9

Service en goed advies

Omdat ik twijfelde tussen twee varianten vriesboxen werden mij foto's gestuurd na telefonisch contact waarbij beiden naast elkaar gezet waren . Zo kon ik op afstand een goed besluit nemen. De bezorging was ook zeer snel

  • Aanbevelen? Ja
2

we Willen gaan camperen op zonne-energie

We willen met de camper op zonnen energie overstappen. We kochten 2 koelkasten van het merk Domic bij Koelbox4you. Het leek allemaal heel goed en vertrouwd, We kochten een compresser koelbox prima geluidsarm, erg tevreden Gelijktijdig kochten we ook een compressor koelkast, dit was een giga herrie bak. Terwijl ze een geluidsarme koelkast beloofde. De Koelkast in de camper maakte echt een giga lawaai dat kon toch niet goed zijn. Hij ging retour maar we kregen hem terug is normaal zoveel herrie. Dat kan toch niet waar zijn in een kleine ruimte waar je in leeft en slaapt zoveel herrie. Ze beloofde een oplossing. Maanden lang moesten we filmpjes foto’s en reacties sturen. Ze zouden het oplossen. Een normale koelkast, zelfs dat lukte niet. Wat ging er mis. We hadden een goede koelkast maar nu hebben we een herrie bak en zijn we 1250 euro lichter. Camperen op zonne-energie hoe doe je dat als je ook wilt slapen in de rust van de natuur met de herrie van de compresse koelkast. Ze zeggen dat het normaal is. Is dat echt zo? De koelkast

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Dhr. en Mevr. Smal. Bedankt voor uw beoordeling op Kiyoh. Helaas bent u niet tevreden over onze service. U heeft aangegeven een "herrie'' koelkast (verkoopprijs €599,-) te hebben ontvangen. Wij hebben hier op gereageerd door de koelkast ter controle op te sturen naar de leverancier. Bij deze controle zijn er geen afwijkingen gevonden. Het geluid wat deze koelkast maakt is wat het hoort te zijn. Nu kan ik mij voorstellen als u voorheen een absorptiekoelkast (geluidloos) en nu overstapt naar een compressor (met geluid) dat dit een verschil is. Wij zijn opzoek gegaan naar een andere (absorptie) koelkast met uw inbouwmaten maten, helaas zit deze niet in ons assortiment. Wij van Koelbox4you raden klanten aan om contact met ons op te nemen mocht u advies willen bij het aanschaf van een koelkast/box. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit graag, u kunt ons mailen op: info@koelbox4you.nl. Verder willen wij u een goede jaarwisseling toewensen, en een mooi kampeerjaar! Koelbox4you

8

Eerste bestelling dus moet het eerst ervaren.

Dit wordt mijn eerste bestelling dus we gaan het zien.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Het betrof hier een spoedlevering op korte termijn. In alle opzichten snel en correct uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en grote betrokkenheid zelfs ruim na de garantieperiode.

Toen de contacten tussen de importeur en mij vast waren gelopen, was één berichtje naar koelbox4you voldoende om binnen de kortste keren de zaak vlot te trekken. Daaruit is een oplossing ontstaan waar ik buitengewoon tevreden mee ben. Dit is overigens niet de eerst keer dat koelbox4you mij blijk heeft gegeven van hun klantvriendelijkheid!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering!

duidelijke site, makkelijk bestellen, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Vakkundig Personeel

Ruime keuze in koelboxen, vakkundig geholpen. We hebben de Dometic Cool-Ice CI-42 gekocht en nog geen moment spijt van!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede persoonlijke service!

Ik zou voor het eerst gaan reizen met medische injecties die koud vervoert moeten worden. Dit vond ik een gedoe. Vervolgens contact opgenomen met Koelbox4you. Zij luisterden naar mijn verhaal en zochten voor mij de meest bijpassende koelbox. Vervolgens heb ik deze bestelt en kreeg ik de koelbox snel in huis. Uiteindelijk zijn de injecties lang koel gebleven en goed naar het andere land vervoert. Ik ben erg tevreden over de goede service van Koelbox4you!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Geen grote aankoop dit keer. Een extra 12V-kabel voor eerder gekochte topkoeler "Dometic CoolFreeze CDF-18" aangeschaft. Prima geregeld. Een campingkoelkast zou ik alleen bij koelbox4you kopen, prachtige showroom, goede service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende service, uitstekende koelbox voor 5-persoons gezin

We zochten een goede koelbox voor dagjes weg/op de boot. Ervaringen met oudere koelboxen waren vaak dat al het eten na een paar uur toch begon op te warmen. Ons oog viel op de Dometic CI 33 liter. Hij is vrij duur, maar niet te vergelijken met goedkope koelboxen. Drankjes, BBQ vlees etc blijft hele dag ijskoud. Je zou hem met voldoende ijspacks naast een actieve koelkast kunnen gebruiken op de camping. De maat is goed voor ons gezin (2V3K); we twijfelden eerst tussen de 33L en 42L, maar deze is handiger qua maat. Er gaat veel in, met 1,5lt flessen rechtop, terwijl de 42L versie meer op een krat lijkt waar je de flessen in neerlegt. Verder goede bereikbaarheid van Koelbox4you en gedegen advies.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed inhoudelijk geïnformeerd vooraf daarna snel geleverd

Koelbox4u heeft een kwalitatief hoogstaand assortiment, je koopt er alleen maar goeie producten. Daarbij hanteren ze de scherpste prijzen. Ik heb twee passieve koelboxen van Dometic aangeschaft, echte topklasse en nergens voordeliger.

