Goede producten tegen goede prijs

Alles is zeer vlot en correct verlopen.

Er was een artikel te weinig geleverd. Na 1 mailtje werd dit direct recht gezet. Volgende dag werd al het ontbrekende artikel geleverd.

Produits conformes

Je suis très satisfait de cette société. Commande reçue rapidement et produit d'excellente qualité. Les prix sont également attractifs. Je recommande 2Smart sans hésitation. A une prochaine commande.

Beschadigde ketel snel opgelost

We kregen een ketel met blutsen en door een misverstand werd er contact opgenomen met de hoofdlever niet. Na telefoon van 2smart hebben ze zich enorm ingezet om mij verder te helpen en heb ik meteen een nieuwe ketel verkregen.

Bestel regelmatig,.steeds prima!!

Snel en zeker betaalbaar! Goede after sales

Zeer goede ervaring

Scherpe prijzen vlotte communicatie en snelle levering ook de nalevering was zeer snel

Just perfect.

Superfast delivery of the ordered items.

perfecte materiaalprijs maaaar.... ZEER DUUR transport !

zie hierboven in de titel; versturen per postNL zou maar de helft kosten en levering veel vlugger geschieden !!!

Correcte service.

Is reeds mijn 2 de of derde aankoop bij 2Smart en telkens steeds alles correct ontvangen. Ook correcte communicatie bij backorders.

Alles op tijd

Alles goed verpakt en op tijd

Correcte afhandeling

De site is zeer overzichtelijk. De opvolging van de bestelling is optimaal. De levering(en) gebeuren op de afgesproken dag en de verpakking is verzorgd.

Prix intéressants et livraison rapide.

Service facile et prix concurrentiels.

gewoon 100% correct

100% correct

Gemakkelijk

Heb steeds een positieve ervaring met 2smart enkel de laatste bestelling was chaotisch heb een bestelling met backorder van enkele materialen geen info wanneer deze terecht zijn ik bedoel dag als dit in de toekomst kon verholpen worden was ik zeer tevreden als klant wat ik natuurlijk nog steeds ben

webshop zoals het hoort en zeer scherpe prijzen

2de keer dat ik hier bestel, en net zoals de eerste keer alles perfect in orde. zeer scherpe prijzen en goeie service. ik zal hier zeker nog bestellen!

goeie service

de goederen aan een corecte prijs en optijd geleverd

Prima op tijd

Beste, Prima op tijd verleden woensdag. Vandaag nog wel coudes van 40 mm geleverd in nalevering. Spijtig wel want ik heb deze zelf vorige week dan bij van marcke gaan halen. Wat doe ik hiermee? Retour en wat zijn de kosten. Voor de rest ok Mvg. Patrick

Helemaal correct

Alles correct en netjes geleverd op de gevraagde dag. Een indicatie van leveringsuur zou niet onhandig zijn, maar doordat levering in de ochtend kwam was de hinder beperkt

Een beetje chaotische zending maar oké.

Een aantal zelfde artikelen kwamen in verspreide orde toe. Een van deze leveringen was beschadigd. Maar alles is snel en correct afgehandeld. tot een volgende keer.

Goede producten en snel geleverd

niet aangenaam

11 dagen na bevestiging van "uw bestelling is afgerond" hebben we deze nog steeds niet ontvangen. Dat vinden wij heel laat. Daarom hebben we gebeld naar het nummer dat op de factuur staat. We konden amper uitspreken en er werd gezegd "stuur een mail, het is weekend". Terwijl we gewoon belden op een zaterdagnamiddag op een tijdstip waarop bijvoorbeeld ook alle Gamma's en Brico's open zijn. Als u niet wenst 'gestoord' te worden is het misschien een goed idee om een ander telefoonnummer op uw factuur te vermelden. En om wat vriendelijker te zijn als u toch wordt gebeld (en beslist om op te nemen) Ook niet onbelangrijk: we wachten nog steeds op de levering van onze (betaalde) bestelling.

Beste Jeroen, Dank u voor uw bericht. Het spijt ons ten zeerste te horen over de problemen die u heeft ondervonden met de levering van uw bestelling. Wij begrijpen dat dit frustrerend is en wij willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om dit probleem op te lossen, vragen wij vriendelijk om de volgende stappen te volgen: Gelieve ons eerst te contacteren, zodat we dit tijdig kunnen onderzoeken waarom de levering niet heeft plaatsgevonden. Dit stelt ons in staat om de nodige stappen te ondernemen om het probleem op te lossen. Na een grondig onderzoek van uw klacht, kunnen we bevestigen dat een mail met de leverdag is verstuurd en dat de chauffeur langs is geweest. Echter, begrijpen we dat er geen briefje was achtergelaten en dat u niet thuis was op dat moment. Onze excuses hiervoor. We erkennen ook dat het onaanvaardbaar lang duurt voordat u uw bestelling ontvangt, 11 dagen na de bevestiging van "uw bestelling is afgerond". Dit is zeker niet onze standaard en we begrijpen uw teleurstelling hierover. Maar u moet ons op de hoogte houden dat er niet geleverd is. Tijdig en niet na 11 dagen. Nogmaals, onze oprechte excuses voor alle problemen die u heeft ondervonden. We zullen ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen en uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Met vriendelijke groeten, 2Smart

zeer vlotte levering

Materiaal kwam overeen met wat besteld en werd ook heel snel geleverd.

Parfait : assortiment complet,livraison rapide ,vendeur réactif

top