Aan te raden webwinkel

Scherpe prijzen, snelle levering, kortweg perfect !

Uitstekende service!

Geen goede ervaring

2smart zegt op website dat er 38 stuks in voorraad zijn, en.... Dat ze leveren binnen 1 a 2 dagen. Later, na bestelling en betaling, krijg ik mededeling dat er geen meer voorradig zijn. Ik gemaild.... Dan zegt men dat ze niet alle 15000 art kunnen updaten. Is pure misleiding om toch maar de bestelling en betaling binnen te krijgen!!!! Positieve noot.... Plots kreeg ik, na twee boze mails van mij, een bericht dat ze er toch nog een konden opsturen. Inderdaad, de dag nadien ontvangen.

Vlot en eerlijk afgeleverd

Snel geleverd en product naar wens..Supper.

Zeer snelle en correcte levering.

Zeer snelle en correcte levering.

altijd top!

vlotte levering en communicatie.

if possible to have additiaon discount

I regualar place order ( 2k-3k) while hope to get additiaon discount.

goede kwaliteit en niet duur

verwachte leverdatum Donderdag 31/12/2020 . 3/1/2021 levering ontvangen. maar rekening houdend met feestdag en eindejaarsdrukte goed werk geleverd.

Steeds correct

Producten voldoen aan verwachting.

heel goed

alles loopt perfect van bestelling tot levering

Correct en netjes verpakt en snel geleverd.

Alles netjes verpakt en binnen twee dagen in huis. En toch wel wat goedkoper dan in de doe het zelf winkels.

momenteel in twijfel

eerste deel van bestelling is op verkeerd adres geleverd. de nabestelling ging eerst 28/12 geleverd worden, erna vermeld dat de levering vandaag gaat gebeuren. momenteel is het 15u18 , dus ik heb mijn twijfels i.vm. levering. terug verkeerd adres?

...

...

Uitstekende service.

Perfecte prijs, communicatie en snelle levering.

correcte en snelle levering, degelijk verpakt.

een duidelijke website. Levering correct en snel.

Parfait !

Livraison extra rapide ! produit conforme au descriptif. Merci

Helemaal volgens afspraak.

Snel geleverd zoals aangegeven.

Sérieux et rapide

Je suis vraiment content de la rapidité d’envois ,prix très raisonnable ,je recommande ...

• Nous recommanderiez-vous? Non

Fantastisch,steeds behulpzaam. Elke bestelling dat ik reeds geplaatst heb werd de dag nadien geleverd. Geweldige service, geen vraag was te veel. Tof dat er nog zulke mensen zijn.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

Top service zonder gedoe

Top service zonder gedoe, snelle correcte levering

levering snel, bestelling niet volledig

bestelling geplaatst, snelle afhandeling en snelle levering alleen spijtig dat bij plaatsing van een bestelling de ontbrekende goederen worden bijbetaald zonder voorafgaande melding van out-off-stock. Ook geen melding van wanneer de ontbrekende goederen worden nageleverd

Toch nog geleverd: iets later maar op aanvaardbare termijn

We hebben er begrip voor dat we er ietsje langer moesten op wachten vanwege de eindejaarsperiode. Niet alle leveranciers zijn dan volop aan de slag en dat zorgt voor wat vertraging. Hoewel dat logisch lijkt zijn we wellicht verwend door de Bol.com’s van deze wereld. Een indicatie van levertermijn is altijd handig en regelt de verwachtingen.

Snelle, correcte levering

Levering was snel en correct. Goederen zoals verwacht