Supergoed

Prima fotowerk op hout geleverd

Zeker een aanrader. Gunstige prijs en goede uitvoering

Geweldig, in 1 woord. Nog mooier dan verwacht. Dankjewel

Super goede service!

Zeer snel mijn hele mooie foto op hout gekregen. Er zaten wat kleine beschadigingen op en na een mailtje kreeg ik als reactie dat ze een nieuwe gaan opsturen! Topservice!

Heel erg blij met onze mooie foto op hout. Ondanks dat alles mis ging met mijn mailtjes. Ben ik heel erg goed geholpen en hebben wij nu onze foto op hout aan de muur.

Super gave foto

Het door mij bestelde hout bleek niet op voorraad te zijn. Daarover kreeg ik direct na de bestelling een persoonlijk mailtje waarin een alternatief werd voorgesteld. Prima service en de foto ziet er super uit. Blij mee 😃

Goed geholpen en een top product geleverd

Snelle service, goede kwaliteit

Zelfs in de drukke tijd van moederdag, werd de bestelling binnen 2 dagen bezorgd. Goede kwaliteit, snel reacties op mail.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Erg snelle levering en super blij met de foto's van mijn zoontjes op hout! Ophangsysteem zat er niet bij hierover een mail gestuurd deze werd meteen beantwoord en ze hebben het meteen opgestuurd erg tevreden.

slechter dan verwacht

Bedankt voor uw feedback. Waarschijnlijk heeft een medewerker van DHL dit gedaan i.v.m. Moederdag. We gaan dit bespreken met DHL. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u gehad en een passend voorstel gedaan.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bedankt voor uw feedback. We kunnen helaas niet achterhalen welke order u heeft geplaatst. Kunt u contact opnemen met de klantenservice voor een passende oplossing? Wij zien namelijk graag alle klanten tevreden. Team 24fotoophout.nl

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Het vurenhout portret aan de wand is een pareltje! Sneller geleverd dan verwacht. We hebben het portret gisteren ontvangen en hangt inmiddels aan de muur bij ons in de woonkamer. Kwaliteit is bovendien superieur aan de portretten, die we reeds in het huis hebben hangen.

Geen tegenvallers

voldoende, een redelijke ervaring

zeer slecht, onaanvaardbaar

Bedankt voor uw feedback. Voor alle producten hanteren wij een zeer hoge kwaliteit standaard. De scherpte van uw foto hebben wij echter geen invloed op. Ook bepaalt u zelf de uitsnede (positie naden) tijdens bestellen. Steigerhout heeft een robuuste afwerking, zie houtsoorten. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u gehad en een passend voorstel gedaan.