Gene die ze heeft ontvangen is er heel blij mee.

Degene die de bloemen heeft ontvangen is er heel blij mee.

Makkelijk, snel en prachtige bloemen

Prachtige bloemen, snelle levering en makkelijk te bestellen

Prachtige boeket

Prachtig, groot boeket!

Prachtige bos bloemen

Snel en keurig op de hoogte gehouden over de bezorging. Prachtige bos bloemen afgeleverd.

Prachtig boeket verse bloemen!

Snelle bezorging van een prachtig boeket verse bloemen voor mijn moeder in het ziekenhuis. Website overzichtelijk en gemakkelijk. Zeer tevreden!

Ik heb ze niet gezien maar de ontvanger was er blij mee

Mooie bloemen, ontvanger erg blij

Goede service, Had tekst foutje gemaakt, maar dat is direct hersteld toen ik daar contact overvol nam. Top

Positieve ervaring

Mooie boeketten die op tijd afgeleverd werden

Hele goede communicatie en een fantastisch boeket bloemen

Eerste keer dat we vanuit New Zealand bloemen in Nederland hebben besteld. Het proces was makkelijk en snel uit te voeren. Bloembinderij Geschikt uit Groningen had een hele mooie bos bloemen samengesteld en na een gemiste bezorging en uitstekende communicatie was het alsnog succesvol bezorgd. Wij zijn vol lof over Bloembinderij Geschikt en zullen het iedereen zeker aanbevelen.

Zeer snelle levering van een prachtig boeket bloemen. Hartelijk dank!!

Snelle service!

Rouwboeket met lint besteld en snel geholpen. Bloemen waren prachtig.

De ontvanger vond het een mooie bos!

Top service.

Heel mooi boeket!

Het boeket was snel geleverd.

Everything perfect!!

Everything perfect!!

prima!

correct en op tijd volgens afspraak!

Dezelfde dag nog geleverd! En een prachtige bos bloemen! Echt waar voor je geld! De volgende keer bestel ik zeker weer hier!

Ze vond het prachtig, ook de handgeschreven kaart!

Zie boven

Snel geleverd en een mooi boeket.

Even snel een bloemetje besteld voor mijn schoondochter die uit het ziekenhuis kwam. Online een mooi herfstboeket uitgezocht die ook nog eens snel geleverd werdt. Top hoor. Ze was blij verrast. Hoop dat ze er lang van genieten. Ga vast nog eens bloemen bij jullie bestellen.

Prachtige bloemen!

Goed, boeket was heel mooi. Bezorging was paar minuten voor crematie begon. Dat was wel heel krap, maar gelukkig net op tijd.

Vlekkeloos - van harte aanbevolen!

Vlekkeloos - van harte aanbevolen!

Heel goed.

Aangegeven welke dag en tijd alles volgens de afgesproken tijd en plaats uitgevoerd. Zeer tevreden.

Heel tevreden

Super snelle levering. Heel erg bedankt. S.lendway

Prachtig verzorgd boeket en op tijd geleverd

Prachtig boeket en op tijd geleverd

makkelijk en goed georganiseerd

Bestellen via internet was makkelijk, helemaal omdat VISA card betaling mogelijk is. Vanuit het buitenland is dat anders geen doen. Goede selectie, netjes bezorgd. Bedankt

Ben verliefd op de bloementaartjes!

Voor een kleine etagère bestel ik bijna wekelijks een bloementaartje. Bijna wekelijks, want soms kan ik er nog geen afscheid van nemen en laat ik hem indrogen. Verser dan vers en elke keer weer anders, elke keer een verrassing. Maar altijd een kleurexplosie waar ik blij van word.