Mooie bloemen, ontvanger erg blij

Goede service, Had tekst foutje gemaakt, maar dat is direct hersteld toen ik daar contact overvol nam. Top

Positieve ervaring

Mooie boeketten die op tijd afgeleverd werden

Hele goede communicatie en een fantastisch boeket bloemen

Eerste keer dat we vanuit New Zealand bloemen in Nederland hebben besteld. Het proces was makkelijk en snel uit te voeren. Bloembinderij Geschikt uit Groningen had een hele mooie bos bloemen samengesteld en na een gemiste bezorging en uitstekende communicatie was het alsnog succesvol bezorgd. Wij zijn vol lof over Bloembinderij Geschikt en zullen het iedereen zeker aanbevelen.

Zeer snelle levering van een prachtig boeket bloemen. Hartelijk dank!!

Snelle service!

Rouwboeket met lint besteld en snel geholpen. Bloemen waren prachtig.

De ontvanger vond het een mooie bos!

Top service.

Heel mooi boeket!

Het boeket was snel geleverd.

Everything perfect!!

Everything perfect!!

prima!

correct en op tijd volgens afspraak!

Dezelfde dag nog geleverd! En een prachtige bos bloemen! Echt waar voor je geld! De volgende keer bestel ik zeker weer hier!

Ze vond het prachtig, ook de handgeschreven kaart!

Zie boven

Snel geleverd en een mooi boeket.

Even snel een bloemetje besteld voor mijn schoondochter die uit het ziekenhuis kwam. Online een mooi herfstboeket uitgezocht die ook nog eens snel geleverd werdt. Top hoor. Ze was blij verrast. Hoop dat ze er lang van genieten. Ga vast nog eens bloemen bij jullie bestellen.

Prachtige bloemen!

Goed, boeket was heel mooi. Bezorging was paar minuten voor crematie begon. Dat was wel heel krap, maar gelukkig net op tijd.

Vlekkeloos - van harte aanbevolen!

Vlekkeloos - van harte aanbevolen!

Heel goed.

Aangegeven welke dag en tijd alles volgens de afgesproken tijd en plaats uitgevoerd. Zeer tevreden.

Heel tevreden

Super snelle levering. Heel erg bedankt. S.lendway

Prachtig verzorgd boeket en op tijd geleverd

Prachtig boeket en op tijd geleverd

makkelijk en goed georganiseerd

Bestellen via internet was makkelijk, helemaal omdat VISA card betaling mogelijk is. Vanuit het buitenland is dat anders geen doen. Goede selectie, netjes bezorgd. Bedankt

Ben verliefd op de bloementaartjes!

Voor een kleine etagère bestel ik bijna wekelijks een bloementaartje. Bijna wekelijks, want soms kan ik er nog geen afscheid van nemen en laat ik hem indrogen. Verser dan vers en elke keer weer anders, elke keer een verrassing. Maar altijd een kleurexplosie waar ik blij van word.

Verliep lekker vlot en makkelijk te bereiken per telefoon. Prima

gemakkelijk te bestellen, duidelijk

Precies gedaan waar ik om vroeg

Mooie bos bloemen en op tijd geleverd met een handgeschreven kaartje. Erg attent.

Vandaag de ontvanger gezien en uiteraard het boeket. Zag er goed uit.

Kreeg een mooie foto van de ontvanger

Fijn dat u een bericht stuurde, dat de bloemen op de gevraagde datum , geleverd zouden worden. Dat is dus gebeurd. Kreeg een mooie foto van de ontvanger van de rozen! Dank u..

Prachtige bos bloemen

Ik vond het alleen vervelend dat er later nog bezorgkosten werden getekend, ik had verwacht dat dit al in de prijs zou zitten.