Goed geregeld

Gebeld ivm info die ik nodig had en had een hondenfietskar nodig binnen 4 dagen hond erbij , gingen op vakantie...dat kon zei mevrouw en het was er dus ook. Het vervoersbedrijf had wel veel tijd nodig dus was op het nippertje. Mooie kar. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Kortom...een aanbeveling...

Scherpe prijzen, snelle verzending en goede service

Gewoon een goede ervaring. Hopenlijk wordt het retour van een enkel artikel op de zelfde manier afgehandeld.

Een van beste kopen , soms wel moeilijk juiste kopp fiets te vinden

Goede communicatie

Het was lang geleden dat we besteld hebben maar de fietskar voor onze honden is nog steeds een top investering geweest. Van tevoren over gebeld en advies (dank-zeer nuttig!) ingewonnen. Goede communicatie over verwachte levering.

de croozer voor de hond is een geweldige trekkar

De croozer is een lichtgewicht, goed gelagerde fietskar. Stuurt goed mee. Prima ventilatie roosters voor de hond. Kunnen ook dicht bij regen. Geen spatborden. Bij een hoosbui wordt alles nat. Veiligheid: Goede "bumpers" om verkeerspaaltjes te omzeilen. Disselslot.

Goede en snelle levering

Wat nergens op voorraad was , dat hebben jullie ! Een oplader voor mijn gazelle miss grace. Meteen besteld en was er de volgende dag al. Erg blij mee

Fietskar, geen idee wat het is

Met alle respect, ik krijg deze enquête opgestuurd maar ik zou niet kunnen vertellen wat Fietskar is.

Snel gereageerd op m’n bestelling

Zeer tevreden.

Zeer tevreden. Ze belde zelfs persoonlijk met de mededeling dat de zending iets vertraagd was.

Heel klantvriendelijk en degelijk materiaal

Alles verloopt vlot en je kan gemakkelijk met je vragen bij de klantenservice, hun reactie is heel snel een aanrader

Snelle, correcte service

Ik stelde enkele bijkomende vragen en kreeg heel snel een duidelijk antwoord. Goede service!

Vlotte levering van een prima doggyride

Handzaam pakket en snel in elkaar te zetten fietskar Product voldoed aan de wensen/eisen

Goede product snel geleverd op ons vakantieadres

Prima, maar telefonische bereikbaarheid kan beter

Regenhuif besteld en ik kreeg hem snel en netjes binnen. Ook de prijs was lager dan op andere websites.

S’middags besteld en de volgende dag gelijk al in huis. Super

Eigenlijk net zo als de vorige bestelling werd ook deze bestelling Netjes en correct afgeleverd. Ik ben nog niet toe aan een nieuwe fiets maar zou hem hier absoluut zo bestellen Groetjes Bert

Goed geregeld

Op internet het juiste artikel gevonden, de volgende dag al kunnen ophalen in de winkel zelf! Man werkt in Hilversum. Super snel en handig. Prima service.

Vriendelijk

Op de website stond mijn artikel als op voorraad, maar na bestellen kreeg ik een telefoontje dat het een dag of twee kon duren. Na een week nog maar eens een reminders gestuurd en toen kwam het meteen. Waarschijnlijk even vergeten. Kan gebeuren. Het persoonlijk telefoontje is wel prettig.

geheel conform verwachting

De koppeling nu uitgebreid getest en gebruikt ben er erg blij mee

Zeer goed geholpen

Goede communicatie en efficiënte hulp. Kreeg prima onderdeel fietskar bezorgd.

Prettige communicatie en problemen snel opgelost

Reageren snel en adequaat op vragen/problemen.

Snelle levering van het juiste product.

Product perfect MAAR geen track & trace. 4 vrije dagen ( kosten ) door onduidelijkheid !

Product perfect geleverd! Helaas geen track&trace code en een hoop onduidelijkheid omtrent de levering wat mij 4 snipperdagen ( 400€ ) koste omdat fietskar blijkbaar graag geheimzinnig doet aangaande de leverings datum. MAW product PERFECT, service ( duidelijkheid ) 0,0 !!!!

Aardig snel en kundig

Aardige snelle kundige hulp

Snel en goed.

Tevreden over de volledige lijn.

Goede kwaliteit als je geduld hebt

Bestelling was snel geplaatst en onmiddellijk betaald. Volgens de website werd dezelfde dag nog verzonden. Na een paar dagen gevraagd en bleken er leveringsproblemen te zijn. Weer een aantal weken verder, liepen de leveringsproblemen op. Uiteindelijk kon de fietskar drie maanden (!) na bestelling geleverd worden. De deksel was nog niet leverbaar en is door Fietskar.nl nabesteld. Inmiddels is de kar, Roland Jumbo XL compleet. Standaard wordt een kogel meegeleverd voor stalen fietsen. Dit werd mij bij bestelling niet duidelijk. Bij de lokale fietsenmaker nog een koppelstuk gekocht voor aluminiumfietsen (ruim 50 euro). Dat kan dus nog een bijkomende kostenpost zijn. Over de kwaliteit ben ik zeer te spreken; de levertijd was dramatisch en het was vooral vervelend dat ik daar zelf telkens naar moest informeren.

koningsstraat 6 1213 AX Hilversum

Over Fietskar.nl

Fietskar.nl is dé specialist in fietskarren, Bakfietsen en Hondenkarren van Nederland. Al sinds de opening zijn wij actief in de verkoop van fietskarren. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een echte speciaalzaak. Meerdere merken sieren onze winkelvloer, waaronder Thule, Croozer, Urban arrow, Lovens en Gazelle. Alle merken die wij voeren, zijn kwaliteitsmerken. Elk merk heeft een eigen karakter en unieke eigenschappen. Heeft u behoefte aan advies in onze winkel? Kom dan gerust eens langs in onze showroom in Hilversum.