Goede webshop, lage prijzen

Zoals een webshop hoort te zijn, lage prijzen, snelle verzending, goede service

Goed snel en professioneel materiaal

Nog nooit problemen gehad met deze leverancier. Goed materiaal voor een scherpe prijs. Ik verwijs al mijn vrienden die nog moeten verbouwen door naar 2smart

ik bestel steeds met plezier op deze webshop

goede kwaliteit. goede prijs voor de producten en snelle levering. zeker aan te raden om hier te bestellen

Snel en correct

Duidelijke communicatie en vlotte levering

Super snelle reactie en top kwaliteit

Je ontvangt direct bevestiging en het materiaal word enorm snel verzonden. Heel mooie prijzen.

snelle levering, alles tiptop in orde

snelle levering, alles tiptop in orde

Netjes geleverd, degelijk verpakt

Alles was ok, geen opmerkingen

vergissen is menselijk

Na bestelling werden onze goederen snel geleverd, enkel ... er ... was een vergissing bij het leveren gebeurd, men had de verkeerde stukken meegegeven. We hebben direct contact opgenomen met 2smart en daar heeft men er direct alles aan gedaan om ons materiaal zsm bij ons te krijgen. Volgende dag werd dit al bij ons geleverd ! Fouten maken is menselijk, 't hoe je er mee omgaat richting de klant dat het verschil maakt!

gebruiksvriendelijkheid, makkelijk bestellen, snelle levering

Goede gebruiksvriendelijkheid van de online website. Het is makkelijk om te bestellen. De leveringen zijn snel.

Scherpe prijs, correcte service.

Vriendelijk en vlot

Ik had een bestelling geplaatst en achteraf bleek dat ik nog iets vergeten was te bestellen. Ik had een mailtje gestuurd en kreeg vriendelijk een mail terug met het bij te betalen bedrag. Ik schreef over en de dag erna was alles verzonden. Prima service

Snelle service tegen een scherpe prijs!

Steeds een correcte en snelle afhandeling van de bestellingen.

TOP

TOP

Mooie prijzen en correcte afspraken

een echte aanrader

vlotte site correcte prijs

Persoonlijke aanpak

Prima service Snelle levering

Lage prijzen, snelle levering, goede service

Ik heb hier al m'n schakelmateriaal voor de renovatie van mijn huis besteld en doe dat al jaren. Bart levert snel tegen lage prijzen rechtstreeks vanaf de groothandel. En als er een keer iets fout loopt, wordt dat snel en correct opgelost. Top!

Goede prijs, snel en correct geleverd

De eerste keer dat ik hier bestel. In eerste instantie wekte de naam van de website enige twijfel. Dus toch maar even enkele reviews gelezen... alles zag er positief uit. Bestelling geplaatst en zeer snel geleverd. Alles vlot verlopen.

Goede prijzen, sneller geleverd dan beloofd. Snelle reactie bij vragen. Aanrader.

kwaliteit goed verpakt en goedkoopste op het net

niko legrand produkten aan scherpe prijzen en individueel verpakt , top

correcte prijs en correcte levering

verschillende keren al besteld en nog geen problemen qua levering. Duidelijk website, gemakkelijk te zoeken en heel goede prijzen

Top service!

Goede prijs en zeer snelle levering!

Vlot, snel,en betrouwbaar

Je besteld alles wordt klaar gezet door de desbetreffende firma's en dan wordt alles geleverd is er iets niet op voorraad staat dit altijd vermeld op de levering bon

Snel en klantvriendelijk

Een klein foutje in de levering werd meteen gecorrigeerd.

Goeie service

Goeie en snelle service voor een goeie prijs/kwaliteit

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement