Makkelijk besteld tegen een goede prijs

Makkelijk besteld tegen een goede prijs

Snelle levering, maar overdreven veel plastic verpakking.

5 tubetjes earcream besteld, maar helaas zitten alle tubes per stuk verpakt in een plastic zakje. 5 plaatic zakjes die bij ontvangst van het product meteen de vuilnisbak in gegaan zijn. Onnodige verspilling van grondstoffen. Jammer.

Bedankt voor uw feedback. De reden dat we deze per apart zijn verpakt heeft te maken met ons distributieproces. Elk product moet gescand kunnen worden voor verzending. Dit voorkomt fouten en kunnen we snel verzenden. De tube heeft echter geen eigen code en er is te weinig ruimte om deze te voorzien van een label en daarom zijn ze nu apart verpakt. De zakjes die we hiervoor gebruiken zijn gemaakt van 90% gerecycled materiaal. Wij willen ons altijd graag verbeteren en gaan daarom dit proces nog een kritisch bestuderen en bekijken of het nog beter en milieuvriendelijker kan. Met vriendelijke groet, Atomic-Gehoorbescherming.nl

Snel en als verwacht

Zie boven en prijs ook redelijk

Goede en snelle service!

De earcream gebruik ik voor mijn oordoppen.

Past goed, werkt prima

Wat lastig in te brengen.

Hallo, de service was uitstekend. Goed geinformeerd en verteld dat ik misschien nog een keer terug moest komen voor de perfecte aanpassing en dat ga ik dan ook doen deze week en ga er zeker vanuit dat jullie er weer een tevreden klant bij hebben.

prima product

prima product + snelle levering

Enorme keuze

Door een goede uitleg bij alle oordopjes heb ik de juiste soort kunnen vinden met een zeer hoge demping van maar eventjes 39 dB

Zeer snelle levering (D+1)

Mooie pasvorm en goede accoustische demping, gebruikt door mijn 10j zoontje in de klas!

Snelle verzending, goede oordoppen.

Snelle verzending, goede oordoppen.

Www

Prima oordoppen

Ze doen wat ze moeten doen.

prima winkel

mijn bestelling werd op tijd geleverd zoals beloofd.

Snelle service, goed product

Oordopjes voor het zwemmen van m’n zoon gekocht. Deze doppen blijven in tegenstelling tot de eerder kwijtgeraakte doppen tijdens het zwemmen (Ander merk), perfect zitten. Makkelijk te kneden en te gebruiken. Het kind heeft nergens last van. Kortom heel blij mee!

perfect

Zoals gewoonlijk goede service en snelle levering

Snelle levering, hele fijne oordopjes

Bestellen was makkelijk en de levering was heel snel. Top!

Rustig slapen op de dag zonder zere oren door de gehoorbescherming.

Deze gehoorbescherming houd het geluid prima weg. Slaap goed overdag zonder harde/hindelijke geluiden. Andere gehoorbescherming ging op de duur zeer doen in het oor. Hier nog geen hinder van onder vonden.

Er was een probleem met de betaling, wanneer deze opgelost was had ik dezelfde dag nog een bewijs van verzending in mijn mailbox, uiteindelijk een goede service

super

snelle levering en alles in orde

Lekker snelle levering.

Oor dopjes zijn top. Ik ben voor de komende 10jaar klaar.. Haha. 200paar.. Xxjes

Snelle & correcte levering

Het bestellen via de shop gaat vlot. De bestelde accessories werden snel geleverd.

Top zeg ik Omdat ik al verschillenden oordopjes heb gehad👎 En deze zijn perfect voor mij👍

Goed product en snelle levering

Goed en snel

De beste en meeste praktische oordopjes ooit

Werkend in een lawaaiige omgeving was ik op zoek naar oordopjes die niet uit je oren vallen en ook geen drukkend gevoel geven. Atomic heeft ze! Een handig koordje zorgt er voor dat je ze nooit kwijtraakt. Ik heb een set van 10 gekocht voor een mooi laag bedrag. Ze zitten in een handig opbergdoosje. Atomic adviseerde op de site om er een spuitbus met schoonmaakmiddel bij te kopen. Dat werkt perfect. Kortom, echt een aanrader voor alle mogelijke lawaaiige omgevingen!

Precies Dat wat ik zocht!

Duidelijke communicatie, vlotte verzending en snelle levering aan huis! Prima oordoppen die de beste demping waarborgen, met name prima voor als je 's nachts en/of overdag vaker last hebt met lawaaierige buren etc. Wel de oordoppen goed kneden alvorens in te brengen, dat zorgt ervoor dat het nooit pijnlijk aanvoelt en ze tevens beter blijven zitten. Ik heb persoonlijk het voordeel pakket aangekocht met 200 paar aan een zeer aantrekkelijke prijs/verhouding. Nu ben ik een hele tijd zoet, en de last met de buren is ook aanzienlijk beter! Slaapwel :)

Over Atomic Gehoorbescherming

Atomic-Gehoorbescherming.nl is een webwinkel in gehoorbescherming die bedoeld is voor iedereen die in zijn privé- of werkomgeving bloot staat aan te hard of storend geluid en zich hiertegen wil beschermen. Maar ook voor bedrijven en organisaties die gehoorbescherming nodig hebben voor hun personeel. Ons doel is om op een eenvoudige en overzichtelijke manier een zo compleet mogelijk assortiment gehoorbeschermers aan te bieden, van goede kwaliteit, voor alle gelegenheden en tegen een scherpe prijs. Voor uw en andermans gehoor. Tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk. Heeft u vragen of suggesties, laat het ons dan weten, zodat wij u kunnen helpen en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ook stellen wij het erg op prijs als u een review plaatst bij de door u gebruikte producten, zodat andere klanten geholpen worden bij het maken van de juiste keuze. Indien u niet tevreden bent met uw aankoop, dan zullen wij altijd proberen een passende oplossing te vinden. Wij wensen u voor nu en in de toekomst veel luisterplezier toe!