Levering correct uitgevoerd.

Korte wachttijd zoals beloofd, alle artikelen zijn juist geleverd.

Goed materiaal dat bovendien snel geleverd wordt

Groot aanbod van goed materiaal

Transaction qui s'est parfaitement déroulée

Prix attractif. Livraison dans les délais. Produits conforme à la commande.

Geleverd zoals beloofd

Goed product

Fantastish

Originele alpex koppelingen aan een betaalbare prijs snel geleverd

top

juiste leveringen en veilig verpakt

top

juiste leveringen en veilig verpakt

snel en goed

Het keuze en bestelproces loopt vlot, ook snel geleverd

formidabel

goede prijs snelle levering

Goed materiaal, snelle levering

Uitstekende vlotte service, zeker aanraden!

Ben super dankbaar aan Bart met advies op maat . Snelle en correcte service . Je krijg altijd een reactie terug op je vraag of verzoek . Je bestelling wordt gevolgd tot je jouw leveren ontvangt! Kan niet beter zijn! Zeer vertrouwd! Bedankt aan alle medewerkers van 2smart!

alles steeds ok

ok

snelle levering & alles klopt

qua prijs ook dik in orde :)

Één adres

Uitgebreide website, overzichtelijk. Bij vragen, over stukken die tijdelijk niet meer in stock zijn, krijgt men binnen korte tijd, duidelijke antwoorden. Een aanrader.

Binnen de 2 werkdagen leveren is eerder 2 weken

Binnen de 2 werkdagen geleverd. Na 1,5 weken eindelijk alles ontvangen. Communicatie tussen 2smart en mezelf was ook niet 100% omdat ik niet meer info krijg dan "het zal geleverd worden"

snel en correct

overzichtelijk, snelle levering , correcte afhandeling. Voor mij minpuntje, waarom alles apart in plastic zakjes verpakt

Ventilatie buizen

Een eerlijke firma.

Makkelijk, snel en voordelig

Heel overzichtelijke site, veel keus, goed van prijs en snel verzonden. Echt top

Koop nooit meer iets aan, ik heb in 2 jaar 10x radiators aankocht

Koop nooit meer iets aan, ik heb in 2 jaar 10x radiators aankocht. Nu ga is ze eindelijk plaatsen, koop ik een 3/4" met beugels in plaats van 4/4". Vraag om te retourneren en of beugels wel gaat passen. Krijg je gewoon een robot mail van ze terug de volgende dag.dus klant vriendelijkheid, ben heb ik schrik voor.

Dit is de mail die we u geantwoord hebben, Geachte heer, Hartelijk dank voor uw bericht. U mag deze artikelen retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst op onderstaand adres. Artikelen mogen niet gebruikt/niet beschadigd zijn. Vermeld duidelijk uw bestelnummer aub. En dan nu de Nu de ROBOT MAIL die u denkt ontvangen te hebben BIB BIP BIBP 0 1 01 0101 Een beetje serieus blijven hé

Supersnelle verzending. Chauffeur die op voorhand belt! Top deal!!!!

Uitstekend E-commerce bedrijf. Hanteert goede prijzen, supersnelle verzending en een chauffeur die op voorhand belt om te kijken of er iemand thuis is. Ik bestel geregeld online, maar dit is een echte aanrader!!!

Zeer tevreden.

Steeds correcte levering aan de juiste prijs met extra service indien nodig.

correcte en vlotte levering

correcte en vlotte levering

Facile, rapide et prix corrects.

Facile, rapide et prix corrects.

Snelle levering en correct.

Heel scherpe prijzen, soms een fout in de levering maar dit wordt per mail opgelost.