Zoals je mag verwachten!

Makkelijk bestellen en snelle levering. Netjes afgeleverd, alles compleet, heel fijn!

Goede service, matige bezorging

Koelbox besteld, alles dik in orde, alleen de bezorging kan beter. Een tijdvak van 5 uur, daar waar de concurrentie het in 2 uur doet. En dan nog te laat komen ook. :-(

vriendelijke goede service

perfecte service

Snelle service, erg duidelijk, meedenkend

Super snelle levering, volgens toegezegde 3 weken.TOP

Goed op weg geholpen, Snelle levering, S'avond nog.afgeleverd..

Op tijd maar …

Kan niet aangeven als het niet bij de buren afgegeven mag worden

Goede koelbox jammer onbekende bezorger

De koelbox is prima maar je krijgt pas een lever datum als je besteld heb en je kunt niet kiezen voor 1 van de bekende bezorg punten hier stond de koelbox in de tuin verder hem ik hem wel goed ontvangen maar dit is natuurlijk niet de juiste manier beter zou zijn dat je een afleverpunt kunt kiezen

Super service!

Snelle en adequate reacties op de vragen in mijn mail, goed advies en correcte en snelle kevering.

Goede service en duidelijke website

Wij hadden een trekkershut geboekt die helaas niet voorzien was van een koelkast.. Middels internet terecht gekomen bij koelbox4you, op de website verhelderende filmpjes voor het maken van de juiste keuze. Koelbox in de ochtend besteld en de volgende dag geleverd op de camping. Koelbox voldoet alle verwachtingen. Top !!!!

Slechte bezorging

Speciaal thuis gebleven voor de bezorging. Bezorger langs zien lopen met de doos op weg naar de buren. Om vervolgens een briefje bij ons in de bus te doen met de medeling dat we niet thuis waren en tweec adressen waar het pakketje zou kunnen zijn. Over het bovenstaande contact opgenomen met de bezorgdienst en gevraagt voor een vorm van compensatie voor het ongemak, voor zowel mij als de buren. Dit was volgens de bezorgdienst niet mogelijk.

Beste heer van Oord, Wat ontzettend jammer dat de aflevering van de koelbox niet soepel verliep. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Helaas komt het heel zelden wel eens voor dat een bezorger van de vervoersdienst zijn werk niet goed uitvoert. Door de jaren heen zijn wij verschillende keren als webshop al eens gewisseld van vervoersdienst van PostNL tot DHL en van DHL tot Packs. De ervaring leert dat we nu met Packs de minste klachten ondervinden. Voor ons als webshop is het ook frustrerend als het mis gaat omdat wij helaas geen invloed kunnen uitoefenen op het bezorgproces. We zijn wel blij dat u uw koelbox uiteindelijk heeft ontvangen en we hopen dat de koelbox naar wens functioneert. Dat is namelijk iets waar wij als Koelbox4you.nl wél invloed op kunnen uitoefenen.

Goede kwaliteit heldere uitleg

Zijn naar de winkel gegaan om te modellen te bekijken. Goed geholpen. Tevreden met de aankoop. Jammer dat creditcard betaling niet mogelijk was.

Geweldige service

Verkeerde hoes gekocht en kon eenvoudig gewisseld worden voor het juiste model.

zeer snelle leverantie

Maandagochtend gebeld om te checken of de gewenste koelbox (voorraad: 1) nog beschikbaar was. Antwoord: ja, indien we hem opsturen heeft u hem de volgende dag. Vervolgens ogenblikkelijk besteld via de website en mede omdat Koelbox4you.nl gebruik maakt van een specifieke koerier, kwam de koelbox inderdaad de volgende dag om 14.30u.

Koelbox box

Super goed en snelle levering

Prachtig afgewerkt, zeer functioneel produkt, snel geleverd.

Snel geleverd. duidelijke website. Heel mooi afgewerkte koelbox, grote inhoud (85 liter), houd de koele temperatuur lange tijd in stand tijdens de hete dagen. Nu 32 C buiten, met twee koelelementen van 750 ml temperatuur kloelbox 15 C in de schuur waar het ongeveer 27 C is. ' s Morgens vervang ik de koelelementen.

Fantastische koelbox,

waar we nu op vakantie al veel plezier van hebben, ook nog snel geleverd.

Fantastische koelbox,

waar we nu op vakantie al veel plezier van hebben, ook nog snel geleverd.

Perfect, ben er zeer blij mee

Goede koelbox Mooi model en koelt goed Goede levering en service Zeker een aanrader

Persoonlijke service met een eerlijke verhaal

Ik had enkele vragen over een nieuwe Dometic caravankoelkast voordat ik tot koop over wilde gaan. Kim heeft dit heel erg goed behandeld op een persoonlijke wijze. Helemaal top :-) De koelkast werd gratis thuisbezorgd en Kim heeft mij nog geholpen om de koelkast in de caravan te zetten.

Zeer snelle bezorging op vakantieadres

Zeer snelle bezorging op vakantieadres

Snelle levering.

Duidelijke website en een snelle levering

Perfecte service

Snel besteld , laagste prijs, goede telefonische ondersteuning

Snelle levering en prettig en vriendelijk contact met klantenservice

Prettige ervaring.

Helder advies en snelle levering

Bij het maken van een keuze hadden we nog een paar (technische) vragen. Gebeld, direct iemand aan de lijn en goed geholpen. De gekozen koelbox was op voorraad en stond de volgende dag bij ons thuis. Perfect. Dit is hoe je graag ziet hoe een webshop werkt.

Denken mee en zoeken een oplossing

Goede ervaring: proactief teruggebeld vanuit koelbox4you, komen met alternatieven en bovenal communiceren duidelijk over wat wel of niet mogelijk is.

Krekenburg 7

3417MH Montfoort