8

Deskundig, niet opdringerig en gastvrij te woord gestaan door medewerkers in Zwolle.

Erg plezierig, geven de ruimte om na te denken, denken mee met je.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ray, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom in Zwolle en voor het schrijven van deze mooie review! We vinden het fijn om te horen dat u genoeg ruimte hebt gekregen om na te denken over uw vloer en hopen dat dat uw keuze makkelijker heeft gemaakt. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

5

Mooie plinten, matige service

Toen we de plinten bestelden konden deze alleen op tijd geleverd worden als we direct zouden betalen. Dit gedaan en afgesproken dat we ze zaterdag zouden ophalen. Het bleek dat het magazijn op zaterdag dicht was waardoor we de plinten niet mee konden krijgen en ze dus niet konden plaatsen volgens onze planning. Ook ondervloer konden we niet bijkopen die zaterdag. Ik vond dat jammer en LAB21 was niet erg begripvol. De plinten zijn echter erg mooi.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Nienke, Vervelend dat dit zo is uitgepakt, ons magazijn is inderdaad op zaterdag gesloten. We communiceren dat wel altijd, maar toch onze excuses dat dit blijkbaar onvoldoende duidelijk is geweest. We zijn wel blij dat je met de plinten tevreden bent. Met vriendelijke groet, Floor

10

advies deskundig en conform klantbehoefte

Voor oriëntatie even langs gegaan en met duidelijke keuze weggegaan, doordat Mounir naar onze behoefte deskundig en klantgericht vriendelijke adviseerde.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Piet, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom en voor het schrijven van deze mooie review! We zijn blij om te horen dat Mounir u zo goed heeft geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe vloer. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

9

top geholpen

We werden ondanks wij geen afspraak hadden zeer vriendelijk geholpen. Er was geen druk merkbaar tijdens de afspraak. Zeer vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Helma, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom en voor het schrijven van deze prachtige review! We vinden het fijn om te horen dat u goed bent geholpen, natuurlijk bent u bij ons ook altijd welkom zonder afspraak. We hopen dat u een mooie vloer hebt uitgezocht en wensen u er alvast heel veel plezier mee! Met vriendelijke groet, Floor

8

Goed advies

Goed geholpen bij het uitzoeken van de vloer, vriendelijke medewerker en afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Wil, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom en voor het schrijven van deze positieve review! We vinden het altijd fijn om te lezen dat u naar verwachting bent geholpen door onze verkopers. We hopen dat u een mooie vloer hebt uitgezocht en wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

8

Zeer tevreden over Lab21 en mijn vloer.

I Delft perfect geholpen en nav mijn wensen doorverwezen naar Capelle ad IJssel. Daar werden we opgewacht en uitstekend geholpen. De levering kon achteraf gezien niet op afroep maar bracht de planning gelukkig niet in gevaar. Prima service nav beschadigde ondervloer. Het leggen verliep voorspoedig. Jammer dat teveel besteld materiaal niet retour kan. Het eindresultaat is prachtig. Ik zeg.... Chapeau 👍

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Henriette, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Fijn dat onze verkopers in Delft en Capelle u zo goed hebben geholpen. Gelukkig is alles verder goed gekomen en heeft u nu een prachtige vloer! We wensen u er heel veel plezier mee! Met vriendelijke groet, Floor

