Prachtig boeket

Op tijd bezorgd en vers

bloemen netjes bezorgd

bloemen keurig bezorgd op de beloofde dag en de onvanger was heel tevreden

Bestelling verliep prima

Bestelling gemakkelijk te regelen en snel bezorgd. Ik vond het wel lastig dat ik omvang van het boeket (klein) moeilijk kon inschatten.

Prachtige bloemen ........! Mooi om uit te krijgen en fijn om (volgens afspraak) te laten bezorgen.

Prachtige bloementaart. Attente afhandeling Vlotte bezorging. Vriendelijke mailwisseling.

supersnel geleverd

voldeed volledig aan verwachtingen

volgens afspraak

Gene die ze heeft ontvangen is er heel blij mee.

Degene die de bloemen heeft ontvangen is er heel blij mee.

Makkelijk, snel en prachtige bloemen

Prachtige bloemen, snelle levering en makkelijk te bestellen

Prachtige boeket

Prachtig, groot boeket!

Prachtige bos bloemen

Snel en keurig op de hoogte gehouden over de bezorging. Prachtige bos bloemen afgeleverd.

Prachtig boeket verse bloemen!

Snelle bezorging van een prachtig boeket verse bloemen voor mijn moeder in het ziekenhuis. Website overzichtelijk en gemakkelijk. Zeer tevreden!

Ik heb ze niet gezien maar de ontvanger was er blij mee

Mooie bloemen, ontvanger erg blij

Goede service, Had tekst foutje gemaakt, maar dat is direct hersteld toen ik daar contact overvol nam. Top

Positieve ervaring

Mooie boeketten die op tijd afgeleverd werden

Hele goede communicatie en een fantastisch boeket bloemen

Eerste keer dat we vanuit New Zealand bloemen in Nederland hebben besteld. Het proces was makkelijk en snel uit te voeren. Bloembinderij Geschikt uit Groningen had een hele mooie bos bloemen samengesteld en na een gemiste bezorging en uitstekende communicatie was het alsnog succesvol bezorgd. Wij zijn vol lof over Bloembinderij Geschikt en zullen het iedereen zeker aanbevelen.

Zeer snelle levering van een prachtig boeket bloemen. Hartelijk dank!!

Snelle service!

Rouwboeket met lint besteld en snel geholpen. Bloemen waren prachtig.

De ontvanger vond het een mooie bos!

Top service.

Heel mooi boeket!

Het boeket was snel geleverd.

Everything perfect!!

Everything perfect!!

prima!

correct en op tijd volgens afspraak!

Dezelfde dag nog geleverd! En een prachtige bos bloemen! Echt waar voor je geld! De volgende keer bestel ik zeker weer hier!

Ze vond het prachtig, ook de handgeschreven kaart!

Zie boven

Snel geleverd en een mooi boeket.

Even snel een bloemetje besteld voor mijn schoondochter die uit het ziekenhuis kwam. Online een mooi herfstboeket uitgezocht die ook nog eens snel geleverd werdt. Top hoor. Ze was blij verrast. Hoop dat ze er lang van genieten. Ga vast nog eens bloemen bij jullie bestellen.

Prachtige bloemen!

Goed, boeket was heel mooi. Bezorging was paar minuten voor crematie begon. Dat was wel heel krap, maar gelukkig net op tijd.