Snelle, goed verzorgde levering. Vriendelijk en prettig contact

Uit de kunst! Snel adequaat en kwaliteit!

Na bestelling van de prijzen kreeg ik tot mijn verbazing binnen een uur een track en tracé code waarop ik contact zocht om te checken of de gravure gelukt was en dit wel heel snel was! Dit bleek allemaal te kloppen. Een dag later kreeg ik alles keurig verpakt binnen! Echt chapeau hoor!!!

Snelle service en prima kwaliteit We bestellen zeker nog een keer voor ons bonte paarden stamboek

Alles naar wens door u 100 % uitgevoerd

alles oke !

Mooie prijzen voor een goede prijs én snel geleverd

Altijd leuke prijzen en voor een goede prijs! Ze leveren snel. Toen ik alle overgebleven prijzen wilde hergebruiken ontving ik de nieuwe stickers zelfs gratis!

Snel en kwaliteit

Goede snelle communicatie. Snelle levering. Goed product.

Mooie levering

Sportprijzen zien er prachtig uit

Goed aanbod

Na wat omzwervingen over het net kwam ik uit bij jullie. Ruim assortiment en snelle levering ook.

Top product en zeer snelle service!! Aanrader!!

👍🏻👍🏻

Na telefonisch overleg was het snel duidelijk wat ik wilde. De levering was razendsnel.

Leuke prijzen

Toernooi was zeer geslaagd. Deelnemers gingen er vol voor om een prijs in de wacht te slepen. Dank ook voor de snelle levering.

Bestelling prima en suppersnel afgehandeld, produkt werd degelijk ingepakt. Zeker voor herhaling vatbaar, zal firma aanbevelen aan anderen. Bedankt

Aan iedereen aan te bevelen

heel prettig en aangenaam contact

bij telefonisch contact werd goed geadviseerd, op een plezierige wijze. Kom hier zeker terug bij een volgende gelegenheid! Dank!

Ruime keuze. Snelle levering.

Geen ervaren klant van pakjes aan huis, maar deze 'ervaring' stemt me tevreden.

Super service, vriendelijk, en zeer snel gehandeld. Kan ik alleen maar aanbevelen

Correct

Op tijd geleverd, correct materiaal.

Goed geholpen tijdig ontvangen

31 december wilde we twee bekers hebben en dat bleek bij de bestelling op 30 december nog mogelijk ook. Ik werd goed geholpen en kreeg nog advies over de verzending.

Snelle levering zeer goed verpakt prijsbewust 1 een woord top

snelle levering, mooi product

Top prestatie

Had op kort termijn 17 schalen nodig en alles zoals besproken binnen 3 dagen geregeld. Alleen maar blije gezichten gezien bij de uitreiking van deze geweldig mooie schalen!

producten snel en correct geleverd voor zeer nette prijs

producten snel en correct geleverd voor zeer nette prijs

Altijd geweldige service!

Bestellingen worden altijd snel en volledig naar tevredenheid geleverd.

zeer content over de levering

zeer correcte prijs en zeer content over de levering we gaan zeker jullie siti aanraden bij onze vrienden

Betrouwbaar en ruime keuze.

Smeteloze en snelle levering. Goed en duidelijk met zorg verpakt.