Oma was er blij mee

Mooie bos, komt overeen met wat er op de website staat. Bezorging ook in orde.

Altijd goede kwaliteit van Bloemenhuis Aalsmeer

Bloemen waren voor moederdag en waren vers en precies zoals voorgesteld op foto.

Snellere levering dan verwacht en mooi boeket

De bloemen had ik ad hoc besteld en wilde ik graag snel geleverd hebben. Ik dacht gelezen te hebben dat de bloemen 2 dagen later bezorgd zouden worden, maar het was gelijk de dag erna al. Boeket zag er in het echt ook mooi uit.aDe bloemen vind ik wat aan de dure kant t.o.v. zelf in een bloemenwinkel kopen. Ik heb de bezorgde bos gezien en leek deels op plaatje, maar uiteraard zitten er ook bezorgkosten bij.

Snel, prachtig en goede prijs-kwaliteit verhouding!

Snel, prachtig en goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mooie rozen en op tijd geleverd

De rozen zijn prachtig! Levering op het gevraagde tijdstip.

Zeer vlotte bezorgen, mooie bos bloemen, onbeschadigd! Top!

schitterende bos bloemen, goed kwaliteit en snel bezorgd.

Schitterende bos bloemen, goed kwaliteit en snel bezorgd.

Prachtig boeket

Het was een heel mooi boeket. Mooie bloemen en goede service! Dank daarvoor

Zeer tevreden!

Super verse bloemen, bezorging keurig op tijd!

Mooi boeket

Prachtige verse bloemen. Komt overeen met de foto. Boeket is goed gemixt en gebonden. Een aanrader.

Makkelijk besteld, netjes bezorgd!

Ik wilde graag een lokale bloemenwinkel gebruiken voor deze bezorging. Het was heel makkelijk om een bestelling te plaatsen. Goede keuze in boeketten en grootte. Vervolgens ook netjes op de hoogte gebracht over bezorging en het werd op tijd bezorgd. Ik ben tevreden!

Snel en boeket als op foto

Het boeket is snel geleverd en zag er uit als op de foto. Alleen jammer dat het zo prijzig is. Bedankt!

Mooi boeket en snel geleverd

Het boeket voldeed aan de verwachtingen

Voor het eerst bloemen online besteld en we zijn tevreden over de kwaliteit en bezorging

excellent

excellent

Prachtig vers boeket geleverd

Een heel mooi vers boeket in de ochtend geleverd bij onze jarige vriend. Hij was er erg blij mee, en wij ook Dank jullie wel voor de prima service!

Perfect!

Prachtig dat ik mijn dochter zo vanuit Curaçao kon verrassen met een boeket!

Mooi op tijd bezorgd.

De bloemen werden op tijd bezorgd.

Great service with quick delivery as well as good quality. Well done!

Great service with quick delivery as well as good quality. Well done!

De ontvanger was heel blij en boeket zag er super uit

Very happy with service

Quick, responsive and professional

Goede levering, erg mooi boeket

Mijn jarige moeder ( 85).was erg blij verrast door het mooie boeket.

Teleurstellend

Het grote, bonte verrassings boeket was ronduit teleurstellend. De ontvanger was er natuurlijk wel blij mee, maar ik had voor bijna 40€ toch meer waarde voor mijn geld verwacht. Een volgende keer ga ik een lokale concurrent uitproberen en kom hier zeker niet terug! De bezorging zelf verliep goed voor zover ik begrepen heb.

Snelle service, en een blijde ontvanger

Fijn dat je in de plaats zelf een bestelling kon doen. Dat je op de hoogte gehouden wordt wanneer de bestelling wordt gebracht. Op zo'n manier toch iemand een glimlach kunnen bezorgen.

WONDERFUL!

Geleverd zoals beloofd op de juiste dag. Bloemen waren precies zoals afgebeeld.Dit was een internationale aankoop en het ging perfect zonder problemen!Ik kom uit de VS. Geweldig gedaan!

Witte de Withstraat 59

3012 BM Rotterdam