Overtrof nog mijn verwachting...

Supergoed

Prima fotowerk op hout geleverd

Zeker een aanrader. Gunstige prijs en goede uitvoering

Geweldig, in 1 woord. Nog mooier dan verwacht. Dankjewel

Super goede service!

Zeer snel mijn hele mooie foto op hout gekregen. Er zaten wat kleine beschadigingen op en na een mailtje kreeg ik als reactie dat ze een nieuwe gaan opsturen! Topservice!

Heel erg blij met onze mooie foto op hout. Ondanks dat alles mis ging met mijn mailtjes. Ben ik heel erg goed geholpen en hebben wij nu onze foto op hout aan de muur.

Super gave foto

Het door mij bestelde hout bleek niet op voorraad te zijn. Daarover kreeg ik direct na de bestelling een persoonlijk mailtje waarin een alternatief werd voorgesteld. Prima service en de foto ziet er super uit. Blij mee ­čśâ

Goed geholpen en een top product geleverd

Snelle service, goede kwaliteit

Zelfs in de drukke tijd van moederdag, werd de bestelling binnen 2 dagen bezorgd. Goede kwaliteit, snel reacties op mail.

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk. Ik had een foto op hout besteld voor mijn vader. Aangezien ze enorm druk waren voor moederdag, heb ik toch deze foto op de beloofde dag mee kunnen nemen naar mijn zieke vader. Inmiddels is hij overleden en gaat dit schilderij met hem mee. Ook emailen ze gelijk terug en denken ze mee. Zeer positief

Pluspunten

Mooie producten en prima service!

Pluspunten

Erg snelle levering en super blij met de foto's van mijn zoontjes op hout! Ophangsysteem zat er niet bij hierover een mail gestuurd deze werd meteen beantwoord en ze hebben het meteen opgestuurd erg tevreden.

Pluspunten

Goede kwaliteit

Track en trace. Nu was het afwachten wanneer ik wat kreeg.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bedankt voor uw feedback. We kunnen helaas niet achterhalen welke order u heeft geplaatst. Kunt u contact opnemen met de klantenservice voor een passende oplossing? Wij zien namelijk graag alle klanten tevreden. Team 24fotoophout.nl

Pluspunten

Mooie afdruk, schappelijke prijs. Levertijd ok├ę. Bij contact een persoonlijke benadering.

De communicatie over verzending kan beter. Ze geven een enorme korting van 45%, maar dat moet je dan wel weten. Waarom niet gewoon een scherpe standaardprijs?

Pluspunten

Snelle levering en adequate antwoorden op onze vragen. Een collage moet toch perfect zijn en overleg over het ontwerp. Prima bevallen!

Pluspunten

Het vurenhout portret aan de wand is een pareltje! Sneller geleverd dan verwacht. We hebben het portret gisteren ontvangen en hangt inmiddels aan de muur bij ons in de woonkamer. Kwaliteit is bovendien superieur aan de portretten, die we reeds in het huis hebben hangen.

Geen tegenvallers

Pluspunten

De 1e bestelling ging wat moeizaam qua levertijd en communicatie maar hierop is direct actie ondernomen door als tegemoetkoming een 2e foto gratis aan te bieden! De printkwaliteit is goed en de eindproducten zijn mooi. Levering binnen 24 uur blijft een dingetje...

Pluspunten

Omdat de foto op hout ons een beetje tegenviel heeft 24fotoophout en nieuwe versie gemaakt waarmee we erg tevreden zijn. Klasse service!

Pluspunten

Levert wat ze zeggen en ook nog op tijd. Foto zag er geweldig mooi uit op het hout. Was voor een verjaardag en het werd zeer gewaardeerd en bracht anderen ook nog eens op een idee. Dank voor de goede service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ten eerste heel laat geleverd, zonder bericht vooraf! Maar het ergste is het resultaat, de foto is erg lelijk op het hout gezet, bij bepaalde lichtval is de foto niet te zien of vlekkerig te zien. Verder loopt er een streep midden over de neus van onze zoon, zijn hele hoofd doormidden en de afwerking is erg slecht, niks geschuurd oid. Ik heb een foto op hout met korting besteld, gevraagd wat de beste optie is in onze maat qua hout, maar had niet verwacht dat dan het resultaat zo tegen zou vallen! Na mail over en weer krijg ik nu geen reactie meer! Erg jammer, heeft ons ruim 80 euro gekost!

Bedankt voor uw feedback. Voor alle producten hanteren wij een zeer hoge kwaliteit standaard. De scherpte van uw foto hebben wij echter geen invloed op. Ook bepaalt u zelf de uitsnede (positie naden) tijdens bestellen. Steigerhout heeft een robuuste afwerking, zie houtsoorten. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u gehad en een passend voorstel gedaan.

Pluspunten

Mooi resultaat

Beter laten weten wanneer het geleverd wordt

Pluspunten

Goede communicatie Snelle levering Goede kwaliteit