Mooie bloemen en goed contact met de bloemist

Ik wilde graag bij een lokale bloemist en niet een grote landelijke bezorger. Mijn ervaring is heel positief. De bloemen die bij mijn moeder bezorgd zijn, zagen er prachtig uit. Hoewel ze afweken van de foto (er stond bij dat dat zou kunnen i.v.m. beschikbaarheid) zijn wat mij betreft hele mooie keuzes gemaakt voor combinaties van bloemen. Het was ook fijn dat per mail contact met mij werd gezocht over het moment van bezorgen.

Alles goed gegaan, snelle bezorging mooie bloemen

Prachtig, verzorgd en bezorgd

Een stralend geluksboeket en dat was het!

Wij wensen u ook geluk toe en dank voor de beoordeling

Bestelling netjes afgehandeld en op tijd.

Ik nu ook in de toekomst vaker ga bestellen.

Dank voor het vertrouwen.

Top geregeld.

Super klantvriendelijk en servicegericht.

Graag gedaan. Bedankt voor de review.

Duidelijk, klantvriendelijk en accuraat; kortom uitstekende keuze als je bloemen wil laten bezorgen!

Duidelijke website, eenvoudig om te bestellen, veel keuzemogelijkheden. Daarna prima communicatie over je bestelling en een zeer tevreden ontvanger; prachtige bos dus ook een prima prijs/kwaliteitsvertoning !! Ik weet wel waar ik voortaan mijn boeketten bestel!!!!

Bedankt voor het compliment De Bloemist

Helemaal top!

Flexibele service, ik belde dat het fijn zou zijn als de bloemen eerder bezorgd konden worden. Dit was geen probleem en werd geregeld, helemaal top! Goede service!

Snelle, juiste en goede bezorging van prima product

Conform website afbeeldingen het boeket tijdig geleverd. Bewoner was niet thuis maar keurig bij de buren gebracht.

Van bestelling tot bezorgen helemaal TOP!

Helemaal tevreden met de bestelling. Bezorgen was op afgesproken tijdstip en het allerbelangrijkste boeket was prachtig!

Topservice!

Makkelijk te bestellen via de site en supersnel een prachtig boeket geleverd!

Very satisfied

Able to convert to English made it very easy for me to order from Australia. A lot to choose from. Delivery was prompt.

Netjes

Waren niet thuis de volgende dag geleverd, prima service

Promt responses and quick delivery from Bloemen Bezorgen

I was informed about delivery timings and got another email to confirm delivery ….. very efficient service.

Top werk

Zijn ze top leveren heel Snel top👍🏽

2 Dagen was het een mooi boeket.

Toen ik het vorige week vrijdag kreeg zag het er mooi uit. Na 2 dagen moest er al een takje met kleine oranje bloemetjes uit. De prachtige roos is bruinig geworden, niet tot bloei gekomen. Wat nu nog mooi is.. 1 oranje gerbera die zet ik in een klein vaasje De rest gooi ik zo weg. De 7 dagen vaasgarantie haalt het dus niet.

Super service, uitermate snel en vriendelikk

Zeer goed geholpen, moest bestelling dag van levering nog aanpassen, was geen probleem. Zeer vriendelijk en meedenkend personeel. Zeker aan te bevelen!

Mooie bloemen en snelle bezorgservice!

Naar ik heb gehoord van de ontvanger is het een prachtig boeket geworden en snel en vriendelijk bezorgd!

Beautiful flowers, delivered on time.

Ordering was simple - even though I am not based in the Netherlands. The picture online was an accurate representation of the flowers received.

Prachtig boeket en perfect op tijd geleverd!

Top boeket en vaas. Prima op tijd geleverd.

De bloemen zijn dezelfde dag nog geleverd, erg fijn! Het enige jammere vind ik dat de bloemen bij de buren zijn afgegeven, ondanks dat ik expliciet gevraagd heb dit niet te doen. Het is gelukkig wel goed gekomen, maar het zou fijn zijn als dergelijke verzoeken serieus worden genomen.

Snel en super service

Snel, goed en betaalbaar

mooi rouwboeket voor redelijke prijs op goede tijd bezorgd

Ik vond het zelf echt prima. Echter hoorde ik van 2 andere personen dat er bloemen uit waren gevallen. Dat lijkt mij niet te mogen gebeuren. Ik heb dat echter zelf niet gezien en meerdere mensen niet..

Zeer goed en correcte bezorging!

Zeer goed!

Goede service en snelle levering, er werd meegedacht over het bezorgen en ik werd hier over gebeld door de bloemenwinkel.