Super goed geholpen met alles

Hele goede en fijne hulp en ervaring zowel in de winkel als via de mail.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Lisanne, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom en voor het plaatsen van deze mooie review! We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over de hulp die u hebt gekregen in de showroom en de service via de mail. We wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

Perfect.

Dhr Van Deuveren heeft ons super geholpen. Nadat hij wist wat we wilden én wat wij zochten, heeft hij laten zien wat de mogelijkheden zijn. Doordat we een stuk van ons meubels mee hadden genomen, heeft hij een voorzet gedaan qua kleur. Daar zijn we op gaan voortborduren. En kwamen toch uit bij zijn voorstel. Qua levering en zelf leggen netjes alles uitgelegd. En ook de bestelling zelf netjes en goed verzorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Albert-Jan, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom in Eindhoven, we vinden het fijn om te horen dat Bob u zo goed heeft kunnen helpen! Goed om te horen dat u ook heel tevreden bent over de bestelling en het leveren. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

Het laminaat wat wij besteld hadden kon niet op tijd geleverd worden. Wij kregen een telefoontje met de vraag of we andere wilde kiezen of wilde wachten op wat we besteld hadden. We hebben voor andere gekozen en het is heel mooi geworden!! Bedankt!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Sandra, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! We zijn blij om te horen dat het uiteindelijk zo snel opgelost is en dat u zo tevreden bent met uw nieuwe vloer! Heel veel plezier en geniet ervan! Met vriendelijke groet, Floor

Vloer is tot zover oké maar vanwege de service zou ik deze afzetters aan iedereen afraden!

We kochten onze vloer bewust niet bij IKEA of iets dergelijks omdat we dan verwachten dat we ook een stukje service kopen. Helaas bleek het anders. De vloer is afgeleverd en we hadden ons pakket niet meteen helemaal uitgepakt. Later bleek een rol folie 8 lagen diep ingesneden te zijn. Een mailtje naar de klantenservice leverde echter een antwoord op waar de honden geen brood van lusten. Het kwam er op neer dat er gekend hadden voor juist ontvangst. Een contact met de winkel levert na veel moeite een toezegging dat de rol omgeruild mag worden. Echter zouden ze ons bellen als de rol binnen is. Dat is helaas 3 weken later nog steeds niet gebeurd. De vloer ligt er nu in, die oogt prima. Maar ook bij het komen we in de gesloten pakken af en toe je beschadigde planken tegen. Ons reserve pak is volledig op gebruikt om de beschadigde planken te compenseren.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Ben zeer tevreden over het laminaat. Alleen 2 min puntjes. Te weinig ondervloer Te weinig plinten. Ben met een plattegrondje van mijn huis bij de verkoper geweest en hem alles laten berekenen wat ik nodig had. Ik mag dan hopen dat hij dat dan goed berekend. Verder zeer tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Gabriel, Jammer dat dan niet alles helemaal goed is. We proberen altijd goed en nauwkeurig te berekenen wat nodig is, soms is een plattegrond niet helemaal duidelijk, dat geldt dan voor de plinten, de ondervloer mag eigenlijk nooit en probleem zijn. Sorry voor dit oponthoud, wel fijn dat u verder tevreden bent met uw vloer en onze service. We wensen u heel veel plezier van uw mooie vloer!

goed service

vriendelijk en ter zake kundig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Kitty, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en voor het bezoeken van onze showroom! We zijn blij dat u uw bezoek zo positief hebt ervaren. We wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

Goede en deskundige verkoopster bij Lab21 Zwolle, maar slechte legservice en triest eindresultaat

