top prijzen en correcte levering

positief

Topservice

Ik ben super content van 2smart. topservice.

Geen enkele opmerking.

Snelle, vlotte communicatie en verzending. Alles goed ontvangen. Goede service.

Snelle en correcte verwerking

Ik heb opnieuw een bestelling geplaatst bij 2Smart omdat het vorige keer vlot verlopen is. Daarboven goede prijs/kwaliteit

Top service en snel geleverd

Vraag gesteld via mail en na enkele uren reeds een reactie. Alles verlopen zoals het hoort. Alles voorradig en zeer snel geleverd.

Produits de qualité et un service de livraison ultra rapide

Excellent, correct et rapide

Très rapide (commandé le jour A, reçu le jour C). Matériel de marque. Réaction rapide via contact mail. Prix très intéressant. A conseiller !

Zeer goede webshop

Vlugge levering, overzichtelijke website.

Grand choix de pièces et envoi très rapide. Merci

Grand choix de pièces de plomberie très difficile à trouver dans les magasins de bricolage et envoi très rapide. Site internet très clair et facile à utiliser. Merci

Goede en snelle levering van de gevraagde goederen.

Good

Quick delivery ... no problem

Snel geleverd. Er ontbrak 1 onderdeel wegens niet op voorraad, en ook daarover werd ik netjes geïnformeerd, en het werd zéér snel nageleverd.

Snelle en goeie service.

Zeer scherpe prijs en supersnel geleverd (reeds de dag nadien al). Top service.

Schitterend

Heel vlugge en correcte levering

Is best OK voor sanitair, goede service, goede prijs

Is best OK voor sanitair, goede service, goede prijs. Ook telefonisch bereikbaar en snel een correct anrwoord.

snelle en correcte levering van bestelde materialen

Tijdens kerstvakantie materialen besteld, 's anderdaags reeds geleverd.

Sterk geprijsd zonder aan service in te boeten..

super goed en juiste levering

Je kan rustig alles overlopen en het winkelwagentje blijft ingevuld als je ingelogd bent. Ook de prijzen zijn goed.

Slecht

Snelle levering wordt beloofd. Ze bellen dat het dag x geleverd zal worden, een mens blijft speciaal thuis daarvoor… niks gezien die dag. Dag nadien bel ik om te vragen waar pellets bleven, kreeg ik het antwoord dat er stokbreuk is… en dat slechts week nadien pas aangevuld wordt. Nu twee weken ver: niks ontvangen!

Geachte heer, Uw opmerking is correct. De pellets zijn in stock breuk gegaan omdat er veel klanten dit artikel gelijktijdig bestellen. We hebben gevraagd aan de leverancier om meer voorraad in te doen. Om dergelijke problemen te voorkomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten 2Smart

bestelling is vlot verlopen

zeer overzichtelijke website kwaliteitsproducten aan goedkope prijzen goede service indien op voorraad zeer snelle levering

snel en met service achteraf

een verkeerd besteld product werd snel vervangen

Livraison très rapide

J'ai commander le 16 a 15h et le 17 à 11h c’était livrée

Goede service!

Levering was te laat, na telefonisch contact goed én vriendelijk geholpen geweest en perfect opgevolgd geweest. Na Levering nog telefonisch gecontacteerd geweest of bestelling wel degelijk geleverd was! Heel tevreden over klantendienst