Zelfde dag geleverd

Ik weet niet hoe de bloemen eruit zagen. Maar in ieder geval een snelle levering.

Erg tevreden top

Zou er zo weer bestelen top zaak

Mooie bloemen

Mooie bloemen geleverd op de afgesproken dag.

Zeer betrouwbaar mooi boeket

Boeketten op de chat gezien we zijn zeer tevreden

Ik was zelf niet thuis maar mijn vrouwtje wel het was een oudje man en hij was aardig zeg mijnvrouwtje en lief en ze vind wel mooie boeket!

Mooie bos op juiste datum en tijd geleverd!

Kontakt snel na veranderen van bestellen

Zag er heel goed uit net als op de foto 👍🏼

Super service 👍

Produkt volgens omschrijving en levering precies op tijd

Top, moeilijk adres op een instelling, was een cadeau, mooie bloemen, correct bezorgd.

Vriendelijke, flexibele en perfecte service.

Ondanks een foutje dat ik gemaakt had in het levering adres, hebben de mensen van "bloemenbezorgendenhaag" op een heel vriendelijke en efficiënte manier alles gedaan om aan de juiste gegevens te komen. Om zo toch nog tijdig de prachtige bloemen te kunnen leveren. Bedankt

Een dikke pluim

Goede middag Onze schoondochter was erg blij met de bloemen Wij wonen in lelystad en dacht als dat maar goed komt En ja het is goed gekomen Hartelijke groeten willie stoel

Prachtig boeket!

Prachtig boeket, snelle levering

Super mooi boeket!

We zijn zeer tevreden. Mijn ouders waren erg blij met het prachtige boeket. Bezorging met zorg. Ga zo door deze bizarre tijd. Hartelijke groet.

Een avond van tevoren besteld en de volgende dag keurig een prachtig boeket geleverd!

Prachtige, niet-alledaagse bloemen

Het was een groot boeket met prachtige, bijzondere bloemen. Ik schrok toen ik de kleuren zag: diepe, donkere kleuren. Heel mooi, als je die graag wilt. Maar dat wilde ik juist niet. Ik realiseerde me dat ik een verkeerde inschatting heb gemaakt door wat ik op de foto zag. Daar zag ik allemaal zachte, meer naturelkleuren, precies wat in de smaak zou vallen. Misschien toch iets meer duidelijkheid daarover in de tekst op de website.

Hele mooie bloemen mogen ontvangen!

Ik heb het veldbloemenboeket besteld en word er echt heel vrolijk van! De bloemen van mooie kwaliteit, service goed en naar behoren.

Fantastisch!

Schitterend boeket bloemen met uiterste zorg bezorgd. Héél attent!! Aanrader voor een volgende keer.

's avonds besteld en de volgende dag al bezorgd bij mijn schoonmoeder. En echt prachtige bloemen :)

Bestelling is op tijd aangekomen

Ik heb bloemen besteld via de website en ze waren op tijd aangekomen.

Super snelle bezorging

Hele mooie bloemen!

Excellent!

So wonderfully easy! I ordered online from Australia for deliver my to the The Hague. Flowers are beautiful too! Would absolutely use again!

In de ochtend wat bloemen besteld, die in de middag werden geleverd ... top service!

Prima boeket en snelle levering

Ik had besteld, zelfde dag was het er, goed te woord gestaan en vriendelijk. GEEN GEZEIK GEWOON DOEN.

Super en goedkoper met bezorgen dan TOP bloemen!!