Kwaliteit

Snelle service, topproduct

Energie label A is blijkbaar F. Liters ook niet correct.

De levering van de koelbox en het me op de hoogte houden van de status van de levering is prima. Alleen op de website was te lezen dat de koelbox energielabel A had en dit blijkt F te zijn. Daarnaast zou het een inhoud van 28 liter moeten hebben volgens de omschrijving en is dit 26 liter. Allebei zeer belangrijke requirements voor onze kampeerbus.

Beste Marion Zouteriks, Fijn dat u tevreden bent over de levering. Wij vinden het erg vervelend dat de omschrijving van de koelbox niet juist bij ons op de website stond. Deze informatie krijgen wij door van onze leverancier. Inmiddels hebben wij dit aangepast. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten, Team Koelbox4you.nl

Alles vlot verlopen

Doet alles wat hij moet doen

Snel en correct geleverd

perfect

Snelle levering en mooi product. Ze worden nu ingezet in twee neonatale intensive care ambulances in Noord Macedonië ter vervoer van het medicament surfactant.

Goede producten en snelle levering

Bestelling van koelbox is snel gedaan, de levering ook alleen ontvang je geen verzendbevestiging en staat de transporteur onverwacht voor de deur.

Na dik 8 maanden kwam ik erachter dat mijn bestelde rekje voor mijn koelkast niet paste. Met een telefoontje en email was dit probleem voor mij snel opgelost. Geweldige service en reactietijd. Na 3 dagen kwam het goede rekje.

Perfecte service en advies

Perfect geregeld koelbox stond netjes klaar zoals afgesproken

prima geleverd volgens afspraak

Ik ben een tevreden klant.

Fantastische klantenservice!

De koelbox is helemaal prachtig, maar waar ik helemaal blij van werd, was de bereidheid om na de officiële verzendtijd tóch de koelbox op te sturen zodat deze op tijd was voor de verjaardag van mijn geliefde. Veel dank!!

Prima geregeld, levering volgens afspraak. Ik heb alleen geen verzendbevestiging ontvangen, hierdoor was de levering een (prettige) verrassing.

Snelle reactie op mails, snelle levering en prima product

Snelle reacties op vragen, snelle levering en een mooie koelbox :)

Prima te woord gestaan en uitleg ontvangen. Echter nog geen factuur ontvangen wel de bestel bevestiging. Ik heb blijkbaar de factuur nodig om de box retour te zenden.

snelle , correcte levering

s avonds besteld , vergeleken met andere aanbieders, maar jullie kwamen er beter uit. prijs bij collega.s lagen gelijk

Snelle levering na een goed advies.

Prima levering en scherpe prijs

Ik heb een ruime Mestic koelbox gekocht. Hij is snel en netjes afgeleverd.

Zeeeeer snelle levering.

's middags besteld, de ochtend nadien in huis vanuit Nederland. Spijtig geen toonzaal of winkel in België.

Mijn koelkast in de vrachtwagen ging kapot, even gebeld voor info, nieuwe besteld en die kon ik 15 minuten later ophalen. Gelijk in de vrachtwagen gezet en de verpakking bij de winkel achter kunnen laten. Super service

Duidelijk en snel

Eerst even laten informeren en daardoor een juiste keus kunnen maken

goede koelbox en uitstekende levering

Bij koelbox4you een kampingkoelkast besteld snelle levering en goed product

Nog geen verzending na 6 dagen

Super service en top materiaal

Goede service na telefonisch contact. Gevraagd of artikel ook op zaterdag geleverd kon worden, was geen probleem en werd netjes geleverd.

zeer goed!

ca twee jaar geleden een koelbox gekocht voor op de camping. Afgelopen zomer werkte de koelbox naar mijn idee niet helemaal naar behoren. De koelbox terug gebracht naar Koelbox4you , waarna ik zonder discussie een splinternieuwe heb ontvangen!

Werkt perfect

De koelbox koelt fantastisch, ook bij hoge buitentemperatuur.

Krekenburg 7

3417MH Montfoort