Uitstekende kar!

Kwaliteit en snel

Overzichtelijke website, eerlijke prijzen en snelle levering. Dan heb je je alles.

Goeie kwaliteit en snelle levering

Producten van prima kwaliteit, passende prijs en snelle levering. Gewoon TOP dus

Zeer goed.

Na 1,5 jaar een Doggyride te hebben gehad ging hij kapot. Kunststof koppeling bleek achteraf geen stabiele constructie. In overleg met de fabrikant hebben we een geheel nieuwe hondenkar gekregen. Fietskar.nl perfect geregeld. Gr. Geert

Goed advies snelle reactie ,geweldig

makkelijk zoeken

snel gevonden wat ik nodig had

Zeer omslachtige manier om te retourneren.

Zeer bewerkelijk om retourzending in orde te maken……je moet t echt willen. Jammer, verder zo goed voor elkaar.

Snelle correcte levering

Goede ervaring!

De koop was snel gesloten. Ging allemaal soepel.

Mijn retour wordt niet terug betaald

Verkeerde hoes besteld maar ook de verkeerde kleur geleverd dus deze is direct ongebruikt en ongeopend retour gegaan. Nu krijg ik zonder uitleg mijn geld niet terug. Alleen 5.95 en de 35 euro van de hoes steken ze in hun zak.

Keurig op tijd geleverd

Snel besteld keurig op tijd geleverd

Goede service.

Ik heb goede ervaring met het bedrijf. De 1e levering was supersnel. Bij de 2e levering was er een probleempje, maar ik werd netjes gebeld door 1 van de medewerkers lm dit door te geven en excuus aan te bieden voor de vertraging. Toppie.

Goede kwaliteit, snelle levering

Bestelling nooit ontvangen

Sept ‘22 onderdelen voor fiets besteld, na weken nog geen bericht over status bestelling. Geen reactie op email met verzoek status update. Na telefonisch overleg blijkt product leveringprobleem te hebben. Verzocht om mij op de hoogte te houden. Wat niet gebeurd. Uiteindelijk heb ik de bestelling geannuleerd in november ‘22, na maanden geen reactie. Pas in maart ‘23 bericht dat ik restitutie zal ontvangen.

Correct

Eenvoudig en correct

Goede communicatie en levering

Alles conform website en e-mail

Goed geregeld

Gebeld ivm info die ik nodig had en had een hondenfietskar nodig binnen 4 dagen hond erbij , gingen op vakantie...dat kon zei mevrouw en het was er dus ook. Het vervoersbedrijf had wel veel tijd nodig dus was op het nippertje. Mooie kar. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Kortom...een aanbeveling...

Scherpe prijzen, snelle verzending en goede service

Gewoon een goede ervaring. Hopenlijk wordt het retour van een enkel artikel op de zelfde manier afgehandeld.

Een van beste kopen , soms wel moeilijk juiste kopp fiets te vinden

Goede communicatie

Het was lang geleden dat we besteld hebben maar de fietskar voor onze honden is nog steeds een top investering geweest. Van tevoren over gebeld en advies (dank-zeer nuttig!) ingewonnen. Goede communicatie over verwachte levering.

de croozer voor de hond is een geweldige trekkar

De croozer is een lichtgewicht, goed gelagerde fietskar. Stuurt goed mee. Prima ventilatie roosters voor de hond. Kunnen ook dicht bij regen. Geen spatborden. Bij een hoosbui wordt alles nat. Veiligheid: Goede "bumpers" om verkeerspaaltjes te omzeilen. Disselslot.

Goede en snelle levering

Wat nergens op voorraad was , dat hebben jullie ! Een oplader voor mijn gazelle miss grace. Meteen besteld en was er de volgende dag al. Erg blij mee

Fietskar, geen idee wat het is

Met alle respect, ik krijg deze enquête opgestuurd maar ik zou niet kunnen vertellen wat Fietskar is.

Snel gereageerd op m’n bestelling

Zeer tevreden.

Zeer tevreden. Ze belde zelfs persoonlijk met de mededeling dat de zending iets vertraagd was.

Over Fietskar.nl

Fietskar.nl is dé specialist in fietskarren, Bakfietsen en Hondenkarren van Nederland. Al sinds de opening zijn wij actief in de verkoop van fietskarren. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een echte speciaalzaak. Meerdere merken sieren onze winkelvloer, waaronder Thule, Croozer, Urban arrow, Lovens en Gazelle. Alle merken die wij voeren, zijn kwaliteitsmerken. Elk merk heeft een eigen karakter en unieke eigenschappen. Heeft u behoefte aan advies in onze winkel? Kom dan gerust eens langs in onze showroom in Hilversum.