1

Nu al zeer slecht - en er is nog geen plank geleverd

Op moment van schrijven zitten wij middenin een strijd met dit bedrijf om ook maar de meest basale service te krijgen. We hebben half augustus voor een enorm bedrag aan vloeren besteld, maar - wat je vaker leest in recensies over dit bedrijf - het gaat mis in communicatie en planning over het leveren en het leggen. Door het enorm opvoeren van de druk en een investering van - letterlijk - uren hebben we voor elkaar gekregen dat al onze producten aanstaande woensdag worden geleverd (hopelijk); dit is noodzakelijk, want doordat men niet adequaat reageert komen we nu mogelijk in tijdnood gezien de aanstaande verhuizing. Daar kwam dan nog wel bij dat de door ons gekozen plinten niet leverbaar waren en het enige vergelijkbare alternatief 300 euro duurder was en het leggen van deze plinten maar liefst 200 euro duurder was. Men verwachtte ook dat wij de gepeperde extra rekening van bijna 1700 euro direct nog overmaakten, omdat anders de levering aanstaande woensdag niet door kon gaan. Wij zijn niet meegegaan in deze chantagepraktijken en hebben geweigerd dit nu te doen. Uiteindelijk ging men akkoord dat betaling nu niet nodig was om de levering door te laten gaan. Maar het is onvoorstelbaar hoe hoog dit moet oplopen. Met gewoon vriendelijke verzoeken doet men niks - je moet kwaad worden om iets voor elkaar te krijgen bij LAB21 (en dan nog gaat het niet van harte). Schrikbarend is ook het niveau van professionaliteit en klantgerichtheid als je telefonisch contact met hen opneemt. Een lichtpuntje in deze duisternis is de medewerker van het filiaal waar we de vloer gekocht hebben. Deze man doet zijn best, maar heeft de grote pech te werken voor een bedrijf dat zijn klanten schoffeert (een ander woord heb ik hier niet voor). De boosheid is nu al op een maximum en er is nog geen plankje van de vloer geleverd, laat staan gelegd. Wij houden ons hart vast over het verdere verloop.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Brouwer, Nog voor er ook maar iets gedaan was had u al een review geplaatst om zaken af te dwingen, en gebruikt juist U dit als chantagemiddel. Deze review heeft u ook zelf weer ingetrokken. Wij hebben besloten om niet mee te gaan in “strijd” zoals u het noemt. Wij zijn gewoon bereikbaar en bereid u te helpen en gaan er mee stoppen om via reviews met u te communiceren. Dus als u ontevreden over iets bent kunt u dat gewoon via mail of telefonisch aan ons melden, wij nemen dat dan zeer serieus en zullen daar indien dit realistisch is adequaat op reageren. Via reviews zullen wij niet meer reageren omdat wij ons niet door u in een onwerkelijk kwaad daglicht laten plaatsen. Met vriendelijke groet, Floor

9

Snelle en goede levering

Zeer vriendelijk geholpen en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ilona, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom in Eindhoven en voor het plaatsen van deze review! We zijn blij dat u goed bent geholpen en een mooie vloer hebt uitgezocht. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

8

Goede service

Wij hadden via de winkel in Breda een aankoop gedaan met bezorgen. Helaas kwam ik er een dag van te voren pas achter dat de verkeerde datum was ingevuld vanuit het kantoor. Dit was mij ook niet eerder opgevallen. Op de dag waarop het kwam, keurig te spullen gekregen en netjes aan de deur afgezet. Ook konden we indien nodig een laminaatsnijder huren (dit was niet nodig), maar wel een nette extra service. Wel vind ik het jammer dat bij de klikpvc de randen ontzettend snel afbreken. Ik had (gezien de prijs) hierin wel iets betere kwaliteit verwacht.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Michael, Bedankt voor je mooie review en ook fijn dat je tevreden bent met de vloer. Ik wil alleen nog wel wat uitleggen over het Klik PVC. Het klopt inderdaad dat dit als losse plank wat kwetsbaarder is dan bijvoorbeeld HDF. Omdat we gebruik maken van een zeer harde rigid kern, waardoor er ook veel minder werking is de vloer is, is het zo dat het wat kwetsbaarder is bij stoten. Echter eenmaal in elkaar geklikt is de verbinding echter tot 7 x sterker. Het is dus zeker geen kwaliteitsissue. Met vriendelijke groet, Floor

1

Heel slecht

Lezen gewoon niet waar artikelen afgeleverd moeten worden zodat ze op het verkeerde adres geleverd zijn of de mail wordt helemaal niet gelezen en dus ook niet in behandeling genomen. Na telefonisch contact hierover werd ons verteld dat we het zelf bij de klant moeten brengen en dat Lab 21 ons hiervoor wel € 0,19 per km wil betalen. Je hebt als klant geen poot om op te staan want alles moet betaald worden voordat er geleverd gaat worden. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Anja, Het betrof een nabestelling van twee pakken. Het is inderdaad zo dat deze naar jullie kantooradres gestuurd i.p.v. rechtstreeks naar jullie klant. In overleg met jullie is overeengekomen dat wij de kilometers vergoeden om dit pak op het klant adres te brengen omdat dit praktischer en sneller was dan dit weer op te laten halen door een vervoerder en het dan op het adres van jullie klant te bezorgen. Wij hebben dus beslist een fout gemaakt maar het in overleg met jullie ook zo opgelost. Om hier dan zo op te reageren vindt ik een beetje ver gaan. Met vriendelijke groet, Floor

10

Uitstekende service en kennis!

