Excellent et rapide

1ère expérience sans problème ! Rien vu à améliorer lors de cette commande. Service rapide. Merci

Vlotte service

Duidelijke site met vlotte levering Zeer tevreden

Goede prijs, uitstekende service en snelle levering

Flexibele levering en vlotte reactie op vragen

goede keuzes, goede materialen en snelle levering en service

goed, snel en niet dure materialen

Zeer snelle en correcte afhandeling

Zeer snelle en correcte afhandeling

Zeer betrouwbaar bedrijf

Al 2 bestellingen bij hen geplaatst . Bij de eerste hebben we wel 2 dagen moeten wachten doordat het misliep bij de pakjesdienst. Zaakvoerder volgde het probleem wel zeer kort op, waarvoor dank . Voor de tweede levering werd er dan gekozen voor Bpost en liep alles zoals voorzien.

Produit conforme à la commande. Livraison très rapide. Parfait.

Top.

Top bedrijf eerlijk en vlotte levering

Al een paar keer besteld en teljens belofte nagekomen

Af

Vandaag besteld morgen in huis, voor ons dan toch. Service top, gekochte goederen correct. Onze eerste aankoop maar zekers niet onze laatste bij 2Smart.

prachtige service

super snelle levering en super prijzen een echte aanrader.

Heel correct en zeer snelle levering

Zeer duidelijke website om bestellingen te doen en heel scherpe prijs van het materiaal.

Correcte, votte communicatie en geleverd volgens afspraak.

Qualité et service impeccable

2smart.be est devenu mon fournisseur pour les appareillages. J’ai également acheter des spots Wever et ducre qui sont moins chers qu’ailleurs ! Les articles sont toujours livrés dans les 24h et dans un état impeccable. Je pense également à commander chez eux des radiateurs tellement, je suis satisfaite de leur service.

Ruim aanbod, overzichtelijke site en snelle, vlotte levering

Eerste keer hier een bestelling geplaatst, altijd afwachten dus (maar ervaring is zeker dik in orde). Alles vlot verlopen, ruim aanbod, goede prijzen en snelle levering....wat kun je nog meer verwachten. Volgende keer zeker en vast weer hier bestellen.

Clair, rapide et efficace.

2 expériences réussies avec 2Smart. Seul bémol : on ne connait pas le moment de la livraison.

Prijzen zijn prima

De prijzen en het aanbod zijn prima. Nadeel is (voor mij als Nederlander) dat ze niet naar Nederland versturen. Maar dat ik ook de spullen niet kan ophalen bij het bedrijf of een pick-up point.

Zeer Goed

Zeer goede prijzen zo niet de beste uit heel de streek. Goed zo. Zal zeker reclame maken en het doorvertellen.

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken

Bestelling korrekt en voordelig, doch leveringstijd niet volgens afspraak !

Heel tevreden van het product, zowel kwaliteit als prijs. Werd een dag na bestelling (27/06) reeds klaargezet voor verzending door 2smart. Dezelfde dag nog mailtje van "Standaard" met vermelding van tracking-code van bpost (28/06). Tot en met 03/07 stond het pakketje bij bpost nog op "wordt klaargemaakt". Op 04/07 00:08h werd pakje eindelijk gesorteerd en diezelfde dag om 9:33h reeds afgeleverd door bpost. Ik vermoed dat het tijdverlies bij "Standaard" gelegen heeft. Desalniettemin heel tevreden van de service.

Goed snel en goede prijzen

Goed snel en goede prijzen

Goede klantenservice

Snelle levering Er was een artikel verkeerd geleverd maar dit was zeer snel opgelost en omgeruild, zonder problemen.

Eerlijke prijzen, veel keuze in materialen en een snelle levering top

Alles perfect en snel geleverd

Alles perfect en snel geleverd

Très impressionnant

Satisfait par les prix, la rapidité de livraison et le service clientèle.

Snel top en goede prijs

Top snel goed van prijs