Goede prijs, optijd geleverd

jogging kit besteld. Op tijd geleverd en zo bevestigd. Blij mee en de goedkoopste die ik tegen kwam.

Snel geleverd.

Goed verpakt.

Goede communicatie over levering

Online een regenhuif voor de Gazelle Makki besteld. Het bestelproces was eenvoudig en de prijs was uitstekend. De communicatie over de levertijd was top. Ik werd goed op de hoogte gehouden. Zelfs toen er leveringsproblemen bij Gazelle ontstonden, werd ik proactief geïnformeerd.

Snelle levering en goede service

Bestellen verliep vlot, en onze bestelling werd de volgende dag al bezorgd. Product netjes verpakt. Product zoals besteld

makkelijke site en snelle levering

Snel ons artikel in huis voor de vakantie

goed advies aangaande aankoop kar

In de winkel goed advies over de aankoop van onze hondenkar. prima zaak

Communicatie over levering heel slecht

Heb 4 mei j.l. online een regenhuif voor de Gazelle Makki besteld. Bestellen ging eenvoudig en ook prijs was goed. Echter daarna totaal geen communicatie over de levertijd. Heb in de tussentijd, het is nu 15 juli, 4 keer zelf moeten bellen waar de regenhuif blijft. Blijkt dat er leveringsproblemen bij Gazelle zijn, en dat kan natuurlijk, maar communiceer dat dan proactief. Bij de bestelling aangegeven dat ik de regenhuif in de winkel wil ophalen. Dit om problemen en leveringstijd per postbezorging te voorkomen. Blijkt dat ze de bestelling per abuis toch per post hebben verzonden. Op zich geen probleem, ware het niet dat er geen track en trace code oid wordt verstrekt. Na even bellen werd mij verteld dat de bestelling hoogstwaarschijnlijk vrijdag 12 juli zou worden bezorgd. Het is nu maandag 15 juli en nog steeds geen regenhuif. Al met al een hele slechte, onprofessionele ervaring

Levering loopt mis

Bestellen etc. Liep vlot, maar de pakjesdienst waarmee wordt samengewerkt is ondermaats. Zelf heb ik op het moment van deze review nog geen pakket zien toekomen. Geen informatie wanneer dit wel zo zou zijn. Op mijn vraag daarover kwam alleen het antwoord: we zijn er mee bezig.

Ik zocht een oplossing,deze was in 1 minuut gevonden. Uitleg van de medewerker was mede door expertise en goed luisteren in 1 woord perfect

Zoals beloofd

Product netjes verpakt. Product zoals besteld. Mocht alleen wat sneller en beter gecommuniceerd worden aangaande verzending van het product. Puntje van aandacht.

Slechte levering

Levering duurt veel langer dan wordt aangegeven op de website. Tevens nog steeds niet alle bestelde artikelen ontvangen en wanneer je hier over opbelt wordt er laks gereageerd. Ook wordt er niet aangegeven wanneer de producten dan wel geleverd worden, hier moet je dan weer opnieuw over opbellen (gaat dan weer een weekend overheen) en dan blijkt dat het nog niet eens verstuurd is. Voor een order van ruim 1100,- euro verwacht je wel iets meer service. De gewenste kleur niet eens ontvangen, dit zou een langere levertijd hebben maar al met al zitten we al ruim óver die tijd. Had ik liever alles in één keer gehad én in de gewenste kleur.

Super tevreden

Ik ben zeer tevreden over het gehele proces, van aankoop tot levering. Het was eenvoudig om het juiste product te vinden en bestellen. De levering was snel en probleemloos. Kortom, een uitstekende ervaring van begin tot eind.

Snelle reacties, meedenken als er een probleem opduikt en snelle levering van de fiets. Superservice!

Snelheid van verzenden een enorme teleurstelling!

Normaal schrijf ik niet snel een review, maar nu toch wel dusdanig teleurgesteld in de manier van communiceren en het leveren van artikelen, dat ik toch maar een review achterlaat voor fietskar.nl Afgelopen dinsdag een fietskar besteld, met de veronderstelling “voor 17:00uur besteld, volgende dag in huis”. Aangezien dit op elke productpagina wordt weergeven. Daarnaast zag ik na het bestellen dat er bij verzenden op de website staat dat ze binnen 3 werkdagen leveren. Tegenstrijdige informatie, maar was alsnog voor ons geen probleem. We waren op tijd voor onze plannen. Donderdagochtend heb ik maar gebeld, omdat ik van mijn bestelling nog niets had gehoord met betrekking tot het verzenden. Terwijl het een bestelling was van ruim €1200,- waarvan ik toch iets meer communicatie had verwacht. Er werd me verteld dat de fietskar vanuit hun externe magazijn onderweg was naar hun en dan werd de kar naar mij toegestuurd, dus de stelling op hun website dat ze de volgende dag leveren was sowieso niet haalbaar geweest. Gevraagd of het haalbaar is dat de fietskar uiterlijk zaterdag bij mij geleverd zal worden ivm vakantie/gemaakte plannen. Dat was volgens de meneer aan de telefoon geen probleem, want de kar was al onderweg naar hun en dan zouden ze het gelijk doorsturen. Gisteren (vrijdag) kreeg ik vanuit fietskar.nl een mailtje dat ze de kar gingen versturen en even later kregen we een link vanuit GLS dat hij was verstuurd, maar het pakket wordt dus pas maandag geleverd. Voor ons echt een enorme teleurstelling, aangezien we nog hadden gevraagd of het er uiterlijk zaterdag kon worden geleverd. Nu kan de fietskar niet mee op vakantie en moeten we wat regelen dat er maandag iemand in ons huis aanwezig is om het pakket aan te nemen. Kortom: enorm teleurgesteld. Zal door de misleidende/tegenstrijdige berichten mbt het verzenden niet snel aanraden om er te bestellen. Communicatie mag beter, zeker wanneer het over bestelling gaat met een prijskaartje.

