Keurig & mooi

Eenvoudig en goed

Hartelijk dank!

Zowel het boeket als de afhandeling inzake bezorging was prima!

Wij zijn heel blij om dat te horen!

Goede ervaring. Kreeg van de ontvanger een foto met een prachtig bos bloemen erop.

Hi Astrid. Je recensie brengt een glimlach op ons gezicht. Bedankt!

Soepel en mooi

Mooie bos bloemen en fijn bezorgd op tijd.

Hi Jack. Bedankt voor je review! Ik ben blij dat je een positive ervaring bij ons hebt gehad.

Mooi

Prachtige bos bloemen zoals bedoeling was. Op afspraak geleverd

Hi Janny. Wat prettig om te horen. Bedankt!

Goed geregeld!

Fijne mogelijkheid om op afstand een mooie bos bloemen te laten bezorgen.

Zoals verwacht en gewenst

Netjes op de hoogte gehouden en optijd bezorgd. Fijn!

Goede service en mooie bloemen!

Mooie boeket en snel geleverd! Vriendelijk te woord gestaan en geholpen bij mijn vraag!

Ontvangers heel tevreden.

Op tijd bezorgd, mooi boeket.

Prima verzorgt

Alles was prima in order, goede vlotte afhandling

Bloemen zijn met groot enthousiasme ontvangen

Er is een prachtig boeket bezorgd

Snel en tevreden

Leuke reactie van de jarige

Perfecte afhandeling

Precies afgeleverd zoals besteld. Keurig op tijd en goed verzocht.

Iets kleiner als verwacht

Had de grootste optie gekozen maar de middelste maat gekregen voor mijn gevoel maar stond mooi op een vaas.

Prachtige pioenrozen

Fijn dat er op deze manier verse bloemen kunnen worden besteld en bezorgd. Een blije ontvanger was het resultaat.

Een mooie bos, snel geleverd! Bedankt!!!!

Goed geregeld

❤️

Jammer

Ik vond het tegenvallen want het kaartje zat er niet bij en daarnaast werd het avonds bezorgd terwijl ik het ochtends vroeg als een presentje heb besteld omdat mijn vriend zijn zaak 1 jaar bestond en na 6 uur is er niemand aanwezig. Toen ik belde waar het bleef gaven ze aan dat ze onderweg was en dat ze er avonds kwam, toen heb ik aangegeven dat we daar niet waren en wilden ze niet flexibel zijn in het brengen naar ons huisadres (ook in groningen). Jammer gewoon. Niet slecht, maar jammer.

Mooie bos

Voor Moederdag een bos bloemen besteld, het seizoens boeket. M’n moeder was heel blij met de verrassing, het was een super mooie bos bloemen!

Een mooi boeket op tijd bezorgd op Moederdag. Eenvoudig bestelproces.

Netjes en snel geleverd, mooie bloemen

Alles was prima, netjes en snel geleverd. Mails dat het is ontvangen en wordt geregeld, dus helemaal top.

Had alleen vergeten om mijn naam erbij te zetten dus de ontvanger wist niet van wie het kwam. Misschien extra naar vragen bij het versturen.

Super mooi voorjaarsboeket met tulpen

In deze tijd een mooie gebaar naar mijn schoonzus op haar verjaardag een mooi boeket kunnen laten bezorgen. In Groningen stad keurig op tijd bezorgd. wel 30 tulpen zaten er in het boeket dus prijs kwaliteit ook super.

Goede service en afhandeling.

Helemaal tevreden.

Nette bos bloemen

Makkelijk te bestellen en geleverd op de dag die ik gekozen had. Mooi bos bloemen zoals op de afbeelding. Netjes gedrukt kaartje erbij.