Prima verzorgt!!

Boeket conform foto, op tijd geleverd.

Ruime keuze, makkelijke bestelling, redelijke bezorgkosten. Boeket conform foto, op tijd geleverd.

Snel geregeld

De bloemen zijn makkelijk besteld, alleen heb ik de boeket niet kunnen zien.

Was prima

Bloemen waren prachtig - Bezorging was uitstekend.

Het was de 1e keer maar absoluut voor herhaling vatbaar.

Prachtig boeket en snelle levering.

Prachtig boeket en snelle levering.

De ontvanger was tevreden over de versheid van de bloemen.

bloemen op afgesproken dagdeel bezorgd en ze zagen er heel mooi uit

Geen briefje

Voor mijn moeder een bos bloemen besteld op donderdag, om vrijdag te laten bezorgen. Spreek ik d'r zondag eindelijk, is er niks bezorgd. Ook is er geen briefje ontvangen, ondanks HEEL GOED zoeken door 2 mensen. Maandag gebeld, werd nogal kortaf (niet boos) te woord gestaan. ja de bos is inderdaad bezorgd bij de buren een paar huizen verderop. Ja er is echt een briefje door de bus gedaan. De bos is inmiddels terecht en is inderdaad mooi, maar hé briefje is tot nu toe niet gevonden. Jammer omdat de verrassing zo volledig weg is

Boeket in enthousiasme ontvangen door de ontvanger.

Via internet een bloemist gezocht in den Haag. In vol vertrouwen een boeket besteld en geheel naar verwachting verzorgd en bezorgd.

snelle service en goede kwaliteit bloemen voor een juiste prijs

voor de 2e keer bloemen besteld via de website, de prachtige bloemen worden zeer snel bezorgd. Zeker een aanrader oor in de gemeente Den Haag

Gewoon goed

In de avond besteld en de volgende dag geleverd. De ontvanger was blij met de bloemen.

Ontvangen foto zag er heel goed uit

Jammer dat jezelf op internet de bloemen niet kan uitzoeken, toch was ik blij met uw zorgvuldige keuze.

Altijd prachtige bloemen!

Zoals altijd ben ik ook deze keer weer erg blij met de prima service, nette bezorging en bovenal prachtige bloemen!

Prima verzorgd met blije ontvangers

Goede communicatie

Prachtig boeket

Vond het alleen jammer dat het pas in de avond bezorgd werd waardoor de jarige dacht dat ik haar verjaardag vergeten was. De foto van het boeket dat ik daarna toegestuurd kreeg maakte dat weer goed.

Ik ben tevreden over de levering.

ik heb meer ervaring met uw bedrijf en tot alle tevredenheid. Bij de laatste bestelling viel me de kwaliteit echter ietsje tegen.

Prachtig boeket

Het door mij bestelde boeket zag er prachtig uit en werd netjes bezorgd. Prima service dus.

Ik ben dik tevreden!!

De bloemen waren voor mijn zus en die vond ze prachtig. De volgende keer ga ik zeker weer gebruik maken van jullie diensten.

Prachtig boeket snel bezorgd!

Op zaterdagmiddag besteld en zondagochtend werd er een prachtig pluk boeket afgeleverd. Ideaal!

Ik had voor een grote bos gekozen, maar vond het nog maar een ielig bosje

Goede bezorging, alleen vond ik de grote bos aan de kleine kan, dus zeker geen € 29,95 waard!

Helemaal goed !!

Voor Den Haag bestel ik graag bij Bloemen bezorgd. Fijn bedrijf, mooie boeketten en attente medewerkers.

Netjes optijd

Ontvanger tevreden. Ik kon alleen niet goed controleren hoe groot het boeket was (groot besteld) via de foto.

helemaal top

makkelijk bestellen, snelle levering (zelfde dag!) prijs/kwaliteit goed!