Alles liep prima, tot mijn grote vreugde!

Ik bedacht pas op de dag van het heuglijke gebeuren, mijn zus was 40 jaar getrouwd, dat ik haar graag een boeket zou willen laten bezorgen. Aangezien ik in het buitenland woon, heb ik het internet afgezocht voor een mogelijkheid. Toen vond ik dus tot mijn vreugde deze site, waarop vermeld werd dat indien ik de bestelling voor 14:00 uur zou doen, zij de bloemen nog dezelfde dag zouden leveren! Prachtig toch, maar je weet nooit hoe het er uiteindelijk uitkomt.... of het inderdaad op tijd wordt geleverd en of het boeket echt zo mooi wordt als je zou willen.... Alles liep prima, mijn zus belde mij op zodra het boeket aankwam en vertelde hoe mooi het was en dat de besteller het met beide armen had moeten vasthouden, zo groot was het! En het kwam (zoals ik besteld had) met een vaas erbij. Dus tot mijn grote vreugde kon ik van verre mijn familieleden in DenHaag een fijne verrassing laten bezorgen, ook al dacht ik er pas aan op het laatste moment.

Rouwboeket was prachtig en goed op tijd bezorgd op locatie.

Mooi op tijd en goede kwaliteit van de bloemen.

Topservice!

Prachtige bloemen, keurig bezorgd; helemaal geweldig dus!

Het geleverde boeket kwam niet overeen met wat ik had besteld. Hierover gemaild; er werd bevestigd dat er een ander boeket is geleverd De volgende dag werd het boeket omgeruild.

Ontvanger was zeer tevreden met de bloemen en het is netjes afgegeven bij de congierge.

Mijn ervaringen de eerst keer vond ik super.

Pluspunten

Boeket was prachtig. Goede bezorging en zeer behulpzaam. De bezorger heeft de boeket bloemen boven gebracht. Dit is door de ontvanger zeer positief ervaren.

Geen. Ga zo door......

Pluspunten

Ontvangers zeggen dat het prachtige bos was

Pluspunten

prima!

4 stars: good service, well treated

Pluspunten

Gewoon goed uitgevoerd

Bezorgen op zondag en/of kiezen voor timeslot zodat de kans groter is dat de ontvanger thuis is.

Pluspunten

Snel en makkelijk geregeld

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen.

Ik bestel twee boeketten en krijg vervolgens iets totaal anders, en alle twee boekten lijken niet eens op elkaar. Ik zal NOOIT meer bij deze bloemist bestellen.

Pluspunten

Snel. Prachtig bos is afgeleverd.

Pluspunten

Bestelling pas tijdens moederdag geplaatst, maar TOCH dezelfde dag nog bezorgd. Super! Het mooie, grote bouquet viel ook erg in de smaak! 5/5 sterren, bedankt!

Pluspunten

Top kwaliteit en nog betere service! Aanrader voor het bezorgen van de bloemen in Den Haag. En ze hebben een lokale winkel in Den Haag. Dus het is ook nog eens goed voor de lokale economie. ;-)

Ga zo door!

Pluspunten

Mijn zus was de ontvanger en die was dik tevreden. Dit onderzoek is mooi maar heb even gebeld hoe tevreden we waren.

ga zo door

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik heb een boeket (klassiek boeket groot) besteld volgens een foto maar helaas er is een totaal andere bos bezorgd

Pluspunten

Op tijd geleverd en mooi boeket

Nvt

Over Bloemen bezorgen Den Haag