Snelheid van verzenden een enorme teleurstelling!

Normaal schrijf ik niet snel een review, maar nu toch wel dusdanig teleurgesteld in de manier van communiceren en het leveren van artikelen, dat ik toch maar een review achterlaat voor fietskar.nl Afgelopen dinsdag een fietskar besteld, met de veronderstelling “voor 17:00uur besteld, volgende dag in huis”. Aangezien dit op elke productpagina wordt weergeven. Daarnaast zag ik na het bestellen dat er bij verzenden op de website staat dat ze binnen 3 werkdagen leveren. Tegenstrijdige informatie, maar was alsnog voor ons geen probleem. We waren op tijd voor onze plannen. Donderdagochtend heb ik maar gebeld, omdat ik van mijn bestelling nog niets had gehoord met betrekking tot het verzenden. Terwijl het een bestelling was van ruim €1200,- waarvan ik toch iets meer communicatie had verwacht. Er werd me verteld dat de fietskar vanuit hun externe magazijn onderweg was naar hun en dan werd de kar naar mij toegestuurd, dus de stelling op hun website dat ze de volgende dag leveren was sowieso niet haalbaar geweest. Gevraagd of het haalbaar is dat de fietskar uiterlijk zaterdag bij mij geleverd zal worden ivm vakantie/gemaakte plannen. Dat was volgens de meneer aan de telefoon geen probleem, want de kar was al onderweg naar hun en dan zouden ze het gelijk doorsturen. Gisteren (vrijdag) kreeg ik vanuit fietskar.nl een mailtje dat ze de kar gingen versturen en even later kregen we een link vanuit GLS dat hij was verstuurd, maar het pakket wordt dus pas maandag geleverd. Voor ons echt een enorme teleurstelling, aangezien we nog hadden gevraagd of het er uiterlijk zaterdag kon worden geleverd. Nu kan de fietskar niet mee op vakantie en moeten we wat regelen dat er maandag iemand in ons huis aanwezig is om het pakket aan te nemen. Kortom: enorm teleurgesteld. Zal door de misleidende/tegenstrijdige berichten mbt het verzenden niet snel aanraden om er te bestellen. Communicatie mag beter, zeker wanneer het over bestelling gaat met een prijskaartje.

Betrouwbaar en goed bezorgd!

Ik heb mijn bestelling als verrassing voor een vriendin, op haar ander adres laten bezorgen. Dat ging helemaal goed en de factuur kwam alleen bij mij terecht.

uitstekend

alles volgens afspraak

Uitstekend bedrijf!

Gazelle Makki gekocht en super tevreden. Eerst de winkel in Hilversum bezocht en daarna de fiets besteld. Het persoonlijke contact is me bij fietskar.nl goed bevallen

Zou fijn zijn als er wat meer meegedacht zou worden

Onlangs een bakfiets gekocht zonder GPS tracker. Bij ophalen bleek dat zonder deze tracker er geen verzekering afgesloten kan worden en deze pas een maand later ingebouwd kan worden (!). Er was ook geen mogelijkheid dit eerder te doen, hierin werd niet meegedacht. Ook aan de telefoon werd er erg laks over gedaan dat dit niet mogelijk is en dat onze fiets nu dus een maand lang onverzekerd is. Dit kan echt beter

Late levering, slot vergeten en slechte communicatie

### Herschreven Tekst Ik zie 3,5 sterren op Google Maps over de laatste jaren en helaas is er geen verbetering wat betreft de service. De prijs was goed, maar dat gaat ten koste van de organisatie. Allereerst werd mij aangegeven dat er binnen 3 dagen geleverd zou worden, maar bij bestelling is het 2 weken. Dit kan door drukte komen, maar adverteer dan niet met een levertijd van 3 dagen. Bij de levering bleek het duur betaalde kettingslot te ontbreken. Hierdoor kunnen we de fiets niet aan de beugel aan de muur vastmaken. We wonen in een stad met veel diefstal, dus dit geeft een onveilig gevoel. Erger nog, zonder slotnummer kunnen we de fiets ook niet verzekeren. Fietskar had dit zelf niet opgemerkt en stuurde het slot, na onze navraag, via de post in plaats van het direct te brengen om hun fout goed te maken. Hierdoor staat de fiets nu 5 dagen los en onverzekerd.. Dit is niet prettig en het contact met Fietskar geeft niet de indruk dat ze er echt mee bezig zijn (ze nemen het 06-nummer meestal niet op en reageren nauwelijks op berichten). Dus ja, de prijs is goed, maar dat gaat ten koste van de service.