Wij zijn heel goed geholpen en goed voorgelicht door een heel professionele en klantvriendelijke verkoper in Delft!! Ik beveel dit bedrijf zeker aan bij al mijn vrienden en kennissen! Ik zeg chapeau!!!! Het is nog niet gelegd, ik heb het volste vertrouwen in lab21.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Addie en Chris, Bedankt voor jullie bezoek aan onze showroom in Delft. We zijn blij om te horen dat u zo positief bent over onze verkoper en zijn kennis! Bedankt voor dit mooie compliment, daar kunnen we trots op zijn. We wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

10

Uitgebreid assortiment en super service!

We waren op zoek naar plakplinten die pasten bij mijn kersenkleurige, tweedehands laminaatvloer. Op internet lazen we al over het uitgebreide assortiment van LAB21, waarna we naar de vestiging in Delft zijn gegaan. Daar werden geholpen door de erg behulpzame verkoper Edwin, die ons direct de juiste plint wist te presenteren. Een week nadat we de juiste hoeveelheid plinten hadden doorgegeven, konden we ze ophalen bij LAB21 Delft. Ook het mailcontact met Edwin verliep erg soepel en snel. Louter positiviteit over LAB21 in Delft.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Axel, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom in Delft en voor het schrijven van deze mooie review! Wat een prachtig compliment voor Edwin! We zijn blij om te horen dat hij u zo goed heeft geholpen en dat zowel het contact als de levering naar wens zijn verlopen. We wensen u heel veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Floor

8

Goede deskundige mensen met een Brabantse hartelijkheid.

Door hun advies hebben wij gekozen voor een prachtige pvc visgraad vloer. Wij zijn er blij mee. Wij verwachten dat de levering en leggen net zo goed verloopt als de aankoop. Alleen jammer dat ons geen korting is gegeven. Van anderen kopers hebben wij vernomen dat bij ieder een korting is gegeven. Wij hebben tenslotte toch voor ruim € 8.000,= geïnvesteerd,. Ook de afspraak voor een monster van het gekochte pvc op te sturen is na 2 weken nog niet gebeurd. Maar al met al, zijn wij tevreden mensen en zullen zeker LAB21 bij anderen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Karel, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom en voor het schrijven van deze review! We zijn blij om te horen dat u zo positief bent over uw bezoek en uiteraard hebben wij het volste vertrouwen dat u er na de levering en het leggen nog steeds zo over denkt. Zou u over de staal een mail willen sturen naar info@lab21.nl? Dan pakt mijn collega dit verder op! We wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

8

Goede service

Mijn plinten kon ik op de afgesproken tijd afhalen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste E, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Wat fijn dat u uw plinten volgens afspraak op hebt kunnen halen. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

6

Goede service in de winkel, bezorging was slecht.

In de winkel zijn we goed geadviseerd en ging het allemaal heel snel. Bezorgdag afgesproken. Vrijdag de hele dat thuis geweest en gewacht tot de bezorger kwam. Om half 4 gebeld om te vragen waar ze bleven en kreeg toen te horen dat onze bestelling helemaal niet mee was. Ook door de klantenservice slecht geholpen omdat ze eigenlijk helemaal geen antwoord konden geven. Uiteindelijk een week later onze vloer eindelijk gekregen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Inger, Wat vervelend dat dit niet goed is gegaan, onze excuses daarvoor. We proberen altijd de afgesproken datum te leveren maar we geven ook aan dat dit tot dit bevestigd wordt kan wijzigen. Bijvoorbeeld als het product nog niet binnen is. Dit was ook in uw geval zo, dat is erg vervelend, maar we hadden je daar wel over moeten informeren. We hebben intern uitgezocht hoe dit fout kon gaan en dit is een persoonlijke fout van een medewerker geweest, dit is evengoed fout maar het is gelukkig wel een uitzondering. Inmiddels is de vloer geleverd en we wensen u daar veel plezier van. Met vriendelijke groet, Floor