Vanwege de -in het algemeen- positieve reviews heb ik besploten om een PVC laminaatvloer aan te schaffen bij Lab 21. De verkoopster (Bonny) van filiaal Zwolle heeft me uiterst vriendelijk en vakkundig (op een meetfoutje na) geholpen. Ik heb gebruik gemaakt van de legservice van Lab21 voor het bij hun gekochte PVC-laminaat. Daar waar ik gerekend had op een mooie, strakke, professioneel gelegde vloer zit ik nu met de gebakken peren, een vloer waar ik niet tevreden mee ben, met hoogteverschillen en met stukken waar ik niet durf te lopen vanwege doorzakken en mogelijk breuk van de messing op een aantal plekken. Het leggen zou 1½ dag duren, dat is uiteindelijk ruim 5 weken geworden. Ik was al behoorlijk geïrriteerd door de gang van zaken. dat is nu alleen maar erger geworden omdat Lab21 mij verantwoordelijk heeft gesteld voor het eindresultaat en daarnaast niet het afgesproken bedrag heeft overgemaakt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prima geholpen bij het uitzoeken Jammer dat het plaatsen zo lag (7 weken) moet duren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste , Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen, daar zijn we tenslotte voor. De wachttijd voor het leggen is momenteel inderdaad erg lang, het is erg druk en de vakantie is ook een factor in deze tijd van het jaar. We willen echter geen concessies doen aan de kwaliteit van onze leggers, daarom werken we alleen met vakmensen met veel ervaring. En die zijn helaas schaars. We werken er wel aan onze capaciteit verder uit te breiden. we wensen je voor straks veel plezier van de mooie vloer. met vriendelijke groet, Floor.

Tot nu toe erg goed geholpen,

De adviseur heeft ons echt enorm goed geholpen. Neemt ruim de tijd en licht erg goed voor. Wij zijn in Delft en omstreken bij verschillende zaken geweest maar deze steekt er, door de verkoper, met kop en schouders boven uit. We laten de vloer ook leggen en daar kan ik natuurlijk nog niks over zeggen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Ronald, Dit is een mooie opsteker voor Mounir, onze verkoper in Delft. Uiteraard doen al onze verkopers elke dag hun best om alle klanten zo goed mogelijk te helpen, maar het is natuurlijk heel fijn als dit zo wordt gewaardeerd. Daarom hartelijk bedankt voor uw mooie review, het is een extra inspiratie om elke dag opnieuw het beste van onszelf te geven. Voor straks heel veel plezier van uw vloer! met vriendelijke groet, Floor.

Je wordt fijn geholpen en nemen de tijd voor je.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel fijn dat we je goed hebben kunnen helpen, daar doen we het voor. groeten, Floor

Kwam voor laminaat en ben echt heel goed geholpen bij lab21 in Den Bosch. De verkoper wist precies wat ik bedoelde en dacht mee met oplossingen. Top service moet nog geleverd krijgen maar tot nu toe zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je positieve feedback, dat doet ons altijd goed om te lezen. Uiteraard is dat gewoon ons werk, maar het is ook wel leuk als dit wordt opgemerkt. met vriendelijke groet, Floor.

We werden goed geholpen. Heel tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

beste Jan, heel fijn dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor je review. groeten, Floor

Wij werden uitstekend geholpen.

De heer Verhage heeft ons goed geadviseerd bij de keuze van onze nieuwe vloer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Marijke, We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Floor

Vriendelijke kundige verkoper

Vriendelijke kundige verkoper. Niet opdringerig (dat werkt bij ons averechts) maar prettig in de omgang. Op de bevestiging per e-mail was onze aanbetaling nog niet verwerkt. Dit kwam wat later.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Nancy, Opdringerige verkopers, daar houden we zelf ook niet van. Wie wel overigens? We proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen, en het is fijn als dat gewaardeerd wordt. Dus bedankt voor je positieve review. met vriendelijke groet, Floor.

vriendelijke verkoper en hij heeft ons goed geadviseerd en geholpen met het uitzoeken van onze vloer

een mooie overzichtelijke zaak. fijne verkopers en we zijn fijn geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Dick, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom en voor het plaatsen van deze mooie review! We vinden het heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de showroom, de verkopers en de hulp. Dat is een mooi compliment voor de medewerkers! We wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

We werden super geholpen.

Bij binnenkomst werden we herkend van ons eerdere bezoek, en de verkopen wist nog precies wat onze wensen waren. Super fijn. Ook werd er goed mee gedacht en gaven ons het gevoel dat er alle tijd was ( ook al was het super druk) locatie rotterdam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Patricia, Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review! Wat leuk om te horen dat u heeft besloten weer terug te komen bij LAB21 en wat mooi dat onze verkoper u meteen herkende en ook nog wist welke wensen u had. We hopen dat u een mooie vloer hebt uitgezocht en wensen u er veel plezier mee! Met vriendelijke groet, Floor

Verwarrend!

