Geweldig mooie bloemen en service

Zeer blij

Het is perfect gegaan!

Het was de eerste keer, maar het is perfect gegaan. Zal het zeker nog een keer doen!

Makkelijk besteld en goed geregeld

Heel goed.

Mijn dochter was er tevreden mee.

Mijn dochter was content met de bloemen.

Hele goede bezorging

Na een klein misverstand is alles toch goed gekomen. En heeft mijn schoonzus een mooie bos bloemen gekregen. Hartelijk dank hier voor.

Besteld = geleverd!

Het diverse boeket (alle bloemen verschillend) is precies zo geleverd in Groningen als ik had verwacht van de website. En het kaartje erbij was er mooi geprint. De ontvanger was er blij mee.

Super geregeld, blije ontvangers

Bedankt voor de snelle service! 1 januari 2023 besteld, 2 januari bij mijn vriendin afgeleverd! Super fijne service, een aanrader voor de volgende keer!

Prachtig boeket met gratis kaartje met teksten En afgeleverd wanneer het jou uitkomt Zeer tevreden

Prachtige bloementaart!

De bloementaart was voor een verjaardag en niet voor Kerst. Maar de kwaliteit en het resultaat is prachtig!

Fantastisch mooi!

Voor de 80e verjaardag van mijn tante heb ik een bloementaart besteld. Ze was er heel blij mee, en heeft mij er een fotootje van gestuurd. Hij was echt fantastisch mooi en heel kleurig met veel rode en roze bloemen erin. Hartelijk bedankt Karin!

super

prachtige bloemen, bedankt !

Alles goed geregeld zoals was afgesproken.

Mijn ervaring is zo positief dat ik iedere keer opnieuw bestel

Eenvoudig en snel bestellen via de site. Bos bloemen was mooi en goed van kleur.

Bestelling volgens afspraak afgeleverd. Vooraf een telefoon over aflevermoment . Gewoon top

Ik kreeg een erg enthousiaste reactie over het boeket van degeen voor wie het bestemd was!

Ook de buurvrouw van de ontvangstster, die zelf ook bloemmiste is, was lovend over het boeket

Snel bezorgd en mooie bloemen

Voor het eerst bij jullie besteld, alles vlot verlopen dus echt een aanrader.

Mooi boeket goede service!

Great service, so easy for an English speaker!

I don't speak Dutch but needed to send flowers to a friend in the Netherlands--this service was easy and affordable. Thank you so much.

Prachtig boeket, goede service.

Gemakkelijk te bestellen en de mogelijkheid om snel te laten bezorgen, ook op zaterdag is fijn

Prima bezorging en heel mooi boeket

Ik heb iemand heel blij gemaalt!

Ik heb het eindproduct niet gezien, maar ook geen klachten gehoord.

Ja de afhandeling is correct verlopen.

Prima geregeld

Alles is netjes gedaan en op de afgesproken tijd

Hele mooie bloemen en goed geleverd

Goede service, maak er vaak en graag gebruik van.

Op tijd afgeleverd. Mooi boeket.

Als je er zelf niet kunt zijn is het fijn dat een ander het bezorgd ,(Wonen in Canada)

Gemakkelijk op website te vinden, simpel om een kaartje bij te schrijven.via e-mail adres te volgen wanneer bezorgd. Foto van ontvanger en dat komt goed overeen met het bestelde