De vriendelijke verkopers hebben ons zeer vakkundig geholpen om de beste keuze te kunnen maken. Mooie zaak en fijn dat we het geluid van de koelboxen konden beluisteren!

Uitstekend en Aanbevolen

Vakkundig te woord gestaan door behulpzame jongeman en tot een juiste keuze gekomen. We mochten passen in de auto en demo modellen werden aangezet om geluid te testen. Direct getest in de auto en later ook thuis. De Dometic CFF12, de meest compacte compressor koeler/vriezer, gaat heel stil en razendsnel naar de gewenste temperatuur. Wij kozen deze voor de langere ritten binnen Europa van hotel naar hotel. Gekoelde drankjes, kaasjes, geen smeltende chocolade meer tot en met je cornetto lekker nog even bevroren houden. Vanuit de auto makkelijk mee te nemen naar de hotelkamer en weer terug de auto in. Perfect formaat voor op de achterbank tussen de passagiers in….en met handige bekerhouders.

Gebeld of product op voorraad was. Vriendelijk te woord gestaan en het was de volgende dag al binnen. Netjes op de hoogte gebracht van de status van de bestelling. Zou hier zo weer wat bestellen.

Zeer snel

Snelle levering! Voor mijn vakantie binnen!

Netjes te woord gestaan, goede uitleg door de verkoper

Uitstekend Dometic koelbox 55 liter op voorraad en meteen opgehaald. Direct in gebruik en dik tevreden na de eerste week

ervaren en vriendelijke professionals

deze week een nieuwe Dometic gekocht. Perfect voorlichting, goede service, directe hulp met een techn. aanpassing...kortom..dit is een leverancier waar je graag komt. Mijn "oude" Dometic ()slechts 15 jaar oud) werkt nog steeds, maar die gaat een andere plek krijgen. Dus niet alleen een compliment voor de leverancier, maar ook voor de kwaliteit van Dometic.

Snelle service en scherpe prijs!

Eenvoudig en snel een kampeerkoelkast aangeschaft. Met een scherpe prijs en een snelle levering ben ik helemaal tevreden!

Perfect!

Zeer klantvriendelijk en prima levering! Top. Koelkast op de boot stuk, zelfs de volgende dag aan de jachthaven geleverd. Geweldige service.

Goed advies en vriendelijk geholpen

Kreeg goed advies over de koelbox welke ik voor de camping wil aanschaffen. Ik werd vriendelijk en snel geholpen. De koelbox welke ik wilde was op voorraad en kon deze direct afrekenen en mee nemen. Tevens standaard 2 jaar garantie. Top.

Zeer tevreden goede bezorging

Zeer te Vorden en een snelle en goede bezorging

Top !!! Site

Makkelijk en overzichtelijk en het belangrijkste de kwaliteit en prijs

Goede keuze en mogelijkheden.

Goede advisering en klantgerichtheid.

Zeer snelle levering

Bestelling was al binnen een uur ingepakt en geleverd

Top !

Uitstekend product en uitstekende levering!

Supersnel!

Leverde precies wat ik nodig had. Snelle levering en goede prijs.

Op woensdag een belletje om te vragen of een bepaalde koelkast in voorraad was, en donderdag had ik hem thuis staan. Super. Ben ik blij mee, want elders was hij uitverkocht.

Toonzaal bezocht. Prima uitleg over de diverse mogelijkheden, soorten en maten koelboxen. Uiteindelijk gekozen voor een Dometic CFF 12 en dee via de website van koelbox4you.nl besteld . De koelbox is binnen twee dagen afgeleverd.

Correcte en snelle service!

In tegenstelling tot vele andere leveranciers een heel correct communicatie kanaal. Altijd onmiddellijk antwoord op gestelde vragen. Top!

Perfect en zonder zorgen... en snel geleverd.

Niks negatiefs te melden

zeer goed

snelle service

Snelle levering, mooi produkt

Koelbox komt mooi op 4 graden en blijft koel ca 20 uur ip een accu 270 En.omgeving ca 25 graden.

Gewoon zoals het hoort.

En zo gewoon is dat niet altijd meer

Koelt goed, isolatie slecht

Het koelelement werkt goed en stil. De 25 graden verschil met de buitenlucht wordt niet gehaald maar 20 graden in 2 uur was te doen. Jammer alleen dat de isolatie van de box zo beroerd is. Na uitschakelen van de koeling was het inwendige van de box, binnen een uur weer op omgevingstemperatuur. Zolang je de box aan laat staan, voldoet het apparaat, uitgeschakeld is het gewoon een dure doos. Aanbevelenswaardig voor als je alleen ritjes van een paar uur moet maken. Anders niet

Goed advies en duidelijkheid over accessoires

Goed advies en duidelijkheid over accessoires, handleiding via de mail

Krekenburg 7

3417MH Montfoort