Ontzettend goed en vriendelijk geholpen.

Zie koptekst.

Een prima bedrijf

Hen er een koelbox gekocht. En die is afgeleverd door de bezorger.

Werkt uitstekend

De koelbox word heel snel goed koel en....is heel zuinig in gebruik via Gas .

Goede service, informatie en snelle levering

Na telefonische aanvullende informatie werd de koelbox zoals beloofd de volgende dag al geleverd. De koelbox maakte een raar geluid en de kunststof kast was niet helemaal in orde. Na telefonisch overleg kon ik hem zonder problemen omruilen. Ik ben op een zeer prettige wijze geholpen. Het is een familiebedrijf en dat merk je.

Snelle levering. Goed toestel

Zeer tevreden met deze aankoop.

goede info en snel in huis.

Goede info op de site. Mooie prijs. Snel in huis. Communicatie in orde.

Heel goed ding

Beetje zwaar om te tillen als hij vol is. Hij komt verrassend snel op temperatuur via 220v, maar daarna ook heel goed op temperatuur te houden met 12v. Deksel werkt erg handig zodat je van twee kanten er bij kan. Aanrader.

Snel en vriendelijk

Vriendelijke medewerker aan de lijn gehad die razendsnel mijn bestelling in orde maakte. Volgende ochtend in prima staat ontvangen.

Wat een flexibele winkel!!!!

Wij kochten een koellade voor onze boot. Toen we de boot nieuw geleverd kregen, kwamen we er achter dat de lade er wel heel ongunstig in gebouwd moest worden. Met Maurice gebeld, en de koellade kon gewoon teruggebracht worden. Geld werd volgens afspraak keurig teruggestort. Kortom, een zaak waar het advies, service en de vriendelijkheid top is. Ze hebben trouwens ook hele mooie gaslantaarns voor op tafel

Een aanrader. Vriendelijke klantenservice en snelle levering! Super bedankt

Levering keurig op tijd en ook nog eens antwoord op vragen via de email. Wat wil je nog meer?

Snelle afhandeling, levering en het geleverde product werkt zoals het behoort te werken.

Snelle levering en nog netjes even terug gebeld ondanks dat het 5 mei was

Snel en nauwkeurig aan een correcte prijs

Correcte prijs Snelle levering Degelijk verpakt, onberispelijke afhandeling

Snelle en correcte levering.

idem

Zeer positief

Scherpe prijs en snelle levering.

Makkelijk, vlot en goede prijs

Het vinden van de juiste koelbox ging zeer vlot. Het bestellen en de bestelling afronden ging ook zeer vlot. Duidelijke communicatie en heel snel geleverd.

Geweldig en snelle levering

Artikel werd zelfs gratis bezorgd. Was een actie. Helemaal gaaf en top en een zeer snelle goede levering .

Prima koelbox

De bestelde Dometic Cool-Ice CI-22 passieve koelbox werd snel geleverd. Stevige koelbox die diepvriesprodukten lang bevroren houdt. Ik gebruik deze om ontvangen diepvriesmaaltijden te bewaren voordat ik die enkele uren later op de fiets wegbreng. De box past achterop de fiets, bevestigd met spinbinders.

Snel probleemloos en betaalbaar

Duidelijke website, eenvoudig bestellen en snelle levering.

Top ervaringen met Maurice en zijn team

Groot assortiment en zeer klantvriendelijk met Geweldige service. Kortom de enige goede keuze . Nee ik werk niet bij koelbox4you maar ben wel een zeer tevreden klant

Product op voorraad, prima advies

Goede kennis van produkt

Klant vriendelijk

Prettige zaak met leuk professioneel personeel en goede spullen.

Zie boven.