Was top ervaring

Goed service , goed communicatie Ik aanraad deze winkel Dankje

Geweldige service

Er was een misverstand over de datum, maar dat is later meer dan goed gemaakt! Zeer goed contact en geweldige service! Ik bestel er de volgende keer weer!

Snel, gemakkelijk en veel keuze

Zeer positief

Zeer tevreden over de communicatie en het prachtige boeket!

Goed en volgens afspraak

Later nog tekst doorgegeven en die is keurig verwerkt. Mooi boeket.

Prima service en boeket

Tip???

Hallo ,ik heb de bloemen niet gezien , kan er dus geen mening over geven, ik ga ervan uit dat jullie zo een opdracht goed uitvoeren. Wij konden zelf niet bij dit afscheid zijn ,vandaar deze afscheidsbloemen, het was wel fijn geweest als jullie een foto met het echte bloemstuk hadden gestuurd met de mail die je ook stuurde,dat gaat zo makkelijk tegenwoordig.(hebben we ook wel eens gehad van een andere bloemist en dat geeft je een heel fijn gevoel als je er zelf niet bij kunt zijn). Wel goed dat er gebeld was,dat je navraag deed ivm de naam waarvan jullie dachten dat die ene letter misschien niet klopte.... wat dus wel klopte. Het cijfer lijkt zo laag , misschien was het bloemstuk wel een 9 waard geen idee maar misschien is het een tip. Bij aanbevelen zet ik toch maar ja

Mooi boeket

Goede info, op tijd geleverd, mooie kwaliteit.

Volgens afspraak

Bestelling keurig afgeleverd volgens afspraak

Bloemen bezorgd volgens afspraak en mooie bos bloemen die aan de verwachtingen voldeed!

Prachtig boeket!

De afgelopen 3 weken twee boeketten naar 2 verschillende mensen verstuurd via jullie. Beide mensen zeiden dat het PRACHTIGE boeketten waren! De foto’s die ik van de boeketten bij hun thuis heb gezien zagen er ook goed uit.

Goede service, prachtige bloemen!

Prachtige bos bloemen in een mooie vaas, alles volgens afspraak

Naar wens

Prachtig boeket!

Keurige bezorging en een prachtig boeket. Netjes bezorgd!

Snel en duidelijk!

Precies zoals omschreven!

klein bouquet besteld, maar zag er mooi en royal uit.

het boeket was groter dan ik had verwacht.

yes

yes

Super boeket.

Goed verzorgd.

Zelfs mijn voorkeur bloemen/kleuren zijn uitgevoerd in boeket; top!

Prettig om te weten dat je toch een beetje invloed kunt uitoefenen op de samenstelling van de bloemen en de kleuren van het boeket als je kiest voor bloemen bezorgen Groningen. Top!

De bloemen waren prachtig alleen de bezorgkosten super hoog

Dus volgende keer haal ik ze uit het dorp

Snelle levering, mooi boeket!

Binnen een dag geleverd en erg mooi boeket heb ik gezien op foto van de krijger van het boeket. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Voldeed helemaal aan verwachting

Voldeed helemaal aan verwachting

prachtig bos bloemen

prachtig bos bloemen

Wonderful bouquet

Very nice contact. The delivery was great and the bouquet was great. my daughter was very happy. Many thanks and best regards

Prima service en mooie bloemen

Makkelijk besteld en zelfde dag nog geleverd. Snelle en vriendelijke afhandeling