Goed geregeld

❤️

Jammer

Ik vond het tegenvallen want het kaartje zat er niet bij en daarnaast werd het avonds bezorgd terwijl ik het ochtends vroeg als een presentje heb besteld omdat mijn vriend zijn zaak 1 jaar bestond en na 6 uur is er niemand aanwezig. Toen ik belde waar het bleef gaven ze aan dat ze onderweg was en dat ze er avonds kwam, toen heb ik aangegeven dat we daar niet waren en wilden ze niet flexibel zijn in het brengen naar ons huisadres (ook in groningen). Jammer gewoon. Niet slecht, maar jammer.

Mooie bos

Voor Moederdag een bos bloemen besteld, het seizoens boeket. M’n moeder was heel blij met de verrassing, het was een super mooie bos bloemen!

Een mooi boeket op tijd bezorgd op Moederdag. Eenvoudig bestelproces.

Netjes en snel geleverd, mooie bloemen

Alles was prima, netjes en snel geleverd. Mails dat het is ontvangen en wordt geregeld, dus helemaal top.

Had alleen vergeten om mijn naam erbij te zetten dus de ontvanger wist niet van wie het kwam. Misschien extra naar vragen bij het versturen.

Super mooi voorjaarsboeket met tulpen

In deze tijd een mooie gebaar naar mijn schoonzus op haar verjaardag een mooi boeket kunnen laten bezorgen. In Groningen stad keurig op tijd bezorgd. wel 30 tulpen zaten er in het boeket dus prijs kwaliteit ook super.

Goede service en afhandeling.

Helemaal tevreden.

Nette bos bloemen

Makkelijk te bestellen en geleverd op de dag die ik gekozen had. Mooi bos bloemen zoals op de afbeelding. Netjes gedrukt kaartje erbij.

Was top ervaring

Goed service , goed communicatie Ik aanraad deze winkel Dankje

Geweldige service

Er was een misverstand over de datum, maar dat is later meer dan goed gemaakt! Zeer goed contact en geweldige service! Ik bestel er de volgende keer weer!

Snel, gemakkelijk en veel keuze

Zeer positief

Zeer tevreden over de communicatie en het prachtige boeket!

Goed en volgens afspraak

Later nog tekst doorgegeven en die is keurig verwerkt. Mooi boeket.

Prima service en boeket

Tip???

Hallo ,ik heb de bloemen niet gezien , kan er dus geen mening over geven, ik ga ervan uit dat jullie zo een opdracht goed uitvoeren. Wij konden zelf niet bij dit afscheid zijn ,vandaar deze afscheidsbloemen, het was wel fijn geweest als jullie een foto met het echte bloemstuk hadden gestuurd met de mail die je ook stuurde,dat gaat zo makkelijk tegenwoordig.(hebben we ook wel eens gehad van een andere bloemist en dat geeft je een heel fijn gevoel als je er zelf niet bij kunt zijn). Wel goed dat er gebeld was,dat je navraag deed ivm de naam waarvan jullie dachten dat die ene letter misschien niet klopte.... wat dus wel klopte. Het cijfer lijkt zo laag , misschien was het bloemstuk wel een 9 waard geen idee maar misschien is het een tip. Bij aanbevelen zet ik toch maar ja

Mooi boeket

Goede info, op tijd geleverd, mooie kwaliteit.

Volgens afspraak

Bestelling keurig afgeleverd volgens afspraak

Bloemen bezorgd volgens afspraak en mooie bos bloemen die aan de verwachtingen voldeed!

Prachtig boeket!

De afgelopen 3 weken twee boeketten naar 2 verschillende mensen verstuurd via jullie. Beide mensen zeiden dat het PRACHTIGE boeketten waren! De foto’s die ik van de boeketten bij hun thuis heb gezien zagen er ook goed uit.

Goede service, prachtige bloemen!

Prachtige bos bloemen in een mooie vaas, alles volgens afspraak

Naar wens

Prachtig boeket!

Keurige bezorging en een prachtig boeket. Netjes bezorgd!

Snel en duidelijk!

Precies zoals omschreven!

klein bouquet besteld, maar zag er mooi en royal uit.

het boeket was groter dan ik had verwacht.