Betrouwbaar en goed bezorgd!

Ik heb mijn bestelling als verrassing voor een vriendin, op haar ander adres laten bezorgen. Dat ging helemaal goed en de factuur kwam alleen bij mij terecht.

uitstekend

alles volgens afspraak

Uitstekend bedrijf!

Gazelle Makki gekocht en super tevreden. Eerst de winkel in Hilversum bezocht en daarna de fiets besteld. Het persoonlijke contact is me bij fietskar.nl goed bevallen

Zou fijn zijn als er wat meer meegedacht zou worden

Onlangs een bakfiets gekocht zonder GPS tracker. Bij ophalen bleek dat zonder deze tracker er geen verzekering afgesloten kan worden en deze pas een maand later ingebouwd kan worden (!). Er was ook geen mogelijkheid dit eerder te doen, hierin werd niet meegedacht. Ook aan de telefoon werd er erg laks over gedaan dat dit niet mogelijk is en dat onze fiets nu dus een maand lang onverzekerd is. Dit kan echt beter

Late levering, slot vergeten en slechte communicatie

### Herschreven Tekst Ik zie 3,5 sterren op Google Maps over de laatste jaren en helaas is er geen verbetering wat betreft de service. De prijs was goed, maar dat gaat ten koste van de organisatie. Allereerst werd mij aangegeven dat er binnen 3 dagen geleverd zou worden, maar bij bestelling is het 2 weken. Dit kan door drukte komen, maar adverteer dan niet met een levertijd van 3 dagen. Bij de levering bleek het duur betaalde kettingslot te ontbreken. Hierdoor kunnen we de fiets niet aan de beugel aan de muur vastmaken. We wonen in een stad met veel diefstal, dus dit geeft een onveilig gevoel. Erger nog, zonder slotnummer kunnen we de fiets ook niet verzekeren. Fietskar had dit zelf niet opgemerkt en stuurde het slot, na onze navraag, via de post in plaats van het direct te brengen om hun fout goed te maken. Hierdoor staat de fiets nu 5 dagen los en onverzekerd.. Dit is niet prettig en het contact met Fietskar geeft niet de indruk dat ze er echt mee bezig zijn (ze nemen het 06-nummer meestal niet op en reageren nauwelijks op berichten). Dus ja, de prijs is goed, maar dat gaat ten koste van de service.

Snelle nette levering en product

Had kussen voor in de fietskar besteld,kwam netjes en op tijd binnen

Goed product maar... lange verzendtijd

Ik heb een onderdeel voor onze Tuhle fietskar besteld via de website omdat even naar Hilversum toch te ver is ( 2uur reistijd ). Ik had rond 13uur op vrijdag besteld, daarna kreeg ik vrijwel binnen 30min een mail dat mijn bestelling is ontvangen en verwerkt. Dan denk je oh die komt op zaterdag binnen dan kan ik zondag op pad met de fietskar. Helaas kreeg ik een paar dagen later op woensdag een berichtje "We zijn klaar met het verwerken van je bestelling". Het onderdeel kwam pas op zaterdag binnen met GLS, ruim 1 week later dan bestellen. Vanuit GLS heb ik geen track en trace gegevens ontvangen ook niet in de spambox, gelukkig was ik wel thuis. Gelukkig was het product goed en paste het op de Thule fietskar.

Top en goeie service

Product is snel en goed aangekomen

Prima en snelle levering

Prima website met snelle en correcte levering

Slecht

Op de website staat voor 17:00 besteld dezelfde dag verzonden Als ik hem op maandagavond bestel dan zou die dus dinsdag verzonden worden Maar het pakket is pas woensdag meegegeven aan de pakket bezorger

koningsstraat 6

1213 AX Hilversum

Over Fietskar.nl

Fietskar.nl is dé specialist in fietskarren, Bakfietsen en Hondenkarren van Nederland. Al sinds de opening zijn wij actief in de verkoop van fietskarren. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een echte speciaalzaak. Meerdere merken sieren onze winkelvloer, waaronder Thule, Croozer, Urban arrow, Lovens en Gazelle. Alle merken die wij voeren, zijn kwaliteitsmerken. Elk merk heeft een eigen karakter en unieke eigenschappen. Heeft u behoefte aan advies in onze winkel? Kom dan gerust eens langs in onze showroom in Hilversum.