Pluspunten

Mooie afdruk, schappelijke prijs. Levertijd oké. Bij contact een persoonlijke benadering.

De communicatie over verzending kan beter. Ze geven een enorme korting van 45%, maar dat moet je dan wel weten. Waarom niet gewoon een scherpe standaardprijs?

Pluspunten

Snelle levering en adequate antwoorden op onze vragen. Een collage moet toch perfect zijn en overleg over het ontwerp. Prima bevallen!

Pluspunten

Het vurenhout portret aan de wand is een pareltje! Sneller geleverd dan verwacht. We hebben het portret gisteren ontvangen en hangt inmiddels aan de muur bij ons in de woonkamer. Kwaliteit is bovendien superieur aan de portretten, die we reeds in het huis hebben hangen.

Geen tegenvallers

Pluspunten

De 1e bestelling ging wat moeizaam qua levertijd en communicatie maar hierop is direct actie ondernomen door als tegemoetkoming een 2e foto gratis aan te bieden! De printkwaliteit is goed en de eindproducten zijn mooi. Levering binnen 24 uur blijft een dingetje...

Pluspunten

Omdat de foto op hout ons een beetje tegenviel heeft 24fotoophout en nieuwe versie gemaakt waarmee we erg tevreden zijn. Klasse service!

Pluspunten

Levert wat ze zeggen en ook nog op tijd. Foto zag er geweldig mooi uit op het hout. Was voor een verjaardag en het werd zeer gewaardeerd en bracht anderen ook nog eens op een idee. Dank voor de goede service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ten eerste heel laat geleverd, zonder bericht vooraf! Maar het ergste is het resultaat, de foto is erg lelijk op het hout gezet, bij bepaalde lichtval is de foto niet te zien of vlekkerig te zien. Verder loopt er een streep midden over de neus van onze zoon, zijn hele hoofd doormidden en de afwerking is erg slecht, niks geschuurd oid. Ik heb een foto op hout met korting besteld, gevraagd wat de beste optie is in onze maat qua hout, maar had niet verwacht dat dan het resultaat zo tegen zou vallen! Na mail over en weer krijg ik nu geen reactie meer! Erg jammer, heeft ons ruim 80 euro gekost!

Bedankt voor uw feedback. Voor alle producten hanteren wij een zeer hoge kwaliteit standaard. De scherpte van uw foto hebben wij echter geen invloed op. Ook bepaalt u zelf de uitsnede (positie naden) tijdens bestellen. Steigerhout heeft een robuuste afwerking, zie houtsoorten. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u gehad en een passend voorstel gedaan.

Pluspunten

Mooi resultaat

Beter laten weten wanneer het geleverd wordt

Pluspunten

Goede communicatie Snelle levering Goede kwaliteit

Geen verzendbevestiging gekregen.

Pluspunten

Snelle levering. Ik heb het product nog niet bekeken, omdat het voor de verjaardag van mijn dochter is (20 december ) en zij het mag open maken

Pluspunten

Geweldig mooi product afgeleverd.

Zou het niet weten.

Pluspunten

Mooi en kwalitatief goed product

Pluspunten

Ik liet 5 foto's op hout maken. Deze zien er prachtig uit. De levering was snel en de service heel goed. Bovendien heb ik gemerkt dat 24fotoophout.nl een erg klantvriendeijk bedrijf is!

Pluspunten

Snelle reactie op emails. Ik vind het een erg mooi product tegen een lage prijs. Zeker met de sinterklaas korting. Toppie!

Meer updates over de status. Dan kan je dit makkelijker inplannen.

Bedankt voor uw feedback.

Pluspunten

Makkelijk bestellen. Gied overzicht. Communicatie via mail gaat snel. Heel snel bezorgd! En resultaat is top! Ziet er mooier uit dan ik dacht! Hoop dat ze niet gaan kromtrekken.. vooralsnog een Aanrader!

Telefonische bereikbaarheid. Die is nul! En meer informatie over welke inkt gebruikt wordt, ivm eenzijdige doorlatendheid qua mogelijk kunnen kromtrekken van de houten platen/panelen etc.

Bedankt voor uw feedback.

Pluspunten

Product is mooi en van goede kwaliteit. Tussentijds contact gehad met de klantenservice en mijn vragen zijn goed beantwoord.

Pluspunten

Goede en snelle klantenservice. Klacht werd snel en netjes afgehandeld.

Levering foto had wat achterstand, zou fijn zijn als er dan een status update van de bestelling verzonden zou worden.

Pluspunten

Snelle afhandeling

Pluspunten

uper service, werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling

Bedankt voor uw feedback.

Pluspunten

makkelijk bestellen en snel leveren.

de 3 planken waren slecht aan elkaar geniet. Bij het uitpakken viel alles los uit elkaar en moest ik alles opnieuw vastzetten. Er zat een beschadiging op één van de foto-planken

Bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice neemt nog even contact met u op om u helemaal tevreden te krijgen.

Pluspunten

Prachtig product ontvangen, prachtige kwaliteit. Top service, je wordt goed geholpen. Fijne snelle levering, het is goed en veilig verpakt. Een mooie blikvanger in het interieur.

Bedankt voor uw feedback.

Pluspunten

Mooi produkt en levering conform afspraak!

Telefonisch slecht bereikbaar