très bonne expérience

Excellent Prix (équivalent aux prix pour les pro.). Très grand stock et très grand choix. Commande traitée rapidement. Seul Bémol la qualité de l'emballage est exécrable (le colis est arrivé chez moi complètement défoncé et ouvert (par chance rien ne manquait et rien n'était endommagé.

Voor particulier die sanitair of electriciteit zelf doet ideaal

Geen keuze tussen teveel merken, maar gewoon de zaken die je nodig hebt. Herbekabeling zekeringkast 6mm2 naar 10mm2 : de juiste kam is in voorraad, snel geleverd en tegen prijs waar particulieren blij mee mogen zijn. Ook voor CV (alupex) al uit de nood geraakt via 2smart. Ik kan het alleen maar aanraden.

Snelle service aan competitieve prijzen

Had een onderdeel van Niko verkeerd besteld en dat mocht dit na een mailtje direct retourneren

Prima firma

Goede prijzen en heel snelle levering Werkelijk top firma

Alles op en top in orde

uiterst fijne webshop

regelmatig bestel ik via deze site werkt steeds ok. op mijn 100 bestellingen wel eens iets voorgehad natuurlijk , echter word na melding direct en volledig rechtgezet . kom er reeds jaren en zal dat meer dan waarschijnlijk nog lange tijd doen. iets nodig wat je niet in catalogus vind vraag het en snel bieden ze het aan.

Groot aanbod, goeie prijzen, responsief en vriendelijk via email en telefoon, en vlotte levering (rechtstreeks door sanitairgroothandel).

Top kwaliteit

Bedankt, voor de snelle service.

Je vindt ze niet meer zo makkelijk, maar dit is een zeer vakbekwaam bedrijf!

Telefonisch door een vriendelijke meneer Bart perfect uitgelegd wat ik nodig had voor vervanging van een radiator. Niet alleen de berekening van de nodige kWh, maar ook welke hulpstukken ik nodig had voor aansluiting op bestaande buizen. En alles op afgesproken tijdstip geleverd! Echt een aanrader!

Top firma

Top prijzen en top levering

*Bereikbaar *Vlotte communicatie: voor aankoop, na aankoop, zowel telefonisch als sms als mail *Kennis van zijn eigen winkel *Snelle levering *Service voor en na aankoop *Onmiddellijke oplossing bij problemen (geen 25duizend mails of telefoons voor op te lossen, neen, één is voldoende! *Zeer uitgebreide en gemakkelijke website Mijn 2e bestelling bij deze winkel en zeker niet de laatste

Correcte leveringen

Juiste en vlotte levering. Goed verpakt

top

Bestelling snel en nauwkeurig

Super service !

Prix compétitifs, catalogue complet, livraison super rapide !

Bestelling niet ontvangen, terugbetaling wel ontvangen.

Op 27/05 een bestelling geplaatst bij 2Smart, deze zou op 31/05 geleverd worden met DHL. Er wordt geen track and trace nummer voorzien. Bestelling nooit ontvangen, (verkeerde adres geleverd/bij de buren geleverd/onbeheerd achter gelaten en gestolen?) meteen melding van gedaan. Op 10/06 vraag ik zelf om een onderzoek te starten aangezien er door een derde onder mijn naam is afgetekend volgens de info op de leveringsbon die mij werd doorgemaild, (de bezorger van DHL zelf afgetekend of een buur?). Op 15/06 vraag ik achter de dossier nummer van het onderzoek. Op 16/06 krijg ik te horen dat ze aan het wachten zijn op de claim van DHL en mij een nieuwe zending gaan sturen, ik vraag om deze op een afhaalpunt of pakjes automaat te laten leveren maar dit is blijkbaar niet mogelijk. Dan krijg ik vandaag 25/06 te horen dat er eindelijk een claim is opgestart, 25 dagen na dat er melding is gedaan dat de bestelling niet is aangekomen! En dat er mij daarna een nieuwe zending wordt toegestuurd. Het duurt mij allemaal veel te lang en ik vraag de aankoop te ontbinden. Het probleem is dat 2Smart de producten niet zelf verstuurd en dat alles via een externe firma verloopt, in mijn geval Cebeo, welke de goederen verstuurd en dus ook het onderzoek moet aanvragen bij DHL. Bart van 2Smart doet zeer goed zijn best om snel te reageren op mails en berichten en om alles door te sturen naar Cebeo, echter is het onaanvaardbaar dat het zo lang op zich laat wachten voordat er een onderzoek wordt opgestart bij DHL en hier ben ik als consument de dupe van. Als je de andere reviews leest is mijn geval eerder de uitzondering op de regel maar het is toch goed om te weten dat als er iets misloopt met de levering het lang kan duren voor het opgelost geraakt. Het probleem is opgelost en ik heb een terugbetaling ontvangen. 2Smart heeft echt veel moeite gedaan om dit op te lossen echter was er hier spraken van een onbekwame leverancier.

Perfect service

Just perfect. Nothing to tell :)

Zoals het hoort

Gemakkelijke site Snelle levering Product zoals omschreven

Top firma

Perfecte afhandeling van de bestelling en levering binnen de 24 u

perfect: snel, betrouwbaar, goede prijs

perfect: snel, betrouwbaar, goede prijs

Zeer vlotte levering en in uitstekende kwaliteit, goed verpakt. Een aanrader.

perfecte levering

alles vlot verlopen

Matériels conformes à ce qui a été commandé et livré rapidement

Première fois que je commande chez 2Smart Site web facile d’utilisation Commande et paiement faciles Livraison et suivi fiable

Overzichtelijke website,eerlijke prijzen, zeker aan te raden aan iedereen! Vlugge levering!

Levering correct uitgevoerd.

Korte wachttijd zoals beloofd, alle artikelen zijn juist geleverd.