Snelle levering van onderdeel voor de doggy ride .

Matig

Heb een regenkap besteld voor de urban arrow, bij het invullen van het adres is er door autocorrectie iets mis gegaan met de straat van het adres. Ik had direct na betaling een e-mail uitgestuurd aangezien het die tijd was dat jullie telefonisch niet meer bereikbaar waren om te vragen of jullie dit wilde corrigeren echter geen reply of iets dergelijks op de mail gehad. En bij de aanmelding van DHL bleek deze dus ook niet gewijzigd. AangeZien DHL een lekker stug bedrijf is kon dit niet worden aangepast. Gelukkig is het pakket terecht, maar wel zonder de hulp van deze webshop.

Gewoon prima!

De bestelde fietskar is in goede orde geleverd zoals verwacht. Toen de bestelling iets vertraagd was werden we netjes gebeld. Dat vonden we wel fijn. Die service heb ik nog bij een eerdere online bestelling meegemaakt.

Beste Ruud, Fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen. We wensen je alvast heel veel plezier van de bestelde fietskar. Met vriendelijke groet, Team fietskar.nl

Goeie service en vriendelijke bejegening

Snelle afhandeling

Hallo Eugene, Hartelijk dankt voor het plaatsen van een beoordeling. We wensen je alvast heel veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Fietskar.nl

Geen gedoe gewoon snel geleverd

Pakket was binnen een dag in huis. De prijs was ook prima.

Fijn, goede service en vriendelijk personeel

Hier een hondenka gekocht. Goed advies gehad in de winkel in Hilversum

Inmiddels binnen en in goede orde ontvangen

Mooie kar en goed afgehandeld na vertraging in de verzending door DHL

Goed advies en snelle levering

!

Hallo Dick, Hartelijk dank voor de beoordeling. We wensen je veel plezier met de geplaatste bestelling. Met vriendelijke groet, Team fietskar.nl

Goed en snel geleverd

Hallo Jelle, Bedankt voor de feedback, Veel plezier met je bestelling gewenst. Groeten, Team Fietskar.nl

Snelle levering met goede prijs

Snelle levering met goede prijs

Hallo Erik, Bedankt voor de feedback, Veel plezier met je bestelling gewenst. Groeten, Team Fietskar.nl

Mooie winkel

Heeft wel lang geduurd, maar toch gekomen,

Beste Klant, Het heeft in uw geval inderdaad wat langer geduurd, waarvoor onze excuses. We willen u alsnog heel veel plezier van uw aankoop wensen. Met vriendelijke groet, Team Fietskar.nl

snel geleverd, zeer tevreden

Hallo Wendy, Hartelijk dank voor de review. Veel plezier met de bestelling. Groeten, Team Fietskar.nl

Eerst werd ik telefonisch geïnformeerd omdat de levertijd langer was dan verwacht. Toen daarna de bestelling niet volledig geleverd bleek, werd dit zonder problemen rechtgezet.

Beste Klant, Wat goed om te lezen dat we uiteindelijk goed hebben kunnen helpen. We wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team fietskar.nl

Ik had een kussen voor mijn hondenfietskar besteld. Snel geleverd. Gedaan wat beloofd was.

Bedankt Joke, Hartelijk dank en we wensen je veel plezier met je bestelling. Vriendelijke groet, Team Fietskar.nl

Onderdeel paste niet!

Afstand van het gat tot het einde van de pen was 1,5mm te veel. Ik heb dit eraf moeten halen en opnieuw lakken.

Beste Hans, Jammer om te lezen dat het gekochte artikel niet volledig aan de verwachting voldoet zoals die er bij u was. Ons streven is om voor al onze klanten een passende oplossing te bieden voor het koppelen van een fietskar. Wellicht dat we je in het vervolg in een eerder stadium kunnen helpen. Onze klantenservice staat in dit soort gevallen altijd voor je klaar met een passend advies. We willen je veel plezier wensen van de aankoop en hopen je in de toekomst graag weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team fietskar.nl

Het bestelde product was op de website voorradig maar bij het versturen van het pakket bleek toch niet dat het er was. Ik ben netjes gebeld dat het product iets later werd verstuurd en alsnog alles binnen 3 dagen in huis. Prettige ervaring.

Ik zocht een onderdeel van een fietskar uit 2011. Was bevestigd aan de fiets om de kar te kunnen trekken. De fiets werd gestolen en ik had dus een nieuw onderdeel nodig om op een nieuwe fiets te zetten, anders was de kar niet meer te gebruiken. Direct besteld, omdat het via de uitleg op internet zeer duidelijk was dat het zeker zou passen. Dus ik ben supertevreden over deze service.

Er liep iets fout bij de verzending, maar men heeft dit goed en correct opgelost.

Was goed

Goede snelle binnen een dag de spulletjes binnen helemaal prima

Beste Klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van de review. We willen u graag veel plezier wensen van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team fietskar.nl

Helaas teleurgesteld

Koppelstuk voor mijn Doggyride bestelt welke op voorraad is en wat is bevestigd. Helaas ontvang ik 1 dag voor mijn fietsvakantie een koppelstuk voor een geheel ander model fietskar. Gewoon onzorgvuldig en niet nodig. Helaas moet ik een onvoldoende geven en kan dus niet aanbevelen.

Beste Klant, Wat jammer om te zien dat we u niet hebben kunnen voorzien in een perfecte afhandeling van uw bestelling zoals u dat van ons mag verwachten. We hebben uw adviezen meegenomen gaan er mee aan de slag. Mochten we u in de toekomst nog kunnen helpen, dan horen we dat graag. We staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Fietskar.nl

Fietskar kussen besteld. Netjes geleverd volgens afspraak.

Hallo Stefanie, Hartelijk dank voor het plaatsen voor de review, We wensen je veel plezier van de geplaatste bestelling. Met vriendelijke groet, Team fietskar.nl

snelle afhandeling

snelle afhandeling

Mooi en heel makkelijk in elkaar te zetten. Stevig materiaal. Top!

Prima levering

Netjes verpakt en is nog gebeld dat bestelling dag later kwam