Duurde even maar wel tevreden.

Duurde 2 weken totdat ik mijn product kreeg, maar verder gewoon tevreden.

Snelle levering. Helaas veel verpakking bij een klein bestelling.

Voor een oudere (niet elektrische) Gazelle bakfiets een standaard gekocht. Vrijdag avond besteld en dinsdag binnen.

Prima prijs en fijne levering met GLS.

Moest wel even wachten op de levering, 2x een mail gestuurd en supersnel reactie over de status. Levering verder prima en tevreden over de fietskar!

Slechte communicatie geen contact mogelijk

Ik heb een regenhuif besteld, deze kwam later binnen dan vooraf verteld. Na het retour sturen, product was prima maar dubbel besteld, bleek er geen contact mogelijk. Fietskar gaf de retour niet door aan Klarna en hierdoor bleef het op onbetaald staan. Uiteindelijk via een geschil met behulp van klarna opgelost maar Fietskar heeft nergens op gereageerd en niets gedaan. Terwijl zij de regenhuif direct in nieuwstaat (is nooit uitgepakt geweest maar direct retour gegaan) retour hebben ontvangen.

Product snel geleverd

Snelle levering, enorm veel plezier

We kochten de sling voor in de fietskar. Het is snel geleverd en heel netjes verpakt!

Handig extra fietszadeltje besteld, snelle service en levering

De bestelling is snel geleverd

Mijn bestelling werd snel en netjes verpakt geleverd , prima !

geen track en trace code

Ik heb vrijdag 30 August 2024 een kar bestelt. Op die zelfde dag kreeg ik een bericht dat deze op de zelfde dag verzonden word. Op 17 September 2024 heb ik de kar ontvangen. Deze werd door ups geleverd. -Ik had geen track en trace code ontvangen. Waardoor ik niet kon bevestigen of dit daad werkelijk verzonden was. Dit was stressvol voor mij. Evenzo omdat fietskar.nl niet bekend bij mij is. -Op het pakket was een onvoledig adress label. Ik heb een sterk vermoeden dat hierdoor de levering langer duurde dan normaal. :-D. Het is onduidelijk waardoor dit gebeurt is. -De website is niet duidelijk of de kar met of zonder bevestigings materiaal geleverd word. +De prijs was lager dan de prijs in deutschland. Dat was de reden waarom ik hem hier bestelt had. +Bedrijf is goed telefonish berijkbaar. +Aangezien de kar zonder huisnummer is aangekomen, ga ik er van uit dat het personeel alles probeert om de fietskar toch op bestemming te laten komen.

Zeer trage levering zonder enige communicatie

Ruim 2 weken geleden een bestelling gedaan die de volgende dag geleverd zou worden. Zonder enige communicatie vervolgens 2 welen moeten wachten op pakket.

Snelle levering en contact aanpassing leveringsadres

De regenhuif werd snel geleverd. Na telefonisch contact werd het leveradres ook aangepast. Tevreden van hun service

Goed product.

vlotte levering

alles is correct verlopen. Vlotte levering..geen opmerkingen

Prima product en komen afspraken na

Wij hebben een Croozer fietskar gekocht. Levering duurde iets langer dan normaal gezien de vakanties. Hier was men transparant over. Bij eerste levering ontbrak er een deel. Is netjes en snel opgelost volgende dag werd de rest bezorgd.

Betrouwbaar en snel bezorgd!

Eerst gebeld toen is er goed meegedacht en daarna alsnog via internet besteld en de volgende dag al geleverd.

Goede service en prijs

Goede service, snelle levering en goede prijs

Duidelijke website , makkelijk te bestellen , snelle levering

Kind kan de was doen via internet . De levering en de karren zijn scherp geprijsd . Goede kwaliteit .

Goede levering, vlot, maar ...

Helaas ontbrak er 1 boutje. Het boutje en de vleugelmoer wat nodig is om de trekstang voor een bagagedrager in de hoogte te stellen.

Top product en service

Duidelijke site, snel geleverd. Prima!

Zeer vriendelijke en snelle service

Ik heb online een bakfiets gekocht. Ik had nog wat enkele vragen, die kon ik heel makkelijk en snel telefonisch bespreken. De levering aan huis was ook ontzettend fijn. De collega nam alle tijd om de fiets te laten zien en een en ander uit te leggen. Ook hierna heb ik nog gebeld voor een vraag, waarbij ik ook weer ontzettend fijn en snel werd geholpen. Bijzonder fijne service in een tijd waarin dat steeds minder vanzelfsprekend is.

Goede prijs, optijd geleverd

jogging kit besteld. Op tijd geleverd en zo bevestigd. Blij mee en de goedkoopste die ik tegen kwam.

Snel geleverd.

Goed verpakt.

Goede communicatie over levering

Online een regenhuif voor de Gazelle Makki besteld. Het bestelproces was eenvoudig en de prijs was uitstekend. De communicatie over de levertijd was top. Ik werd goed op de hoogte gehouden. Zelfs toen er leveringsproblemen bij Gazelle ontstonden, werd ik proactief geïnformeerd.

Snelle levering en goede service

Bestellen verliep vlot, en onze bestelling werd de volgende dag al bezorgd. Product netjes verpakt. Product zoals besteld

koningsstraat 6

1213 AX Hilversum

Over Fietskar.nl

Fietskar.nl is dé specialist in fietskarren, Bakfietsen en Hondenkarren van Nederland. Al sinds de opening zijn wij actief in de verkoop van fietskarren. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een echte speciaalzaak. Meerdere merken sieren onze winkelvloer, waaronder Thule, Croozer, Urban arrow, Lovens en Gazelle. Alle merken die wij voeren, zijn kwaliteitsmerken. Elk merk heeft een eigen karakter en unieke eigenschappen. Heeft u behoefte aan advies in onze winkel? Kom dan gerust eens langs in onze showroom in Hilversum.