Super boeket en op dezelfde dag bezorgd

Prima, zoals altijd!

Ik bestel heel vaak bloemen voor mijn moeder en ben zoals altijd ook deze keer weer blij met het resultaat!

Perfect!

Mijn zus was heel erg te vrede met de mooie bloemen!

Geweldige service

Zeker een aanrader

Mensen houden van bloemen!

Een prachtig boeket hoorde ik van mijn jarige schoonzus. De dagen daarna appte ze nogmaals dat ze zo ontzettend genoot van de prachtige bloemen. Dank voor het bezorgen!

Prima bloemen, snelle service

Snelle service na bestellen, op dezelfde dag. Bloemen doen het goed en staan mooi in bloei.

Erg goed!

Ik werd zelfs nog gebeld vooraf om te checken of het okay was dat de kleur van de bloemen heel iets afweek van de kleur op de site - die kleur was namelijk niet voorhanden op dat moment.

Zeer goed.

Het boeket is volgens afspraak bezorgd. De kwaliteit van de bloemen was zeer goed, heb ik vernomen. Leuke bijkomstigheid: de bezorgster kwam gelijktijdig aan de deur met de vrouw, voor wie het boeket bestemd was. Dat maakte de verrassing nog leuker.

Juiste bloemen/boeket erg mooi en netjes op tijd

Ruime keuze, snelle levering en een zeer goede service

Na de bestelling wordt je regelmatig op de hoogte gehouden. Het bloemstuk werd snel afgeleverd. Zeer goede service

Op tijd bezorgd, kakelverse bloemen en zeer tevreden ontvanger

Op tijd bezorgd, kakelverse bloemen en zeer tevreden ontvanger

Prachtig boeket

Een heel mooie en verse compositie. Waar voor mijn geld. De bonbons waren goed, maar niet heel bijzonder. Ik zou best wat meer willen betalen voor heel luxe.

Makkelijk bestellen, mooie bloemen

Top, ik had een vrij specifieke wens m.b.t. het bezorgtijdstip en die is gehonoreerd. Dank!

Super!!!!

Mooie bloemen en super snel geleverd

Fantastische service en prachtig boeket

De bloemen waren voor mijn moeder, en die belde mij om te zeggen dat het een enorm groot boeket was en heel erg mooi, dus dubbel en dwars het geld waard. En heel snel bezorgd.

prima service mooi bloemen

prima service mooi bloemen

Beautiful Flowers

Very efficient beautiful flowers, many options

schraal boeket, ver van de foto!!!

Ik was ontgoocheld, een schraal boeket en heel veel groen ertussen, de kleine tulpen verdwenen als het ware in het bladgroen. Mijn zusje voor wie het boeket bestemd was, stuurde mij een foto door... De bezorging was wél correct MVG, Erna

Op tijd bezorg en netjes telefonisch overleg bij twijfel

Ze belde op om te vragen of ze mijn naam mochten doorgeven omdat ik die niet erop had gezet (expres). Dus heel keurig dat ze dan even bellen. Verder mooie bos!

Mooi boeket zoals besteld

Boeket was prachtig, werden goed geïnformeerd en conform afspraken.

Ruime keuze, snelle bezorging!

Voor mijn jarige dochter bestelde ik een veldboeket. Het was een schot in de roos. De foto die zij mij stuurde overtrof mijn verwachtingen. Bij de eerstvolgende gelegenheid weet ik "Bloemen bezorgen" zeker te vinden.

Helemaal prima!

Meerdere prijzen per boeket en niet al te duur. Het bestellen via de site is overzichtelijk en makkelijk. Ook kon ik er een (gratis) kaartje bij doen.

Super tevreden ❤️ 10/10

Hartelijk bedankt voor zo een goede service, jullie zijn top!!!

Prachtig bloemen met zorg gelevered

Alles ging heel soepel , de bloemen waren prachtig .

Alles was keurig op tijd, wat belangrijk is voor een crematie.

Bij de bloemkeuze had ik echter graag gezien dat er biologisch geteelde bloemen en wilde plukbloemen werden aangeboden. Duurzaamheid en milieu spelen tegenwoordig steeds vaker een rol bij het ritueel rondom begraven en cremeren. Mensen willen daar graag voor kunnen kiezen ter nagedachtenis aan de overledene.