niet aangenaam

11 dagen na bevestiging van "uw bestelling is afgerond" hebben we deze nog steeds niet ontvangen. Dat vinden wij heel laat. Daarom hebben we gebeld naar het nummer dat op de factuur staat. We konden amper uitspreken en er werd gezegd "stuur een mail, het is weekend". Terwijl we gewoon belden op een zaterdagnamiddag op een tijdstip waarop bijvoorbeeld ook alle Gamma's en Brico's open zijn. Als u niet wenst 'gestoord' te worden is het misschien een goed idee om een ander telefoonnummer op uw factuur te vermelden. En om wat vriendelijker te zijn als u toch wordt gebeld (en beslist om op te nemen) Ook niet onbelangrijk: we wachten nog steeds op de levering van onze (betaalde) bestelling.

zeer vlotte levering

Materiaal kwam overeen met wat besteld en werd ook heel snel geleverd.

Parfait : assortiment complet,livraison rapide ,vendeur réactif

top

Super bediening

Service client +++++

Hyper réactif dans les échanges de mail. Rappelle les caractéristiques spécifiques du produit commandé afin de s'assurer que le produit correspondra à nos attentes. Commande rapide. Toujours en état. J'ai acheté beaucoup d'articles sur ce site car le rapport qualité/service client et prix est imbattable.

Service client +++++

Zeer behulpzaam!! Snelle levering

Deze zaakvoerder is zeker behulpzaam, Prijzen zijn concurrerend!! Bestel al een poos bij deze meneer,.is top!!

Top produkten altijd op tijd en juist

Vriendelijke persoon aan telefoon voor inlichtingen

Perfecte service snelle levering doe zo voort gr Lucien

Goede bestelling

Zeer goed geleverd,hebben zelfs een afdekplaat te veel geleverd van een radiator en daar ben ik niets mee. Reeds verwittigt ,gingen het terug mee nemen bij de volgende levering ,maar hebben dat niet gedaan jammer

zeer vlotte levering en verwerking

vlotte bestelling en levering

Zeer snelle levering

Snelle levering, product zoals beschreven

Snel en juiste behandeling van mijn bestelling.

Snel Correct Vriendelijk

Prima.

Alles prima verlopen!

Top service.

Alles prima verlopen. Overzichtelijke webshop. Mijn artikelen aan een interessante prijs kunnen kopen. Goed verpakt en snelle levering. Zoals het moet.

alles goed geleverd

na misverstand tussen groothandel en 2smart werd opgelost alles goed geleverd

betrouwbare site met correcte aanpak

Bestelde onderdeel gebroken toegekomen ( transportschade). Dit gemeld en binnen 24h een nieuw onderdeel toegeleverd gekregen. Betere service kan ik niet verwachten!

aankoop hang toilet

prijs en levertermijn volgens offerte ! zeker aan te raden webshop

Perfecte service

Super snelle reactie, correcte informatie = de perfecte service. Bedankt.

Perfecte ondersteuning (antwoord op technische vragen) en zeer snelle levering

Overzichtelijke site, goede prijzen, snelle levering!

super

de kuizen is gigantisch .de leveringen zijn oke .

zeer correct

1 uur na mijn bestelling al bevestiging van order en na 3 uren al bevestiging van verzending. Zeer tevreden met goede service

top firma

Heel vlotte en snelle levering en mooie prijzen

Hier koop ik ons schakelmateriaal al jaren

Dit zal ondertussen mijn 5e bestelling zijn. Ik koop hier al het schakelmateriaal voor de renovatie van ons huis. Schakelaars, stopcontacten, kadertjes,.... allemaal veel goedkoper dan bij een doe het zelf zaak. Goede service na verkoop bij vragen. Snelle afhandeling bestelling. Het enige wat een beetje vervelend is, is dat de levering niet met track&trace is. Je krijgt een vermoedelijke dag van levering, die wel steeds juist is, met tijdspanne tussen 8.00u en 18.00u. Een tijdspanne van 2u de avond voor levering zou handig zijn.

Goede opvolging

Bij een bestelling van wat materiaal was er één fout item geleverd. Na een mailtje van mij naar 2smart kreeg ik de volgende dag al het juiste onderdeel. Prima opvolging dus! (Al mijn andere bestelling verliepen foutloos.)