Voordelig en correct

Interessante prijzen, duidelijke communicatie op de website en correcte levering. Wel geen tracking ontvangen enkel leverdatum waardoor je niet precies weet op welk moment de levering zal gebeuren.

Très sérieux

Commande arrivée dans les temps Transporteur sonne 15 minutes avant d’ arriver Service nickel

Prix intéressant, conseil après ma demande avec réponse immédiate, livraison rapide et article arrivé bien arrivé avec mode d’emploi,dans emballage avec protection, donc très satisfait

Probleemloos bestellen en vlug geleverd

De beste prijs voor installatie materiaal.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

levering niet volgens afspraak

levering werd 2x uitgesteld, waardoor we het materiaal ergens anders hebben moeten kopen

Response from the business owner

Beste klant, Bedankt voor uw feedback en we vinden het erg jammer om te horen dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. We begrijpen dat dit frustrerend voor u moet zijn geweest en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we uw vertrouwen in ons bedrijf kunnen terugwinnen. Met vriendelijke groet, www.2smart.be

rapide sérieux et pas cher

Le colis est arrivé assez vite et j'ai reçu exactamente ce que j'ai commandé et à très bon prix Vous me direz que c'est normal de recevoir ce que l'on commande! Ne faite pas l'experience de commander du matos électrique chez leurs concurrents, qui sont aussi bon marché, cette expérience je l'ai déjà faite pour vous , j'ai du tout remballer et me faire rembourser

Correcte prijs en vlotte afhandeling

Heb nu al aan aantal keren een bestelling geplaatst en telkens zeer vlot verlopen. Prijs is zeker OK.

Vlotte commucatie ,

Na informatie telefonisch gevraagd te hebben over mijn te bestellen materiaal , goede uitleg gekregen

alles snel en compleet geleverd

Materialen die ik nodig had, waren allemaal op voorraad, werden snel en compleet geleverd. Alles perfect verlopen.

Rien à redige, service au top, envoi rapide, super prix

Service parfait.

Tot op heden nog niets ontvangen

Vandaag woensdag 04/01/23 nog niets ontvangen van wat ik had besteld.

Response from the business owner

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw negatieve beoordeling. Uw bestelling is geplaatst op 29/12/2022. Tussen 29/12/2022 en 2/1/2023 zijn er geen levering mogelijk. Met vriendelijke groeten

Rapidité, choix et prix imbattables

Rien à redire. Prix imbattables et service impeccable !

commande ,livraison ,reception ,tout ok

tout ok ,parfait ,professionnalisme .Merci

Snelle levering en correcte service !

Snelle levering en correcte service !

Livraison rapide

Super! Prix, qualité et livraison au top!

alles is perfect verlopen

goede site om alles op terug te vinden het juist en duidelijk levering was correct vandaar 5 sterren

Excellent

Première fois que je commande, tout est super. Tres vite expédié. Produit arrivé bien emballé et vérifié par le livreur.

Excellent

Vlotte afhandeling van de bestelling

Duidelijke webshop, vlotte afhandeling. Uiterst tevreden.

Super prix, qualité service efficace !

Commande livrée en 24h Prix, service, qualité au top ! Enfin un excellent fournisseur en Belgique Merci !

Top.

Al meerdere malen iets besteld en steeds snel geleverd . De laatste maal was er een foutje in de levering geslopen en dit werd supersnel rechtgezet. Ik zou zeggen "een betrouwbare firma met zeer aantrekkelijke prijzen"

très bonne expérience

Excellent Prix (équivalent aux prix pour les pro.). Très grand stock et très grand choix. Commande traitée rapidement. Seul Bémol la qualité de l'emballage est exécrable (le colis est arrivé chez moi complètement défoncé et ouvert (par chance rien ne manquait et rien n'était endommagé.

Voor particulier die sanitair of electriciteit zelf doet ideaal

Geen keuze tussen teveel merken, maar gewoon de zaken die je nodig hebt. Herbekabeling zekeringkast 6mm2 naar 10mm2 : de juiste kam is in voorraad, snel geleverd en tegen prijs waar particulieren blij mee mogen zijn. Ook voor CV (alupex) al uit de nood geraakt via 2smart. Ik kan het alleen maar aanraden.

Snelle service aan competitieve prijzen

Had een onderdeel van Niko verkeerd besteld en dat mocht dit na een mailtje direct retourneren