Top !

Uitstekend product en uitstekende levering!

Supersnel!

Leverde precies wat ik nodig had. Snelle levering en goede prijs.

Op woensdag een belletje om te vragen of een bepaalde koelkast in voorraad was, en donderdag had ik hem thuis staan. Super. Ben ik blij mee, want elders was hij uitverkocht.

Toonzaal bezocht. Prima uitleg over de diverse mogelijkheden, soorten en maten koelboxen. Uiteindelijk gekozen voor een Dometic CFF 12 en dee via de website van koelbox4you.nl besteld . De koelbox is binnen twee dagen afgeleverd.

Correcte en snelle service!

In tegenstelling tot vele andere leveranciers een heel correct communicatie kanaal. Altijd onmiddellijk antwoord op gestelde vragen. Top!

Perfect en zonder zorgen... en snel geleverd.

Niks negatiefs te melden

zeer goed

snelle service

Snelle levering, mooi produkt

Koelbox komt mooi op 4 graden en blijft koel ca 20 uur ip een accu 270 En.omgeving ca 25 graden.

Gewoon zoals het hoort.

En zo gewoon is dat niet altijd meer

Koelt goed, isolatie slecht

Het koelelement werkt goed en stil. De 25 graden verschil met de buitenlucht wordt niet gehaald maar 20 graden in 2 uur was te doen. Jammer alleen dat de isolatie van de box zo beroerd is. Na uitschakelen van de koeling was het inwendige van de box, binnen een uur weer op omgevingstemperatuur. Zolang je de box aan laat staan, voldoet het apparaat, uitgeschakeld is het gewoon een dure doos. Aanbevelenswaardig voor als je alleen ritjes van een paar uur moet maken. Anders niet

Goed advies en duidelijkheid over accessoires

Goed advies en duidelijkheid over accessoires, handleiding via de mail

Zoals je mag verwachten!

Makkelijk bestellen en snelle levering. Netjes afgeleverd, alles compleet, heel fijn!

Goede service, matige bezorging

Koelbox besteld, alles dik in orde, alleen de bezorging kan beter. Een tijdvak van 5 uur, daar waar de concurrentie het in 2 uur doet. En dan nog te laat komen ook. :-(

vriendelijke goede service

perfecte service

Snelle service, erg duidelijk, meedenkend

Super snelle levering, volgens toegezegde 3 weken.TOP

Goed op weg geholpen, Snelle levering, S'avond nog.afgeleverd..

Op tijd maar …

Kan niet aangeven als het niet bij de buren afgegeven mag worden

Goede koelbox jammer onbekende bezorger

De koelbox is prima maar je krijgt pas een lever datum als je besteld heb en je kunt niet kiezen voor 1 van de bekende bezorg punten hier stond de koelbox in de tuin verder hem ik hem wel goed ontvangen maar dit is natuurlijk niet de juiste manier beter zou zijn dat je een afleverpunt kunt kiezen

Super service!

Snelle en adequate reacties op de vragen in mijn mail, goed advies en correcte en snelle kevering.

Goede service en duidelijke website

Wij hadden een trekkershut geboekt die helaas niet voorzien was van een koelkast.. Middels internet terecht gekomen bij koelbox4you, op de website verhelderende filmpjes voor het maken van de juiste keuze. Koelbox in de ochtend besteld en de volgende dag geleverd op de camping. Koelbox voldoet alle verwachtingen. Top !!!!

Slechte bezorging

Speciaal thuis gebleven voor de bezorging. Bezorger langs zien lopen met de doos op weg naar de buren. Om vervolgens een briefje bij ons in de bus te doen met de medeling dat we niet thuis waren en tweec adressen waar het pakketje zou kunnen zijn. Over het bovenstaande contact opgenomen met de bezorgdienst en gevraagt voor een vorm van compensatie voor het ongemak, voor zowel mij als de buren. Dit was volgens de bezorgdienst niet mogelijk.

Beste heer van Oord, Wat ontzettend jammer dat de aflevering van de koelbox niet soepel verliep. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Helaas komt het heel zelden wel eens voor dat een bezorger van de vervoersdienst zijn werk niet goed uitvoert. Door de jaren heen zijn wij verschillende keren als webshop al eens gewisseld van vervoersdienst van PostNL tot DHL en van DHL tot Packs. De ervaring leert dat we nu met Packs de minste klachten ondervinden. Voor ons als webshop is het ook frustrerend als het mis gaat omdat wij helaas geen invloed kunnen uitoefenen op het bezorgproces. We zijn wel blij dat u uw koelbox uiteindelijk heeft ontvangen en we hopen dat de koelbox naar wens functioneert. Dat is namelijk iets waar wij als Koelbox4you.nl wél invloed op kunnen uitoefenen.

Goede kwaliteit heldere uitleg

Zijn naar de winkel gegaan om te modellen te bekijken. Goed geholpen. Tevreden met de aankoop. Jammer dat creditcard betaling niet mogelijk was.

Geweldige service

Verkeerde hoes gekocht en kon eenvoudig gewisseld worden voor het juiste model.

zeer snelle leverantie

Maandagochtend gebeld om te checken of de gewenste koelbox (voorraad: 1) nog beschikbaar was. Antwoord: ja, indien we hem opsturen heeft u hem de volgende dag. Vervolgens ogenblikkelijk besteld via de website en mede omdat Koelbox4you.nl gebruik maakt van een specifieke koerier, kwam de koelbox inderdaad de volgende dag om 14.30u.