Snelle en juiste levering

Eenvoudige bestellen via website en snelle Juiste Levering

Had oordopjes besteld, door een fout van DHL die zegt geleverd te hebben, (in ieder geval niet op ons adres) ging er wat verkeerd Gelijk contact opgenomen met dit bedrijf van de oordopjes, en ze stuurden nieuwe op. Helemaal top!! Nu blijkt dat DHL op het verkeerde adres heeft bezorgd, buurkinderen kwamen het pakje brengen. ( na vier dagen) Dus gelijk weer een mailtje gestuurd naar deze web winkel dat de oordopjes terecht zijn, en er niets meer opgestuurd hoeft te worden. Maar dit hebben ze wel gedaan, en mag ik de bestelling houden. Hartelijk dank voor uw service.

Ingewikkeld

Het heeft heel lang geduurd voor mijn bestelling geleverd was. Er was vanalles mis gegaan. Na enkele mails over en weer is dan uiteindelijk mijn bestelling bij mij geraakt. De extra oordopjes waren een leuke geste.

Snel, duidelijke informatie en netjes verpakt.

Bestelling prima, achteraf lastiggevallen met ongewenste e-mail

Mijn bestelling is geleverd, maar enkele dagen later werd ik lastiggevallen met ongewenste e-mail om deze beoordeling in te vullen.

Goede service, en hele snelle levering. Top!!

uitstekend

overzichtelijke site, eenvoudige bestelling en snelle levering.

Levert snel en product is goed

godede service

goede service en een goed artikel

Spullen snel geleverd

Makkelijk besteld tegen een goede prijs

Makkelijk besteld tegen een goede prijs

Snelle levering, maar overdreven veel plastic verpakking.

5 tubetjes earcream besteld, maar helaas zitten alle tubes per stuk verpakt in een plastic zakje. 5 plaatic zakjes die bij ontvangst van het product meteen de vuilnisbak in gegaan zijn. Onnodige verspilling van grondstoffen. Jammer.

Response from the business owner

Bedankt voor uw feedback. De reden dat we deze per apart zijn verpakt heeft te maken met ons distributieproces. Elk product moet gescand kunnen worden voor verzending. Dit voorkomt fouten en kunnen we snel verzenden. De tube heeft echter geen eigen code en er is te weinig ruimte om deze te voorzien van een label en daarom zijn ze nu apart verpakt. De zakjes die we hiervoor gebruiken zijn gemaakt van 90% gerecycled materiaal. Wij willen ons altijd graag verbeteren en gaan daarom dit proces nog een kritisch bestuderen en bekijken of het nog beter en milieuvriendelijker kan. Met vriendelijke groet, Atomic-Gehoorbescherming.nl

Snel en als verwacht

Zie boven en prijs ook redelijk

Goede en snelle service!

De earcream gebruik ik voor mijn oordoppen.

Past goed, werkt prima

Wat lastig in te brengen.

Hallo, de service was uitstekend. Goed geinformeerd en verteld dat ik misschien nog een keer terug moest komen voor de perfecte aanpassing en dat ga ik dan ook doen deze week en ga er zeker vanuit dat jullie er weer een tevreden klant bij hebben.

prima product

prima product + snelle levering

Enorme keuze

Door een goede uitleg bij alle oordopjes heb ik de juiste soort kunnen vinden met een zeer hoge demping van maar eventjes 39 dB

Zeer snelle levering (D+1)

Mooie pasvorm en goede accoustische demping, gebruikt door mijn 10j zoontje in de klas!

Snelle verzending, goede oordoppen.

Snelle verzending, goede oordoppen.

Www

Prima oordoppen

Ze doen wat ze moeten doen.

prima winkel

mijn bestelling werd op tijd geleverd zoals beloofd.

Snelle service, goed product

Oordopjes voor het zwemmen van m’n zoon gekocht. Deze doppen blijven in tegenstelling tot de eerder kwijtgeraakte doppen tijdens het zwemmen (Ander merk), perfect zitten. Makkelijk te kneden en te gebruiken. Het kind heeft nergens last van. Kortom heel blij mee!

About Atomic Gehoorbescherming

Atomic-Gehoorbescherming.nl is een webwinkel in gehoorbescherming die bedoeld is voor iedereen die in zijn privé- of werkomgeving bloot staat aan te hard of storend geluid en zich hiertegen wil beschermen. Maar ook voor bedrijven en organisaties die gehoorbescherming nodig hebben voor hun personeel. Ons doel is om op een eenvoudige en overzichtelijke manier een zo compleet mogelijk assortiment gehoorbeschermers aan te bieden, van goede kwaliteit, voor alle gelegenheden en tegen een scherpe prijs. Voor uw en andermans gehoor. Tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk. Heeft u vragen of suggesties, laat het ons dan weten, zodat wij u kunnen helpen en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ook stellen wij het erg op prijs als u een review plaatst bij de door u gebruikte producten, zodat andere klanten geholpen worden bij het maken van de juiste keuze. Indien u niet tevreden bent met uw aankoop, dan zullen wij altijd proberen een passende oplossing te vinden. Wij wensen u voor nu en in de toekomst veel luisterplezier toe!