Goede afhandeling van de opdracht en het boeket op de foto zag erg mooi uit.

Hi Joke. Blij dat je tevreden bent.

Ze kreeg de bloemen te laat

Bij de buren geleverd terwijl ze thuis was. De bloemen heeft ze bij de buren moeten halen.

Hi Miriam. Onze verontschuldigingen hiervoor. We zullen voorkomen dat dit weer gebeurt.

Goede service!

Snelle service en hele mooie boeket naar tevredenheid ontvangen.

Hi Fenno. Bedankt voor je recensie!

Een prachtig boeket

Ik ben heel blij met deze service. De prijs is redelijk en de kwaliteit van het boeket is boven alle twijfel verheven.

Hi Paul. Hartelijk dank!

Besteld en volgende dag meteen bezorg. Top service!

Hi Seylan. Bedankt!

Hi Ted. Bedankt!

Mooie rouwstuk op dezelfde dag voor 13u besteld en op dezelfde dag bezorgd.

Hi Sharda. Bedankt voor je comment!

klantgericht

Nadat het boeket niet afgeleverd kon worden ivm een foutief huisnummer, werd dit goed opgepakt en alsnog de volgende dag bezorgd.

Hi Jeanette. Blij dat het goed is afgelopen.

Super!!

Maandagmorgen bestelde ik een boeket voor onze zoon en schoondochter…en eind van de middag kreeg ik een app met foto van een prachtig …net bezorgd… boeket. Echt super!! Wij zijn dus heeeel tevreden en komen bij een volgende gelegenheid zeker weer bij jullie terug.

Hi Nelly. Zulke prettige comments doen ons heel goed!

Professioneel gescoord!

De bloemen en de vaas die waren bezorgd bleken mooier te zijn dan ik gedacht had. De ontvanger was zeer tevreden. Alles ging vlekkeloos, alleen had ik het verkeerd adres opgegeven, echter bij toeval moest de ontvanger bij het adres zijn.

Hi Aloysius. Blij te horen dat de ontvanger tevreden was.

De ontvanger was blij.

Hi Harry. Daar zijn we heel blij om.

Erg tevreden met keuze boeket en kado

Mijn gekozen artikelen (boeket en Belgische bonbons) waren van goede kwaliteit en de levering netjes op de geplande datum. Ik zou zeer zeker weer bestellen.

Hi Imelda. Heel fijn om te horen. Bedankt voor je recensie!

Vriendelijke hulp, alles super gegaan.

Prettige website en goede prijzen. Alles is naar wens verlopen, bedankt.

Hi Bart. We zijn heel blij dat je tevreden bent.

gewedig

Top bloemen .

Hi Horst. Bedankt!

Gewoon goed

Hi Frank. Top!!

Snelle service, mooie bloemen

Hi Barbara. We doen ons best haha. Bedankt!

Heel mooi boeket! Op tijd bezorgd.

Heel mooi boeket! Op tijd bezorgd.

Snelle service en een prachtige bos bloemen, ik kreeg zelfs een filmpje van de ontvanger om te laten zien hoe mooi!

Fantastisch attente en verzorgde bestelling

De service was uitstekend, en de bloemen prachtig! 's Ochtends mijn bestelling gedaan, en alles is keurig op dezelfde dag bezorgd. Speciaal attent: ik merkte kort na het plaatsen van de bestelling, dat ik de woorden op de bijgaande kaart wilde aanpassen; dit werd met vriendelijke hulpvaardigheid gedaan. Mijn spellingsfout was zelfs al opgemerkt en verbeterd! Ik was zo blij dat ik dit bedijf via het internet kon vinden, en op deze manier, vanuit het buitenland, zo snel (!) bloemen bij een bij een zieke vriendin kon laten brengen: ze werden zeer gewaardeerd. Nogmaals hartelijk dank.

Een keurige bos bloemen bezorgt volgens afspraak!

Al meerdere keren een bos bloemen laten bezorgen via deze website. Iedere keer wordt een keurige bos bezorgt volgens afspraak.

Super mooie bloemen en snelle bezorging

Super mooie bloemen en zoals afgesproken zelfde dag bezorgd, vroeg of het versierd kon worden en dat werd heel mooi en netjes gedaan. Kreeg nog wen foto via de mail van hoe het eruit ziet. Zeker een aanrader

Mooi boeket

Snelle bezorging en prima bloemen

Normaal ben ik de ontvangende kant, dus toen ik de gevende kant werd dit de meest voor de hand liggende keus. Ik werd niet teleurgesteld. Ben uitermate tevreden en ook mijn dochter was heel blij met het mooie boeket.

Excellent! prachtige bloemen

De ontvangster van mijn bloemen was heel erg blij met die prachtige boeket!

Nog nooit zo'n mooie bos gehad voir dit bedrag. Was erg blij tien ik de foto's kreeg doorgestuurd van mijn moeder. Gewoon Top