Volgens de ontvangers, prima bezorgd, prachtige bos

De ontvangers vertellen mij, dat het een hele mooie bos bloemen is.

Mooie bloemen, snelle levering, heel fijn.

Mooie bloemen, snelle levering, heel fijn.

mooie bos bloemen en op tijd geleverd

Zeer tevreden hoe het gegaan is met het bestellen tot het leveren van bos bloemen

Ze was heel erg blij ermee. Ze stuurde een foto . Ik had gekozen voor het grootste boeket + vaas en bonbons . Zelf dacht ik dat het boeket er niet zo groot uitzag als dat ik had verwacht.

Mooi en Groot.

Erg mooi boeket met lekkere bonbons!

Prima geregeld.

Prima geregeld.

Geheel naar wens.

Ondanks mijn late bestelling waarbij ik nog telefonisch contact heb gehad is er een mooi boeket met linten geleverd. Het op korte termijn bezorgen is zeer behulpzaam geregeld, ik ben uiterst vriendelijk en begripvol te woord gestaan. Dank voor uw service.

Helemaal goed.

De boeketten via whats app gezien mooiiiiii de ontvangers waren er blij mee, lekker vroeg bezorgd,

I do not speak Dutch

Thank you

Snel en prima

Snelle levering. Bos zag er vers uit.

Prima boeket

Voldoet aan verwachting en aan de afbeelding

Prettig en snel

Ik kon zonder enige problemen telefonisch de bestelling een dag vervroegen, toen bleek dat de geadresseerde een dag eerder uit het ziekenhuis kwam dan verwacht.

De bloemen zien er prachtig uit!

Zoals altijd, zagen ook deze keer de bloemen voor mijn moeder er weer fantastisch uit! En ondanks de hoge temperaturen in het tehuis waar zij verblijft staan ze best lang :-)

Ik had bloemen besteld voor mijn zieke moeder en ze vertelde ons dat ze “prachtig” waren!!! Ze was er helemaal blij mee. Dank jullie wel! Warme groet uit Amerika

Top service!

Mooi boeket

Oppassen dat je wel op het kaartje erbij je naam ook zet ...

Dik tevreden

Ik had ak een mail gestuurd met de foto vd bloemen. Ontvanger had me gestuurd. Het was een verrassings boeket. Bloem/ kleur keuze was goed

Superservice!

Aardige mensen die heel fijn meedenken. Ontvangers blij!

Mooie bos bloemen

Mijn tante was heel blij met haar mooie bos bloemen.

TOP

Aanrader

Wat voor ons onmogelijk was, hebben zij voltreffelijk gedaan. Mooi boeket met vaas en aangeboden op een feestelijke wijze in deze moeilijke tijd. Een echte aanrader. Familie Steenhuis

Super snel, super mooi

Om 20 uur besteld en was de volgende ochtend om 9 uur al bezorgd. Super. Het boeket was precies zoals ik hoopte. Ik ben dik tevreden.

Mijn ouders vonden de bloemen mooi en de bezorging was in orde.

Top kwaliteit

Ik had online vanuit Brabant een rouwboeket besteld met als afleveradres in Rijswijk! Na de bevestiging werd ik gebeld of ze mijn bestelling mochten aanpassen vanwege de houdbaarheid van de bloemen!

Excellent!

Thank you very much. The receiver was very happy. The flowers look beautiful.