Zeer snelle service

Top product tegen een scherpe prijs en dan nog een super snelle levering … 1 woord …TOP

De bestelling van graveer plaatjes online gedaan en binnen een paar dagen lag het al op de mat! Netjes verpakt en super snel! Bedankt voor de snelle service in deze tijd!

netjes

Vaantjes besteld en netjes en verzorgd afgeleverd. Product zoals omschreven. Zeer tevreden.

Prima product geleverd. Verzendproblemen veroorzaakt door PostNL super klantgericht opgelost door Copa!

Snel en goede kwaliteit.

Makkelijke site, snelle levering, en de bokaal is van zeer goede kwaliteit.

Goede producten gekregen

Sport prijzen in goede orde ontvangen...lijken goed op de foto's van het bestelde product

Ik was echt heel erg tevreden

Ik was aanvankelijk een beetje huiverig om online een bokaal te bestellen met grafering. Ik ben echter echt aangenaam verrast! Niet alleen was de bokaal inclusief grafering van hele goede kwaliteit, ook was de levering super snel! Ik had al aangegeven wanneer ik de prijs uiterlijk nodig had (goed ook dat ze hier een optie voor geven aangezien het een product betreft dat vaak op een specifieke uitreiking aanwezig moet zijn) maar hij kwam zelfs twee dagen eerder binnen! Top :)

Snelle en goede service!

Top, snel en goed!

Snelle, goed verzorgde levering. Vriendelijk en prettig contact

Uit de kunst! Snel adequaat en kwaliteit!

Na bestelling van de prijzen kreeg ik tot mijn verbazing binnen een uur een track en tracé code waarop ik contact zocht om te checken of de gravure gelukt was en dit wel heel snel was! Dit bleek allemaal te kloppen. Een dag later kreeg ik alles keurig verpakt binnen! Echt chapeau hoor!!!

Snelle service en prima kwaliteit We bestellen zeker nog een keer voor ons bonte paarden stamboek

Alles naar wens door u 100 % uitgevoerd

alles oke !

Mooie prijzen voor een goede prijs én snel geleverd

Altijd leuke prijzen en voor een goede prijs! Ze leveren snel. Toen ik alle overgebleven prijzen wilde hergebruiken ontving ik de nieuwe stickers zelfs gratis!

Snel en kwaliteit

Goede snelle communicatie. Snelle levering. Goed product.

Mooie levering

Sportprijzen zien er prachtig uit

Goed aanbod

Na wat omzwervingen over het net kwam ik uit bij jullie. Ruim assortiment en snelle levering ook.

Top product en zeer snelle service!! Aanrader!!

👍🏻👍🏻

Na telefonisch overleg was het snel duidelijk wat ik wilde. De levering was razendsnel.

Leuke prijzen

Toernooi was zeer geslaagd. Deelnemers gingen er vol voor om een prijs in de wacht te slepen. Dank ook voor de snelle levering.

Bestelling prima en suppersnel afgehandeld, produkt werd degelijk ingepakt. Zeker voor herhaling vatbaar, zal firma aanbevelen aan anderen. Bedankt

Aan iedereen aan te bevelen

heel prettig en aangenaam contact

bij telefonisch contact werd goed geadviseerd, op een plezierige wijze. Kom hier zeker terug bij een volgende gelegenheid! Dank!

Ruime keuze. Snelle levering.

Geen ervaren klant van pakjes aan huis, maar deze 'ervaring' stemt me tevreden.

Super service, vriendelijk, en zeer snel gehandeld. Kan ik alleen maar aanbevelen

Correct

Op tijd geleverd, correct materiaal.