Goedenavond, Voor de betaling van het product krijgt uw klant 3 opties, waar u eigenlijk maar 1 optie accepteert! Dat is alles in één keer betalen, want u zegt na de aanbetaling dat de bestelling niet behandeld wanneer het volledige bedrag bij u binnen is! Dit mag vooraf echt wat duidelijker.. Ook had ik een ondervloer besteld bij nu die na afhalen niet naar wens was(wat niet uw fout was), na een telefonisch contact kon ik deze ruilen en zou ik de nieuwe ondervloer zaterdag kunnen omruilen. Wat bleek bij aankomst in in de showroom, magazijn gesloten... hierdoor moest u de ondervloer crediteren en kon ik naar de Karwei(waardoor ik duurder uit was.). Niet hee handig dit! Zojuist weer een bestelling gedaan, hopelijk gaat deze goed... waar ik uiteraard op vertrouw😉.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Mattijs, We zullen je advies ter harte nemen mbt de betaling en dit nog duidelijker vermelden bij aankoop. Bij bestelling vragen wij 25% aanbetaling, hierna kunnen we de goederen bestellen of reserveren en kan er indien van toepassing een legdienst worden toegewezen. Uiterlijk een week voor levering moet dan het resterende bedrag worden betaald. Mbt het magazijn is dat inderdaad niet handig dat dit niet door ons werd aangegeven, sinds een paar weken is ons magazijn op zaterdag niet meer open omdat we zijn overgegaan op een geautomatiseerd magazijn waar de verkopers op zaterdag niet meer de spullen zelf kunnen pakken. We wensen je veel plezier van je vloer en bedankt voor je tweede bestelling, we zullen dit met zorg verwerken. Met vriendelijke groet, Floor

Zeer goede service

Zeer professionele en vriendelijke service bij locatie Eindhoven. Verkopers denken goed mee en geven deskundig advies bij aankoop van PVC vloer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Mark, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! We vinden het fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze vestiging in Eindhoven. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe PVC vloer! Met vriendelijke groet, Floor

Professionele klantbediening

Zeer deskundig geholpen op een vriendelijke en rustige manier in Zwolle.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Marianne, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom in Zwolle en voor het plaatsen van deze mooier review! We vinden het heel fijn om te horen dat u zo deskundig bent geholpen en dat uw verdere bezoek ook naar wens was. We wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

Prima advies (in Breda) en goede producten

Ik was op zoek naar een PVC vloer voor een bovenverdieping. Goed advies heeft geleid tot zelf leggen van een PVC vloer met zelfklevende ondervloer. Resultaat is top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Bob, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over het advies dat u hebt gekregen van onze verkoper. En wat leuk dat u zo blij bent met het resultaat van de vloer die u zelf hebt gelegd! We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

Prettig geholpen mooie actie makkelijk zelf te leggen met de zelfklevende ondervloer

Wij zijn bij toeval uitgekomen bij de showroom in Eindhoven. Zijn hier prettig geholpen Ze hadden een hele scherpe aanbieding Vervolgens vloer besteld Levertijd was redelijk Zelf vloer gaan leggen met zelfklevende ondervloer en dat ging heel erg goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Harrie, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom in Eindhoven, wat leuk om te horen dat u er per toeval terecht bent gekomen en uiteindelijk meteen een vloer hebt gekocht! We vinden het fijn dat u zo tevreden bent over de levertijd en de wijze waarop u de vloer zelf hebt kunnen leggen. Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

Positief

Ze nemen de tijd en dringen niets aan je op.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze positieve review! Wat fijn dat onze medewerker zo goed de tijd voor u heeft genomen zodat u de juiste keus kan maken. Bedankt voor het bezoek aan onze showroom en we wensen u heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

Zeer positief

eerlijke hulp bij aankoop veel informatie goede prijsstelling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Paul, Bedankt voor het plaatsen van deze prachtige review en voor het bezoeken van onze showroom! We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over de informatie die u hebt gekregen en over de prijzen die wij bieden. We wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

goed geholpen

Prima geholpen en goed advies gegeven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Renske, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom en voor het achterlaten van deze mooie review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over het advies en dat u zo goed bent geholpen. Heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

Pluspunten

laagdrempelig bedrijf, geen opdringerige verkopers, geven makkelijk stalen mee ter beoordeling.

Relatief weinig parkeerruimte, showroom heeft meer weg van een loods en het is daardoor niet direct duidelijk wat je waar kunt vinden. Kan wat rommelig overkomen.

Over LAB21 BV

Filter op Taal