Goede service, mooie bloemen

Erg tevreden, er ging iets mis en na een telefoontje was dit zonder problemen op te lossen. Tweemaal het boeket proberen langs te brengen maar de ontvanger was beide dagen niet thuis, daarna mocht de ontvanger 2 dagen later in de winkel een vers boeket uitkiezen. Topservice!

Goed product, late bezorging

De bloemen waren, mooi en van goede kwaliteit. Ik vond wel dat ze de volgende dag erg laat bezorgd werden. Dat was redelijk problematisch uit te leggen aan de ontvanger.

Mooie bloemen en na overleg binnen een uur bezorgd

Vorige week had ik een bosje bloemen voor mijn vriendin besteld. Omdat ze op dat moment thuis was, vroeg ik me af of de bloemen snel bezorgd konden worden. Via de telefoon vertelden ze mij dat ze gingen kijken wat ze konden doen, en gingen direct aan de slag. Binnen drie kwartier waren de bloemen al bezorgd. Echt een topservice!

Gelukkig

Snel bezorging en prima bloemen. handgeschreven notitie erg mooi.

Goeie service

Ik kon een hele tijd van tevoren mijn bestelling plaatsen, en hij is ook op tijd aangekomen. Het persoonlijke briefje erbij was ook top!

Ontvanger erg blij met het boeket

Ik had aangegeven om het boeket op woensdag te bezorgen, maar het werd op maandag bezorgd op de dag dat ik de bloemen bestelde. Het was niet heel erg, maar ik had het eigenlijk op een andere dag gewild.

prettig

de bloemen zijn lang mooi gebleven

Good

On-time and close to the advertised photo. But didn't like the handwritten note. Prefer my handwritten or typed. Thank you very much

Prachtig boeket, alleen jammer van de schrijffouten op het kaartje

Geen sprake van false advertising; wellicht zag het daadwerkelijke boeket er nog beter uit dan op de foto van de website. Levering tevens volledig naar behoren. Echter is het wellicht toch beter om de teksten op de kaartjes uit te printen, i.t.t. het handgeschreven exemplaar. Ook al heeft de betreffende persoon veel geoefend op zijn/haar handschrift en oogt het hierdoor persoonlijker, het is toch vervelend als je de namen verkeerd gespeld op het kaartje terugziet. Al met al zeer tevreden.

Prachtig boeket

Snel geleverd, vakkundig geschikt

Ontvanger was geweldig blij met het prachtige boeket :)

Goed, voor herhaling vatbaar.

Op tijd bezorgd

Als opmerking zou ik willen geven: ik had graag een mailtje of sms-je gekregen van U dat het boeket bezorgd was. Dit vernam ik gelukkig van de ontvanger.

Prachtig boeket, maar op de verkeerde tijd bezorgd.

Helaas werden de bloemen, een prachtig boeket, vanmorgen al bezorgd ipv na 16:00, wat ik aangegeven had op het website formulier. De verrassing, bedoelt na het behalen van het rijbewijs, was zodoende weg voor mijn dochter. Vanmorgen kreeg ik een begripvolle mevrouw aan de telefoon, maar later in de middag ontving ik een telefoontje dat na een bepaalde tijd leveren niet onder extra opmerking zou vallen en ik geen idee heb hoeveel bestellingen er bezorgd moeten worden en er niet overal rekening mee gehouden kan worden. Waarom dan de mogelijkheid op de site aanbieden voor extra bijzonderheden. Jammer;vanmorgen ontving ik begrip, excuus en werd mij zelfs keurig aangeboden op het bedrag te retourneren en vanmiddag een koude douche.

Mooi boeket en binnen een dag geleverd.

Goede en snelle service.

Snel geleverd!

Mooi boeket. Handgeschreven kaartje

Snelle verwerking

Snel en goed geleverd

Pluspunten

Prachtige bloemen en supersnelle bezorging!

Pluspunten

Super snelle bezorging Mooi boeket Leuk hand geschreven kaartje

Pluspunten

Mooie bloemen, prima levering

Pluspunten

Flexibel, snelle bezorging, mooie bloemen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Makkelijk om de bloemen te bestellen

Het bedrijf bracht de bloemen langs, maar helaas was de persoon er niet. Heb ze de volgende dag er over gebeld, of ze ze op een andere dag opnieuw kunnen brengen. Helaas is dat niet gebeurd, terwijl het wel afgesproken was aan de telefoon. Heb ook geen terugkoppeling meer ontvangen.

Helperplein 3

9721CX Groningen