Uitstekend!

Snelle levering en scherpe prijzen.

Goede service, tevreden van mijn aankoop!

Ik werd door de klantenservice zeer snel verder geholpen met mijn vragen. Goede prijzen en snelle levering. Een verzendbevestiging zou wel handig geweest zijn. Nu was ik eerder per toeval aanwezig toen de bel ging, maar wat als dit niet zo was?

vlot en niet te gek van prijs

een breed gamma in merken, wat meestal bij 1 groothandel niet is

Snelle levering en goede prijzen

Correcte en snelle levering, vriendelijk personeel , duidelijke communicatie.

zeer goed

reeds 9 jaar tevreden klant

Uitstekend !

Overzichtelijke website. Scherpe prijzen. Uitgebreid assortiment. Prima communicatie via email. Snelle verzending en vriendelijke bezorgers.

Goede webshop, lage prijzen

Zoals een webshop hoort te zijn, lage prijzen, snelle verzending, goede service

Goed snel en professioneel materiaal

Nog nooit problemen gehad met deze leverancier. Goed materiaal voor een scherpe prijs. Ik verwijs al mijn vrienden die nog moeten verbouwen door naar 2smart

ik bestel steeds met plezier op deze webshop

goede kwaliteit. goede prijs voor de producten en snelle levering. zeker aan te raden om hier te bestellen

Snel en correct

Duidelijke communicatie en vlotte levering

Super snelle reactie en top kwaliteit

Je ontvangt direct bevestiging en het materiaal word enorm snel verzonden. Heel mooie prijzen.

snelle levering, alles tiptop in orde

snelle levering, alles tiptop in orde

Netjes geleverd, degelijk verpakt

Alles was ok, geen opmerkingen

vergissen is menselijk

Na bestelling werden onze goederen snel geleverd, enkel ... er ... was een vergissing bij het leveren gebeurd, men had de verkeerde stukken meegegeven. We hebben direct contact opgenomen met 2smart en daar heeft men er direct alles aan gedaan om ons materiaal zsm bij ons te krijgen. Volgende dag werd dit al bij ons geleverd ! Fouten maken is menselijk, 't hoe je er mee omgaat richting de klant dat het verschil maakt!

gebruiksvriendelijkheid, makkelijk bestellen, snelle levering

Goede gebruiksvriendelijkheid van de online website. Het is makkelijk om te bestellen. De leveringen zijn snel.

Scherpe prijs, correcte service.

Vriendelijk en vlot

Ik had een bestelling geplaatst en achteraf bleek dat ik nog iets vergeten was te bestellen. Ik had een mailtje gestuurd en kreeg vriendelijk een mail terug met het bij te betalen bedrag. Ik schreef over en de dag erna was alles verzonden. Prima service

Snelle service tegen een scherpe prijs!

Steeds een correcte en snelle afhandeling van de bestellingen.

TOP

TOP

Mooie prijzen en correcte afspraken

een echte aanrader

vlotte site correcte prijs

Persoonlijke aanpak

Prima service Snelle levering

Lage prijzen, snelle levering, goede service

Ik heb hier al m'n schakelmateriaal voor de renovatie van mijn huis besteld en doe dat al jaren. Bart levert snel tegen lage prijzen rechtstreeks vanaf de groothandel. En als er een keer iets fout loopt, wordt dat snel en correct opgelost. Top!

Goede prijs, snel en correct geleverd

De eerste keer dat ik hier bestel. In eerste instantie wekte de naam van de website enige twijfel. Dus toch maar even enkele reviews gelezen... alles zag er positief uit. Bestelling geplaatst en zeer snel geleverd. Alles vlot verlopen.

Goede prijzen, sneller geleverd dan beloofd. Snelle reactie bij vragen. Aanrader.