Geweldige service!

De service was erg goed, de bloemen waren in erg goede staat en op de aangegeven dag geleverd, geheel volgens wat er op de website beschreven stond.

Snelle bezorging en de ontvanger is blij met de mooie bloemen!

Dit is mijn eerste ervaring met Bloemen bezorgen Rotterdam en meteen ook een hele positieve! Eind van de ochtend een bestelling voor dezelfde dag geplaatst en dezelfde dag een prachtige bos bloemen bezorgd! Super bedankt voor de snelle service!

Op tijd bezorgd en een mooie bos bloemen

Uitstekend service en zeer klantvriendelijk

F

Nette en correcte en snelle levering top!!

Perfect geregeld en zonder problemen foutjes op kaartje werden aangepast. Top

Goed geregeld

Goed verzorgd

Prima en attent en goede kwaliteit

Handig bestellen en mooie bos!!

Ook snelle levering. Zeker in en rond Rotterdam!

Ik ben tevreden

Snelle levering en mooie bloemen.

fantastisch mooi boeket op tijd geleverd en naar volle tevredenheid

ik had een boeket besteld voor een collega die het bedrijf ging verlaten. ze was super tevreden met het boeket, het zag er echt mooi uit.

Toch nog de zelfde dag 2 mensen gelukkig gemaakt

Prima, volledig naar verwachting.

Wij hebben een prachtig bloemstuk laten bezorgen voor het huwelijk van mijn zusje. Ze was er erg blij mee! Vooral omdat ze vanwege de lockdown geen feest konderen geven en wij ook niet op bezoek konden, was dit meer dan welkom en waren wij er toch een beetje bij. Prijs- kwaliteitverhouding echt super! Kort van tevoren besteld, maar zonder problemen op tijd geleverd. Ik was alleen vergeten de afzender op het kaartje te zetten. Zou het mogelijk zijn om hiervoor een reminder bij het bestellen in te voeren?

Dame blij

Dame blij dus ik blij

Prachtig

Prachtig boeket..goede snelle service

Aardige mensen

Heb bestelling niet gezien maar gezien de prettige communicatie alle vertrouwen erin dat mooi stuk is afgeleverd

Prima advies

..........:-)

Snel en efficient.

Debloemen waren mooi!

Netjes en optijd geleverd!

Mooi boeket! De ontvanger was aangenaam verrast.

Ondanks een bezorg foutje (zonder vaas ipv mét) een super mooi boeket geleverd! Kosten vaas zonder problemen teruggestort! Top bedrijf met super service! Heel tevreden!

Service bereikbaarheid via internet

Avonds elektronisch besteld &- e- betaald wonende Noord- holland en volgende ochtend al bezorgd, De jarige was zeer verrast maar ook onder de indruk van het boeket die in de ochtend al bezorgd was en zij gaf aan dat het een mooi geschikt boeketje was en tekst goed verzorgd.

Super snel

Super snel et efficiënt