perfect

Zoals gewoonlijk goede service en snelle levering

Snelle levering, hele fijne oordopjes

Bestellen was makkelijk en de levering was heel snel. Top!

Rustig slapen op de dag zonder zere oren door de gehoorbescherming.

Deze gehoorbescherming houd het geluid prima weg. Slaap goed overdag zonder harde/hindelijke geluiden. Andere gehoorbescherming ging op de duur zeer doen in het oor. Hier nog geen hinder van onder vonden.

Er was een probleem met de betaling, wanneer deze opgelost was had ik dezelfde dag nog een bewijs van verzending in mijn mailbox, uiteindelijk een goede service

super

snelle levering en alles in orde

Lekker snelle levering.

Oor dopjes zijn top. Ik ben voor de komende 10jaar klaar.. Haha. 200paar.. Xxjes

Snelle & correcte levering

Het bestellen via de shop gaat vlot. De bestelde accessories werden snel geleverd.

Top zeg ik Omdat ik al verschillenden oordopjes heb gehad👎 En deze zijn perfect voor mij👍

Goed product en snelle levering

Goed en snel

De beste en meeste praktische oordopjes ooit

Werkend in een lawaaiige omgeving was ik op zoek naar oordopjes die niet uit je oren vallen en ook geen drukkend gevoel geven. Atomic heeft ze! Een handig koordje zorgt er voor dat je ze nooit kwijtraakt. Ik heb een set van 10 gekocht voor een mooi laag bedrag. Ze zitten in een handig opbergdoosje. Atomic adviseerde op de site om er een spuitbus met schoonmaakmiddel bij te kopen. Dat werkt perfect. Kortom, echt een aanrader voor alle mogelijke lawaaiige omgevingen!

Precies Dat wat ik zocht!

Duidelijke communicatie, vlotte verzending en snelle levering aan huis! Prima oordoppen die de beste demping waarborgen, met name prima voor als je 's nachts en/of overdag vaker last hebt met lawaaierige buren etc. Wel de oordoppen goed kneden alvorens in te brengen, dat zorgt ervoor dat het nooit pijnlijk aanvoelt en ze tevens beter blijven zitten. Ik heb persoonlijk het voordeel pakket aangekocht met 200 paar aan een zeer aantrekkelijke prijs/verhouding. Nu ben ik een hele tijd zoet, en de last met de buren is ook aanzienlijk beter! Slaapwel :)

Perfecte service !

Mijn bestelde oordopjes waren even tijdelijk niet leverbaar . Er werd een prachtig alternatief aangeboden . Kortom een bedrijf die hun klant graag tevreden ziet . Dank jullie wel voor de verleende service !

Voldoet aan verwachtingen

Eindelijk oordopjes gevonden die mijn zoon goed en prettig vindt zitten. Fijn! Snelle levering ook.

De beste gehoorbeschermers

Echt aan te bevelen. Ze zitten prettig en hebben de hoogste db bescherming.

Altijd goed

Bestellen en gelijk leveren, jammer dat Dhl er 2 dagen over moest doen dan hun opgave dag van leveren.

Goed en snel

Mijn bestelling werd snel en goed verpakt bij PostNL afgeleverd. Helaas deed PostNL er 2 dagen over om af te leveren wegens drukte.

Snelle levering, goed product!

Al heel lang opzoek naar goede oordoppen, verschillende geprobeerd, andere doen pijn aan je oor of vallen er halverwege de nacht uit... Deze oordoppen zijn geweldig!!! Geen pijn en zo goed als geluidsdicht! ( je wekker hoor je gelukkig gewoon) Blijven goed zitten! Dankzij deze oordoppen een goede nachtrust!

Snelle levering, overzichtelijke website en kwalitatief goed in orde

Voor onze vakantie (italie) miste we nog voor onze oudste zoon ( 7 jaar) oordopjes. Hij krijgt altijd laat van zijn oren na het zwemmen. Meerdere producten hebben we in huis gehaald maar telkens was dat het net niet. Tot we hier op kwam per toeval. Nu we in italie zijn, vandaag de oordoppen ( simpel in gebruik) voor het eerst gebruikt. Resultaat makkelijk inbrengen, geen moeite en het beste; geen pijn aan de oren. Top product en een snelle levering na bestelling.

Snelle en duidelijke service

Informatie op de site is duidelijk, goede oordopjes

Nou als je ze op de juiste manier er in doet dan zitten ze top. Veel plezier er van geen complicaties. 👍

Duidelijke website met uitgebreid aanbod tegen een scherpe prijs.

Super snel levering

Gewoon goed bestellen betalen volgende dag in huis

Snel goed toppertje

Snelle levering gewoon waar voor je geld👍

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

About Atomic Gehoorbescherming

Atomic-Gehoorbescherming.nl is een webwinkel in gehoorbescherming die bedoeld is voor iedereen die in zijn privé- of werkomgeving bloot staat aan te hard of storend geluid en zich hiertegen wil beschermen. Maar ook voor bedrijven en organisaties die gehoorbescherming nodig hebben voor hun personeel. Ons doel is om op een eenvoudige en overzichtelijke manier een zo compleet mogelijk assortiment gehoorbeschermers aan te bieden, van goede kwaliteit, voor alle gelegenheden en tegen een scherpe prijs. Voor uw en andermans gehoor. Tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk. Heeft u vragen of suggesties, laat het ons dan weten, zodat wij u kunnen helpen en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ook stellen wij het erg op prijs als u een review plaatst bij de door u gebruikte producten, zodat andere klanten geholpen worden bij het maken van de juiste keuze. Indien u niet tevreden bent met uw aankoop, dan zullen wij altijd proberen een passende oplossing te vinden. Wij wensen u voor nu en in de toekomst veel luisterplezier toe!