Product is goed, levering kan beter, service oke

Voordat ik de fietskar kon bestellen wilde ik graag wat extra info ontvangen of de kar aan mijn fiets kan worden gekoppeld. Dit heb ik via de mail gevraagd (futywidget) helaas nooit antwoord op gekregen. Uiteindelijk informatie vergaard bij leverancier zelf. Nadat ik de fietskar had besteld inclusief accessoires werd ik na een aantal dagen geattendeerd dat de accessoire niet op voorraad was. Ik heb destijds de keuze gekregen om de bestelling te annuleren of enkel de fietskar te laten leveren. Keuze gemaakt om enkel de fietskar te leveren. Het geld van de accessoire werd gelijk terug gestort. Echter bij levering van fietskar bleek het een verkeerd type te zijn. Dag later werd een nieuwe kar geleverd maar de retourzending kon helaas niet gelijk meegenomen worden. Conclusie, Ondanks dat er een aantal distributieproblemen waren is het door de service gelijk goed aangepakt en afgehandeld.

Groot assortiment en snelle service

Goede omschrijving van producten en groot assortiment. Na bestellen snel geleverd !

Degelijk

Mooie prijs en goede kwaliteit fietskar.

Niets op aan te merken!

Super super service! Snelle levering! Alles zat er in! Als ik dan toch een minpuntje moet noemen, jammer van de verzendkosten als je voor zoveel geld besteld.

Ben zeer tevreden over het proces van aankoop tot en met de levering

Goed contact , duidelijke uitleg, snelle bezorging

Burley fietskar Zo op t eerste oog een fijn fietskarretje tegen redelijke prijs

Nette correcte levering

Nette correcte levering. Precies ontvangen wat we besteld hebben. Verzending had iets sneller gemogen. Je moet geen haast hebben als je snel iets nodig hebt kun je beter naar de winkel gaan

Goede levering

Waarom 4,5 ster? Omdat ik de info miste wanneer de levering zou zijn. Verder goede website om producten uit te kiezen.

Niet super snel in huis maar verder helemaal top! Blij mee.

geweldig bedrijf

Gazelle makki gekocht. Super tevreden. Eerst de zaak in Hilversum bezocht en vervolgens de fiets besteld.

Naar mijn idee ruimte voor verbetering bij updates over de bestelling. Zeker met zo’n groot bedrag prettig om wat meer informatie te krijgen over de levering van de bakfiets.

Uitgebreid assortiment & snelle levering

Uitgebreid assortiment, waardoor ik snel de producten had gevonden die ik nodig had. Tevens snelle levering bewerkstelligd.

Vlekkeloos

Kleine vertraging fietskar wegens niet voorradig, maar werd daar snel over ingelicht. En 3 dagen later de levering.

Aan alle kanten support!

Het persoonlijke contact bij aankoop via Internet is me bij de Fietskar goed bevallen. Daarnaast zijn vragen over verzekering en technische vragen over de fiets zelf snel en kundig beantwoord.

Slechte levertijd en niet de afspraken nakomen

Ik heb bijna 5 maanden moeten wachten op mijn product omdat volgens fietskar.nl de fabrikant/leverancier het product niet kon leveren. Ik heb regelmatig contact gezocht met fietskar.nl. Ze zouden me bellen en/of mailen met meer informatie wat ze nooit hebben gedaan. Toen ik na 5 maanden de fabrikant/leverancier besloot te bellen bleek er nooit sprake te zijn geweest van slechte levering. Daarna fietskar.nl gebeld en hadden we het product binnen 3 dagen in huis.

Prima prijs, levering later dan beloofd

Producten zijn goedkoper dan in andere winkels en webshops. Op de website staat: Voor 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden. In de praktijk gebeurde dit niet. Vrijdag voor 17:00 besteld. Niet op vrijdag verzonden, niet op zaterdag verzonden, maar pas op maandag verzonden

Snel besteld en geleverd. Materialen netjes verpakt.

Snelle levering.

Bestelling is binnen 48 uur keurig afgeleverd. Ik werd tussendoor goed op de hoogte gehouden en ze hadden de beste prijs.

Een verkeerd produkt ontvangen en geen reactie op mijn klacht hoe dit op te lossen.

Ik kreeg een verkeerd produkt. Welke ook kapot was. Maakt niet uit voor mij dat het kapot was want het was niet het door mij bestelde produkt. Ik heb direct gemaild naar de website, nu 3 dagen geleden maar tot op heden geen reactie.

Optijd geleverd en goede gazelle standaard

Standaard voor gazelle bakfiets besteld. Optijd geleverd en idd zo bevestigd onder de fiets. Blij mee en de goedkoopste die ik tegen kwam.

Superoplossing fietskar

Na diverse fietsenwinkels om advies gevraagd, hebben wij via fietskar de oplossing gekregen. Kostbaar voor zo'n " boutje" , maat een geweldige oplossing. Let op!! merk fietsnaaf.

Verkeerde product ontvangen maar goed opgelost

Ik heb een bestelling gedaan voor een huif voor op mijn bakfiets. Ik kreeg een huif voor een fietskar van een heel ander merk. Ik heb gebeld met het bedrijf en werd vriendelijk te woord gestaan. Ik heb alsnog mijn bestelling ontvangen. Fijn.

Netjes gehandeld

Bestelling netjes en op tijd bezorgd

Informatie op de site klopt niet

3 december iets besteld wat volgens de site op voorraad was, maar daags na betaling een mail dat het toch niet op voorraad is en dat het pas 16 januari geleverd wordt. 16 januari een mail dat de bestelling is verzonden, maar ik krijg geen track and trace informatie. Na een paar dagen gebeld: bestelling is toch nog niet leverbaar. Wordt nu eerste week van februari. Ik geef aan dat ik dan geen behoefte meer heb aan de bestelling. Medewerker zegt dat hij gat proberen de bestelling te annuleren en geld terug te storten, maar dat lijkt mislukt. Nu dus wachten tot het in februari binnenkomt en dan gelijk weer terugsturen. Leuk detail: op de website staat het betreffende artikel gewoon vermeld als “op voorraad”. Lekker bezig….

Over Fietskar.nl

Fietskar.nl is dé specialist in fietskarren, Bakfietsen en Hondenkarren van Nederland. Al sinds de opening zijn wij actief in de verkoop van fietskarren. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een echte speciaalzaak. Meerdere merken sieren onze winkelvloer, waaronder Thule, Croozer, Urban arrow, Lovens en Gazelle. Alle merken die wij voeren, zijn kwaliteitsmerken. Elk merk heeft een eigen karakter en unieke eigenschappen. Heeft u behoefte aan advies in onze winkel? Kom dan gerust eens langs in onze showroom in Hilversum.