Snelle nette levering en product

Had kussen voor in de fietskar besteld,kwam netjes en op tijd binnen

Goed product maar... lange verzendtijd

Ik heb een onderdeel voor onze Tuhle fietskar besteld via de website omdat even naar Hilversum toch te ver is ( 2uur reistijd ). Ik had rond 13uur op vrijdag besteld, daarna kreeg ik vrijwel binnen 30min een mail dat mijn bestelling is ontvangen en verwerkt. Dan denk je oh die komt op zaterdag binnen dan kan ik zondag op pad met de fietskar. Helaas kreeg ik een paar dagen later op woensdag een berichtje "We zijn klaar met het verwerken van je bestelling". Het onderdeel kwam pas op zaterdag binnen met GLS, ruim 1 week later dan bestellen. Vanuit GLS heb ik geen track en trace gegevens ontvangen ook niet in de spambox, gelukkig was ik wel thuis. Gelukkig was het product goed en paste het op de Thule fietskar.

Top en goeie service

Product is snel en goed aangekomen

Prima en snelle levering

Prima website met snelle en correcte levering

Slecht

Op de website staat voor 17:00 besteld dezelfde dag verzonden Als ik hem op maandagavond bestel dan zou die dus dinsdag verzonden worden Maar het pakket is pas woensdag meegegeven aan de pakket bezorger

Super tevreden

Snelle levering van mijn Gazelle makki, goede uitleg thuis gekregen van de bezorger. Reageerde snel op emails!

Ik wist niet precies welk onderdeel ik nodig had omdat er meerdere afmetingen waren. Met 1 telefoontje kreeg ik het antwoord. Vervolgens het onderdeel besteld en 2 dagen later had ik het in huis. Paste perfect!

Prima product, snelle service

Product binnen een dag geleverd. Helemaal tevreden.

Supersnelle levering

Er stond dat het product even niet leverbaar was. Toch de dag erna ontvangen. Bij andere winkels ook uitverkocht dus erg blij dat ik toch supersnel een 2e bankje voor mijn bakfiets in huis had!

Knudde

Werd niet geholpen, niet gecommuniceerd, ondanks 4x bellen en toezeggingen gedaan. 2 maanden verder maar me geld teruggevraagd

Wij hadden een te grote fietskar voor de hond besteld.. telefonisch contact gehad en keurig netjes .

Te grote fietskar voor de hond besteld. Telefonisch contact gehad en alles werd keurig geregeld. Nu komt de kleinere maar fietskar eraan. Trouwens de fietskar ziet er super degelijk en mooi uit.. wij hebben de fietskar Burley maat L besteld.. blij mee. Aanrader dus..

Product is goed, levering kan beter, service oke

Voordat ik de fietskar kon bestellen wilde ik graag wat extra info ontvangen of de kar aan mijn fiets kan worden gekoppeld. Dit heb ik via de mail gevraagd (futywidget) helaas nooit antwoord op gekregen. Uiteindelijk informatie vergaard bij leverancier zelf. Nadat ik de fietskar had besteld inclusief accessoires werd ik na een aantal dagen geattendeerd dat de accessoire niet op voorraad was. Ik heb destijds de keuze gekregen om de bestelling te annuleren of enkel de fietskar te laten leveren. Keuze gemaakt om enkel de fietskar te leveren. Het geld van de accessoire werd gelijk terug gestort. Echter bij levering van fietskar bleek het een verkeerd type te zijn. Dag later werd een nieuwe kar geleverd maar de retourzending kon helaas niet gelijk meegenomen worden. Conclusie, Ondanks dat er een aantal distributieproblemen waren is het door de service gelijk goed aangepakt en afgehandeld.

Groot assortiment en snelle service

Goede omschrijving van producten en groot assortiment. Na bestellen snel geleverd !

Degelijk

Mooie prijs en goede kwaliteit fietskar.

Niets op aan te merken!

Super super service! Snelle levering! Alles zat er in! Als ik dan toch een minpuntje moet noemen, jammer van de verzendkosten als je voor zoveel geld besteld.

Ben zeer tevreden over het proces van aankoop tot en met de levering

Goed contact , duidelijke uitleg, snelle bezorging

Burley fietskar Zo op t eerste oog een fijn fietskarretje tegen redelijke prijs

Nette correcte levering

Nette correcte levering. Precies ontvangen wat we besteld hebben. Verzending had iets sneller gemogen. Je moet geen haast hebben als je snel iets nodig hebt kun je beter naar de winkel gaan

Bedrijfsgegevens

koningsstraat 6

1213 AX Hilversum

035-6249102

[email protected]

Over Fietskar.nl

Fietskar.nl is dé specialist in fietskarren, Bakfietsen en Hondenkarren van Nederland. Al sinds de opening zijn wij actief in de verkoop van fietskarren. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een echte speciaalzaak. Meerdere merken sieren onze winkelvloer, waaronder Thule, Croozer, Urban arrow, Lovens en Gazelle. Alle merken die wij voeren, zijn kwaliteitsmerken. Elk merk heeft een eigen karakter en unieke eigenschappen. Heeft u behoefte aan advies in onze winkel? Kom dan gerust eens langs in onze showroom in Hilversum.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.