In tijden van corona, een supersnelle levering!

De website was heel duidelijk, waardoor ik wist welke thermostaat de oude kon vervangen. 2 dagen later zat hij al in de bus en zat ik niet meer in de kou thuis. Zelfs in tijden van corona, kwam de levering dus zeer snel!

Goede service, snelle levering

Niet de eerste bestelling, zeker ook niet de laatste. Altijd al heel tevreden geweest.

een vlugge en vlotte bediening

Na het plaatsen van de bestelling volgt een vlugge en vlotte bediening. Zelf na een probleem met de levering krijgt men telefonisch een correcte verklaring en volgt men het probleem op

Zeer correcte levering en prima service!

Zeer correcte levering en prima service!

je suis très satisfait

La pièce recherchée n'était disponible rapidement nulle part, sauf chez 2smart. Commandée le dimanche fin d'après-midi et reçue comme prévu le mardi début d'après-midi. Service excellent.

slecht

mijn bestelling was niet volledig en wanneer ik het ontbrekende deel zal krijgen konden ze niet mededelen,dus is mijn werk ook achteruit gesteld wat ik niet op prijs stel.In de toekomst betere service,grt

Response from the business owner

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw bericht. Wegens corona kunnen niet alle producten tijdig bij u geraken. Als de fabrikant door corona niet voldoende kan produceren, kunnen we helaas niet leveren. U kunt bij elk product de voorraad controleren alvorens u besteld. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten

Snelle levering. Producten zijn perfect

Er was iets mis gegaan met de betaling maar na contact met de klantendienst is alles snel opgelost en is de levering snel gebeurd.

snelle levering en correct

Handig, snel en niet duur!

Correcte levering. Dag nadien al geleverd.

Service parfait

Service très rapide et materiel de qualité.

1ère commande

Après ma première commande, je suis très satisfait. Le matériel est arrivé le lendemain, conforme à ma commande et bien emballé. J'espère qu'il en sera ainsi pour mes futures commandes.

Uniek

Snel eerlijk en overzichtelijk

correct en stipt op tijd

ongelofelijk het was bijna zo snel geleverd alsof ik er zelf zou omgaan en alles tiptop in orde. Proficiat.

Correcte afhandeling. Verwittigen wanneer geleverd wordt zou handig zijn.

Correcte afhandeling.

Correcte en snelle levering aan scherpe prijs

Correcte en snelle levering op afgesproken dag. Perfect!!

De levering van mijn bestelling is volledig correct en op de afgesproken dag gebeurd

Snelle en correcte levering

Topverkoper !

Scherpe prijzen en correcte service. Twee kleine onderdeeltjes foutief geleverd, één simpel telefoontje en de juiste stukken werden opgestuurd. Aangenaam zakendoen.

Content

Tevriden

Geweldige service

Snel en goede service

goede prijzen, vlotte levering

Na wat rondsurfen bleek deze site voordeliger. Bestellen ging vlot, levering ook

Lange levertijden, geen communicatie over de status van de order.

Lange levertijden, geen communicatie over de status van de order.

Response from the business owner

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw bericht. Als de fabrikant door corona niet voldoende kan produceren, kunnen we helaas niet leveren. U kunt bij elk product de voorraad controleren alvorens u besteld. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten

Vlot duidelijk en correct

Onvolledige levering

Onvolledige levering

Response from the business owner

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw bericht. Indien er een artikel niet voorradig is wordt u altijd hiervan op de hoogte gebracht via mail. Indien de fabrikant niet voldoende kan produceren wegens corona crisis. Kunnen we helaas niet leveren. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten Bart

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement