Koelbox box

Super goed en snelle levering

Prachtig afgewerkt, zeer functioneel produkt, snel geleverd.

Snel geleverd. duidelijke website. Heel mooi afgewerkte koelbox, grote inhoud (85 liter), houd de koele temperatuur lange tijd in stand tijdens de hete dagen. Nu 32 C buiten, met twee koelelementen van 750 ml temperatuur kloelbox 15 C in de schuur waar het ongeveer 27 C is. ' s Morgens vervang ik de koelelementen.

Fantastische koelbox,

waar we nu op vakantie al veel plezier van hebben, ook nog snel geleverd.

Fantastische koelbox,

waar we nu op vakantie al veel plezier van hebben, ook nog snel geleverd.

Perfect, ben er zeer blij mee

Goede koelbox Mooi model en koelt goed Goede levering en service Zeker een aanrader

Persoonlijke service met een eerlijke verhaal

Ik had enkele vragen over een nieuwe Dometic caravankoelkast voordat ik tot koop over wilde gaan. Kim heeft dit heel erg goed behandeld op een persoonlijke wijze. Helemaal top :-) De koelkast werd gratis thuisbezorgd en Kim heeft mij nog geholpen om de koelkast in de caravan te zetten.

Zeer snelle bezorging op vakantieadres

Zeer snelle bezorging op vakantieadres

Snelle levering.

Duidelijke website en een snelle levering

Perfecte service

Snel besteld , laagste prijs, goede telefonische ondersteuning

Snelle levering en prettig en vriendelijk contact met klantenservice

Prettige ervaring.

Helder advies en snelle levering

Bij het maken van een keuze hadden we nog een paar (technische) vragen. Gebeld, direct iemand aan de lijn en goed geholpen. De gekozen koelbox was op voorraad en stond de volgende dag bij ons thuis. Perfect. Dit is hoe je graag ziet hoe een webshop werkt.

Denken mee en zoeken een oplossing

Goede ervaring: proactief teruggebeld vanuit koelbox4you, komen met alternatieven en bovenal communiceren duidelijk over wat wel of niet mogelijk is.

Wat besteld was is ook geleverd.

Tevreden.

Schitterend product

Omgevingstemperatuur van 30 ° en meer en blijft perfect op 3 ° .

goede service

Dik in orde..snelle service

De goedkoopste en snel geleverd.

Hij staat dag en nacht aan op stand 3 en koelt goed. De jongeman die het leverde zette het voor mij in huis neer ivm rugklachten,prima service.. koelbox4you.nl is absoluut een aanrader!

Snel bezorgd

Snel bezorgd en werkt prims

De koelbox kwam een dag later dan verwacht, maar verder prima geregeld.

Wat ik vooral top vind is de bereikbaarheid en snel antwoord op mijn technische vraag. Dat is tegenwoordig wel anders bij veel bedrijven die je telefonisch probeert te bereiken.

Top service !

Snelle levering en goede kwaliteit Een artikel was niet voorradig en we werden gelijk gebeld met een oplossing. Zeer vriendelijk en zeker aan te prijzen

Vandaag besteld, morgen geleverd.

Artikel voldoet aan verwachtingen.

Snel, efficiënt, betrouwbaar

Als omschreven het product. Snelle bezorging.

Prima geregeld

Super snelle levering en een scherper prijs

Top Service.

Bereikbare klantenservice / scherpe prijzen / goede afhandeling

Na direct door klantenservice geholpen te zijn met mijn vragen de order geplaatst. De verdere afhandeling ging zeer soepel en de koelbox had ik twee dagen later in mijn bezit. Het betrof een passieve koelbox van Dometic voor aan boord van een boot. De kwaliteit en degelijkheid zijn overtuigend en producten blijven goed gekoeld.