Prima verzorgd met blije ontvangers

Goede communicatie

Prachtig boeket

Vond het alleen jammer dat het pas in de avond bezorgd werd waardoor de jarige dacht dat ik haar verjaardag vergeten was. De foto van het boeket dat ik daarna toegestuurd kreeg maakte dat weer goed.

Ik ben tevreden over de levering.

ik heb meer ervaring met uw bedrijf en tot alle tevredenheid. Bij de laatste bestelling viel me de kwaliteit echter ietsje tegen.

Prachtig boeket

Het door mij bestelde boeket zag er prachtig uit en werd netjes bezorgd. Prima service dus.

Ik ben dik tevreden!!

De bloemen waren voor mijn zus en die vond ze prachtig. De volgende keer ga ik zeker weer gebruik maken van jullie diensten.

Prachtig boeket snel bezorgd!

Op zaterdagmiddag besteld en zondagochtend werd er een prachtig pluk boeket afgeleverd. Ideaal!

Ik had voor een grote bos gekozen, maar vond het nog maar een ielig bosje

Goede bezorging, alleen vond ik de grote bos aan de kleine kan, dus zeker geen € 29,95 waard!

Helemaal goed !!

Voor Den Haag bestel ik graag bij Bloemen bezorgd. Fijn bedrijf, mooie boeketten en attente medewerkers.

Netjes optijd

Ontvanger tevreden. Ik kon alleen niet goed controleren hoe groot het boeket was (groot besteld) via de foto.

helemaal top

makkelijk bestellen, snelle levering (zelfde dag!) prijs/kwaliteit goed!

Recipient loved the flowers, and right on time.

I used this service to brighten up a friend's day with some flowers. Perfect timing, and approach. The bouquet was lovely and as pictured.

snelle en goede service

goede website en keurig geleverd wat is besteld zoals op de foto.

Super tevreden

Die personen vinden het prachtig en zijn blij mee, dat is belangrijk voor mij.

Heel goede afhandeling, snel en vroeg!

Goed gedaan, prachtige bos en ook de chocolade is top. Was een troost kado en het heeft zijn doel bereikt. Dank!

Zoals elk jaar top dienst :)

Goede service, duidelijk.

lokale kwaliteit en service

heldere website, makkelijk bestellen, persoonlijke tekst erbij en klaar. Keurig op tijd werd een mooi boeket bezorgd.

Ik bestel hier vaker. Altijd goed.

Een betrouwbaar adres voor een mooi boeket.

Prachtig boeket.

Ik heb een foto van het boeket gezien, overwegend lila tinten, een gele roos (zichtbaar op foto). Die gele roos snap ik niet. Valt enorm uit de toon. Verder leuk boeket.

Mooi boeket

De ontvangers waren blij verrast met de compositie.

Het was goed geregeld

Zoals afgesproken op de juiste datum afgeleverd. En prima bloemen.

De dame die de bloemen heeft ontvangen was heel erg blij.

Topper

Goede kwaliteit bloemen en snel bezorgd de dag zelf

Ziet er uit als op de site en staan lang en worden goed ontvangen

Mooi boeket

Het bestellen ging eenvoudig en de ontvanger was erg blij met het mooie boeket