuis gebracht. Heb geen enkele opmerking, goeie service.

Overzichtelijke site, super snelle levering!

Alles vlot en snel geleverd.

Goede en snelle communicatie via mail als je vragen hebt.

Snel en efficient

Bestellen gaat zeer vlot en perfecte leveringsdienst. Voor herhaling vatbaar

Zeer vlugge afhandeling eenmaal de bestelling geplaatst

Eenmaal de bestelling geplaatst, zeer vlug de bestelling ontvangen. Klein minpuntje bij het ontvangen van mail van de bestelling, werd de mail aut. verstuurd vanuit info@2smart.be (hun programma). Met voor gevolg, een zeer grote waarschuwing van Google Chroom. Voor de rest is alles vlotjes verlopen Dank

Heel positieve ervaring met deze firma!

Makkelijk bestellen, zeer snelle levering, uitstekende communicatie.

Zoals het hoort !

Professioneel afgewerkt.