Top! Dank

De allerbeste klantenservice waar ik tot nu toe mee te maken heb gehad. Ik altijd bij 24fotoophout terug komen. Ewordt in oplossingen gedacht en goed overleg over het ontwerp.

Prima.

Na een eerste foutdruk kwa kleur even bellen en dik in orde prima opgelost.. Erg blij met het resultaat.

Erg mooi geworden, heel blij mee!

Toppie

Geweldig cadeau. Leuk voor onder de boom met kerst. (als dat mag van Rutte)

Zeeer goede kwaliteit

Foto is van zeer hoge kwaliteit. En snelle levering

Dank

Ecth geweldig! De foto is heel emotioneel voor ons en het had echt niet beter gekund. Dank voor de service!

Echt heel goed. Echt heel mooi op hout.

Na wat vergeklijken kozen wij voor 24fotoophout.nl. Erg tevreden. Bedankt en we komen snel terug.

Het resultaat was prachtig

Contact ging ook snel.

Vurenhout

Ja echt mooi geworden hoor. Verheug me al op moederdag. En voor de prijs hoef je het niet te laten.

Vurenhout whitewash is een aanrader. Wow wat mooi. Toch een lichtpuntje is deze barre tijden.

Goed, snel en mooie kwaliteit

Twee maal snel achter elkaar een foto voor een jubileum op hout laten zetten. Beide keren gewoon goed, snel en met een prima kwaliteit geregeld. Voor een mooie prijs.

Boven verwachting

Levering volgens de afspraak en hele leuke hout schilderijen die goed verpakt worden verstuurd. Echt een positieve ervaring, alles volgens afspraak geleverd.

Gewoon heel goed en snel geregeld, en prachtige kwaliteit!

Handig uploaden en croppen, voor door het keuzemenu en mooi op tijd geleverd.

Aanrader!

Mooi resultaat, zeer goede en snelle service.

tevreden

Het resultaat is echt erg mooi, alleen kwam het later aan dan gedacht en kon ik het cadeau niet overhandigen

Maandag bericht dat ging geleverd worden , maandag geleverd. Alles in orde en is mooi aan de muur. Mijn echtgenoot heeft het alsnog gefikst . We zijn tevreden !

Overtrof nog mijn verwachting...

Supergoed

Prima fotowerk op hout geleverd

Zeker een aanrader. Gunstige prijs en goede uitvoering

Geweldig, in 1 woord. Nog mooier dan verwacht. Dankjewel

Super goede service!

Zeer snel mijn hele mooie foto op hout gekregen. Er zaten wat kleine beschadigingen op en na een mailtje kreeg ik als reactie dat ze een nieuwe gaan opsturen! Topservice!

Heel erg blij met onze mooie foto op hout. Ondanks dat alles mis ging met mijn mailtjes. Ben ik heel erg goed geholpen en hebben wij nu onze foto op hout aan de muur.

Super gave foto

Het door mij bestelde hout bleek niet op voorraad te zijn. Daarover kreeg ik direct na de bestelling een persoonlijk mailtje waarin een alternatief werd voorgesteld. Prima service en de foto ziet er super uit. Blij mee 😃

Goed geholpen en een top product geleverd

Snelle service, goede kwaliteit

Zelfs in de drukke tijd van moederdag, werd de bestelling binnen 2 dagen bezorgd. Goede kwaliteit, snel reacties op mail.