Goed geholpen tijdig ontvangen

31 december wilde we twee bekers hebben en dat bleek bij de bestelling op 30 december nog mogelijk ook. Ik werd goed geholpen en kreeg nog advies over de verzending.

Snelle levering zeer goed verpakt prijsbewust 1 een woord top

snelle levering, mooi product

Top prestatie

Had op kort termijn 17 schalen nodig en alles zoals besproken binnen 3 dagen geregeld. Alleen maar blije gezichten gezien bij de uitreiking van deze geweldig mooie schalen!

producten snel en correct geleverd voor zeer nette prijs

producten snel en correct geleverd voor zeer nette prijs

Altijd geweldige service!

Bestellingen worden altijd snel en volledig naar tevredenheid geleverd.

zeer content over de levering

zeer correcte prijs en zeer content over de levering we gaan zeker jullie siti aanraden bij onze vrienden

Betrouwbaar en ruime keuze.

Smeteloze en snelle levering. Goed en duidelijk met zorg verpakt.

Veel keus voor weinig geld

Veel keus ! Makkelijk online bestellen, snelle levering die goed te volgen is via track and trace.

Spullen zoals beschreven en snel en netjes stevig verpakt en geleverd

Bekers netjes verpakt en alles geleverd zoals beschreven. Zeker voor herhaling vatbaar

Voor herhaling vatbaar!

Dit is de 2e keer dat ik hier besteld heb. Vorig jaar werden de meiden voor het eerst kampioen (voetbal) en toen hier sleutelhangers, beeldjes en 2 bekers besteld. Dit jaar werden ze gewoon weer kampioen dus nu 12 bekers en 2 glasplaatjes met eigen voorbeeld besteld. Wederom prima in orde allemaal...

goeie prijs, snelle levering

Top! Scherp geprijst en snel geleverd!

Leuke trofeeën besteld voor ons meiden voetbalteam.

Top levering en snel

Fijne communicatie, persoonlijk, prijs kwaliteit is perfect en snel

Gemakkelijk bestellen. Voor mij perfect.

Ik moest voor mijn kleutergroep, bestellen. Ik had eerst bij een andere site geprobeerd. De personalisatie lukte niet. Bij jullie was het gemakkelijker. Toen was ik om. En jullie zijn goedkoper. Dank jullie wel.

Super goed

Makkelijke site, goeie kwaliteit product en snelle levering. Zeker een aanrader en ik ga het zeker ook in de toekomst gebruiken.

Helemaal goed

Supergoeie kwaliteit voor weinig geld. Snel geleverd.

bestelling werd goed en snel bezorgd

bestelling werd goed en snel bezorgd

Goede kwaliteit voor een acceptabele prijs. Vond precies wat ik zocht in slechts luttele minuten. Compleet met inscriptie razend snel geleverd.

Snel en veelzijdig

Goede duidelijke website, prijzen goed verpakt, dus weer prima in orde!!

goede en snelle service

De beker was met zorg ingepakt

Zeer snel en goed verpakt

Na de bestelling was mijn beker er al na twee dagen! En deze leek precies zoals op de site werkt getoond.

Gemakkelijke website, snelle levering, mooie kwaliteit.

Was eerst op een andere website bezig met exact dezelfde standaards. Daar kon echter maar een kleine tekst op. Toen verder gekeken en alle teksten die ik erop wilde hebben pasten erop. Zeer snelle levering.

Snel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede prijs/kwaliteit verhouding en hele snelle levering, erg blij mee!