Super gave foto

Het door mij bestelde hout bleek niet op voorraad te zijn. Daarover kreeg ik direct na de bestelling een persoonlijk mailtje waarin een alternatief werd voorgesteld. Prima service en de foto ziet er super uit. Blij mee ­čśâ

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geholpen en een top product geleverd

Snelle service, goede kwaliteit

Zelfs in de drukke tijd van moederdag, werd de bestelling binnen 2 dagen bezorgd. Goede kwaliteit, snel reacties op mail.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk. Ik had een foto op hout besteld voor mijn vader. Aangezien ze enorm druk waren voor moederdag, heb ik toch deze foto op de beloofde dag mee kunnen nemen naar mijn zieke vader. Inmiddels is hij overleden en gaat dit schilderij met hem mee. Ook emailen ze gelijk terug en denken ze mee. Zeer positief

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie producten en prima service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg snelle levering en super blij met de foto's van mijn zoontjes op hout! Ophangsysteem zat er niet bij hierover een mail gestuurd deze werd meteen beantwoord en ze hebben het meteen opgestuurd erg tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede kwaliteit

Track en trace. Nu was het afwachten wanneer ik wat kreeg.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Mooie afdruk, schappelijke prijs. Levertijd ok├ę. Bij contact een persoonlijke benadering.

De communicatie over verzending kan beter. Ze geven een enorme korting van 45%, maar dat moet je dan wel weten. Waarom niet gewoon een scherpe standaardprijs?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en adequate antwoorden op onze vragen. Een collage moet toch perfect zijn en overleg over het ontwerp. Prima bevallen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het vurenhout portret aan de wand is een pareltje! Sneller geleverd dan verwacht. We hebben het portret gisteren ontvangen en hangt inmiddels aan de muur bij ons in de woonkamer. Kwaliteit is bovendien superieur aan de portretten, die we reeds in het huis hebben hangen.

Geen tegenvallers

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De 1e bestelling ging wat moeizaam qua levertijd en communicatie maar hierop is direct actie ondernomen door als tegemoetkoming een 2e foto gratis aan te bieden! De printkwaliteit is goed en de eindproducten zijn mooi. Levering binnen 24 uur blijft een dingetje...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Omdat de foto op hout ons een beetje tegenviel heeft 24fotoophout en nieuwe versie gemaakt waarmee we erg tevreden zijn. Klasse service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Levert wat ze zeggen en ook nog op tijd. Foto zag er geweldig mooi uit op het hout. Was voor een verjaardag en het werd zeer gewaardeerd en bracht anderen ook nog eens op een idee. Dank voor de goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ten eerste heel laat geleverd, zonder bericht vooraf! Maar het ergste is het resultaat, de foto is erg lelijk op het hout gezet, bij bepaalde lichtval is de foto niet te zien of vlekkerig te zien. Verder loopt er een streep midden over de neus van onze zoon, zijn hele hoofd doormidden en de afwerking is erg slecht, niks geschuurd oid. Ik heb een foto op hout met korting besteld, gevraagd wat de beste optie is in onze maat qua hout, maar had niet verwacht dat dan het resultaat zo tegen zou vallen! Na mail over en weer krijg ik nu geen reactie meer! Erg jammer, heeft ons ruim 80 euro gekost!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Mooi resultaat

Beter laten weten wanneer het geleverd wordt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie Snelle levering Goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geen verzendbevestiging gekregen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Ik heb het product nog niet bekeken, omdat het voor de verjaardag van mijn dochter is (20 december ) en zij het mag open maken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldig mooi product afgeleverd.

Zou het niet weten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi en kwalitatief goed product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik liet 5 foto's op hout maken. Deze zien er prachtig uit. De levering was snel en de service heel goed. Bovendien heb ik gemerkt dat 24fotoophout.nl een erg klantvriendeijk bedrijf is!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie op emails. Ik vind het een erg mooi product tegen een lage prijs. Zeker met de sinterklaas korting. Toppie!

Meer updates over de status. Dan kan je dit makkelijker inplannen.

Over 24fotoophout.nl

Filter op Taal