  • Aanbevelen? Ja
10

nette en snelle levering, mooi product

zijn heel blij met de koelbox

  • Aanbevelen? Ja
10

Dometic CFX95DZW Cool Freeze Combinatie

Perfecte coolbox! Helaas overleed onze 225ah accu na 2 weken scandinavië en 1 week ardeche bij 40+ Celcius... Toelichting hieronder: Wij gebruikte haar 24/7 op 12v. Het grote gedeelte als koelkast op +4 graden en het kleine deel als vriezer op -22 graden (-15 bleek niet voldoende) Doordat onze land Cruiser voorzien is van temperatuur gecontroleerde dynamo werd de huishoud accu onvoldoende bijgeladen (De dynamo valt terug in uitgaande stroom i.v.m. emissie en brandstof verbruik, voldoende voor de startaccu's, onvoldoende voor continue stroomverbruik) Er was bij 40 graden buitentemperatuur dus onvoldoende spanning om de koelbox aan te kunnen, let hier op want er zijn meer auto's en camper vanaf 2006 welke met dit systeem zijn uitgevoerd. In eerste instantie dachten wij dat het aan de koelbox lag. De opvolgende 2 weken Zuid-Frankrijk is de koelbox vervolgens aangesloten op de startaccu's, het vriezer gedeelte hadden wij uitgezet en de instelling van de koelbox is gezet op de hoogste accu beveiliging, dat betekend dus dat ze eerder uit gaat dan op de laagste accu beveiliging. Na 2 a 3 uur weer terug aangekomen bij de auto welke in de zon stond liep ze een graad of 6 op, dat is acceptabel. Door bovenstaande situatie hadden we vanaf nu de koelbox 's avonds aangesloten op 230v. Er is een DC/DC lader, een solar systeem en nieuwe accu besteld, dan kan er weer volop gebruik gemaakt worden voordat de zomer weer voorbij is :) mvg Roy

  • Aanbevelen? Ja
5

Goed

Goed aan de levertijd gehouden netjes gebeld aan het begin van de dag zodat ik die dag nog op kon halen Een minpuntje: zelf opgehaald dus geen verzendkosten en ondanks dat moet ik een knelringetje van 45 cent afrekenen!

  • Aanbevelen? Ja
6

Snel en goed geleverd

Mate van koeling geen 25gr onder omgevingstemperatuur en relatief veel geluid van de ventilator

  • Aanbevelen? Nee
10

Klantvriendelijk en service gericht.

Tijdens aankoop van koelbox goed advies gekregen en vriendelijk te woord gestaan. Kwamen ook voor vouwstoelen, ook hier werd veel moeite gedaan om aan onze wensen te voldoen. Bij eerste gebruik van koelbox gesp defect. Dit gemeld via mail en bijna gelijk antwoord terug. Gesp niet los te leveren maar er wordt een alternatief geleverd. Bedrijf hield ons constant op de hoogte van de contacten met de koelbox fabrikant. Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Super

  • Aanbevelen? Ja
5

Product specificaties kloppen niet

Een 21 liter koelbox besteld, maar er kan nog geen 10 liter in. Bij de koelbox kon een 220 volt kabel bijbesteld worden. Toen de bestelling bezorgd werd, zaten er 2 dezelfde voedingskabels bij. Dus een teveel besteld en betaald. Klopt ook niet

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Dick, Wat ontzettend vervelend dat u geen positieve ervaring heeft overgehouden na een aankoop bij Koelbox4you. De koelbox die u heeft besteld is daadwerkelijk 21 liter qua inhoud, dit is een bepaalde inhoudsaanduiding. De Dometic TC-21 wordt geleverd met een 12V en een 220V kabel, u heeft een extra 220 V kabel bijbesteld en deze uiteraard ook geleverd gekregen. Wanneer de ene kabel te veel besteld bleek te zijn had u deze uiteraard terug kunnen sturen en uw geld terug gehad. Nogmaals we vinden het heel erg jammer dat we u geen positieve ervaring hebben kunnen bezorgen, mocht er toch nog iets zijn waar we u mee kunnen helpen horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Het Koelbox4you team

10

Top

Nog voor de vakantie een absorbtie koelbox besteld omdat deze op gas kan en ik geen stroom heb op de camping. 's middags besteld en de volgende dag geleverd. Nog mooi op tijd voor de vakntie. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

goede spullen, snelle levering

uitsluitend goede merken koelboxen, die ook elders goed beoordeeld worden in tests. de klant wordt goed op de hoogte gehouden van de levering, kortom een erg prettige webwinkel voor koelboxen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Wij hadden de koelbox heel snel nodig, dus gebeld met een erg aardige dame, zij zorgde ervoor dat we de koelbox de volgende dag in huis hadden

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service

Net geleverd . Zeer snel en goed product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en bij niet op voorraad goede communicatie

Bestelling snel geleverd, 1 product niet op voorraad, daarover goede afspraken gemaakt en prima nagekomen. Fijn bedrijf dus :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Koelbox gekocht in de winkel, goed advies!

In de winkel de box aangeschaft. Fijn en goed advies waardoor ik de beste box heb gekozen die past in ons minibusje. Onderweg naar Italië op een warme Duitse snelweg met koude biertjes!

  • Aanbevelen? Ja
10

Overzichtelijke site, en product is snel bezorgd

De site is mooi overzichtelijk en veel product informatie beschikbaar. Bestellen ging eenvoudig en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status. Product de volgende dag al netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina