Prachtige foto op hout

Mijn foto op hout is prachtig geworden. Hij hangt heel mooi aan de muur in de woonkamer, een echte eyecatcher. Top dat hij ook op tijd geleverd was. Volgende keer bestel ik zeker weer bij jullie!

Echt heel mooi

Foto op vurenhout kleinkinderen. Prachtig cadeau.

Erg mooi resultaat

Heb een paar keer contact gehad met het bedrijf omdat ik twijfelde over de achtergrond kleur. Snelle reacties en prima service!

Goed product, maar ik kreeg geen bevestiging van mijn bestelling, en er werd niet gerageerd op email

Klantenservice kan beter

Bedankt voor uw feedback. Wellicht is de bevestiging in uw spam terecht gekomen. Team, 24fotoophout.nl

Mooi product (foto op hout)

Makkelijk te bestellen en mooi product geleverd (wij hadden een foto op hout besteld). Enige wat ik jammer vond was dat er geen verzendbevestiging werd gestuurd. Er was wat vertraging in de productie/ levering, kan gebeuren maar er werd helemaal geen mail gestuurd met de melding “bestelling verzonden”. Had wel wat stress (was een cadeau) gescheeld ;-). Maar gelukkig was het nog op tijd.

Mooi maar niet zoals gevraagd

Het is heel spijtig dat de kader plots 2 CM kleiner werd.. 80 op 120 is zo niet zoals gevraagd en dit valt bij ons nu heel hard op naast de andere kaders die we hangen hebben. Kost uiteindelijk heel veel geld.. Hele lange wachttijden

Bedankt voor uw feedback. We hebben inmiddels contact gehad met u en alles is naar tevredenheid opgelost. Team, 24fotoophout.nl

geweldig

Erg blijj met mijn hout schilderij. Ga zo door met de service

Mooi resultaat

De kleuren blijven prachtig op het hout. Met white ondergrond. Groot formaat besteld. Staat prachtig op de muur.

Top! Dank

De allerbeste klantenservice waar ik tot nu toe mee te maken heb gehad. Ik altijd bij 24fotoophout terug komen. Ewordt in oplossingen gedacht en goed overleg over het ontwerp.

Prima.

Na een eerste foutdruk kwa kleur even bellen en dik in orde prima opgelost.. Erg blij met het resultaat.

Erg mooi geworden, heel blij mee!

Toppie

Geweldig cadeau. Leuk voor onder de boom met kerst. (als dat mag van Rutte)

Zeeer goede kwaliteit

Foto is van zeer hoge kwaliteit. En snelle levering

Dank

Ecth geweldig! De foto is heel emotioneel voor ons en het had echt niet beter gekund. Dank voor de service!

Echt heel goed. Echt heel mooi op hout.

Na wat vergeklijken kozen wij voor 24fotoophout.nl. Erg tevreden. Bedankt en we komen snel terug.

Het resultaat was prachtig

Contact ging ook snel.

Vurenhout

Ja echt mooi geworden hoor. Verheug me al op moederdag. En voor de prijs hoef je het niet te laten.

Vurenhout whitewash is een aanrader. Wow wat mooi. Toch een lichtpuntje is deze barre tijden.

Goed, snel en mooie kwaliteit

Twee maal snel achter elkaar een foto voor een jubileum op hout laten zetten. Beide keren gewoon goed, snel en met een prima kwaliteit geregeld. Voor een mooie prijs.

Boven verwachting

Levering volgens de afspraak en hele leuke hout schilderijen die goed verpakt worden verstuurd. Echt een positieve ervaring, alles volgens afspraak geleverd.

Gewoon heel goed en snel geregeld, en prachtige kwaliteit!

Handig uploaden en croppen, voor door het keuzemenu en mooi op tijd geleverd.

Aanrader!

Mooi resultaat, zeer goede en snelle service.

tevreden

Het resultaat is echt erg mooi, alleen kwam het later aan dan gedacht en kon ik het cadeau niet overhandigen

Maandag bericht dat ging geleverd worden , maandag geleverd. Alles in orde en is mooi aan de muur. Mijn echtgenoot heeft het alsnog gefikst . We zijn tevreden !

Overtrof nog mijn verwachting...