10

Helemaal top

Goed geholpen bij het uitzoeken van onze pvc vloer. Door omstandigheden hadden we de vloer eerder nodig dan gepland en dat is gelukt ook...zelfs nog een dag eerder! Wij zijn dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Nicky, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom en voor het schrijven van deze prachtige review! We vinden het fijn om te horen dat u goed bent geholpen bij het uitzoeken van uw PVC vloer. En wat goed dat het is gelukt om de vloer uiteindelijk nog 1 dag eerder te krijgen, fijn dat onze service u zo is bevallen. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

10

tot nu toe dik tevreden

Beide bezoeken aan de showroom in Eindhoven zijn we zeer vriendelijk en deskundig geholpen en hebben we duidelijk en helder advies gekregen. ( en koffie ) De vloer is keurig op afspraak geleverd en omdat de chauffeur verplicht moest pauzeren heeft hij zelfs meegeholpen de pakketten binnen te leggen. Nu moeten we zelf nog aan de slag met het leggen van de vloer. Als wij ons werk net zo goed doen, wordt het een topvloer :-)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ingrid, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom in Eindhoven en voor het plaatsen van deze mooie review! We vinden het heel fijn om te horen dat u naar wens bent geholpen en helder advies hebt gekregen. Fijn dat alles volgens afspraak is gelopen en dat de chauffeur u zelfs even heeft geholpen. We wensen u heel veel succes met het leggen, dat komt vat helemaal goed! Ook alvast heel veel plezier met het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Floor

10

Super!!!!

Na het faillissement van een conculega bij Lab21 in Eindhoven uitgekomen. Heel goed geholpen door Hanneke. Goed meegedacht, want we hadden haast!!!! Ze hebben super goed geholpen, geleverd, uitgelegd en alle afspraken nagekomen!!! Echt super fijn!!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Kim, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom in Eindhoven en voor het schrijven van deze prachtige review. Wat vervelend dat u dit is overkomen, gelukkig stond onze Hanneke meteen klaar om u goed en snel te helpen! We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over de levering, uitleg en de gemaakte afspraken. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

8

genieten met een "kanttekening"

We hebben de vloer bekeken en gekocht in 's-Hertogenbosch. Daar werden we prettig en goed geholpen. We kregen duidelijke uitleg en of advies op al onze vragen. Een plank meenemen om te beoordelen of de kleur past in het huidige meubilair is geen probleem. Een deel van de vloer heb ik zelf gelegd en dat is goed te doen, zelfs als je zoals ik geen "klus handjes" hebt. De benedenvloer heb ik laten leggen en dat is naar tevredenheid gebeurd. Een puntje van kritiek is dat de legger een andere "vrije ruimte" afstand tot de muur hanteert dan de winkel adviseert. Het verhaal is dat de vloer moet kunnen "werken". (kurk 3mm, composiet 3mm en pvc 2mm) Bij klik pvc van 8mm dik rekent de legger 8 mm vrije ruimte naar de muur. Dat heeft invloed op de keuze van de plint, die moet dus niet te smal zijn. De afwerking bij de deuren wordt daardoor minder mooi. De kanten zijn dus iets getekend. Verder is het genieten van de vloeren.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Pieter, Bedankt voor je mooie review, daar zijn we uiteraard blij mee. Fijn dat je over het algemeen tevreden bent, het is inderdaad zo dat we me name bij grotere ruimtes een veilige marge qua zwelnaad aanhouden. Natuurlijk kan het altijd krapper en dat is in basis ook mooier, alleen is er ook een risico. Dit heeft de legger willen uitsluiten. We wensen je heel veel plezier van de vloer! Met vriendelijke groet, Floor

8

Net bedrijf met duidelijke uitleg

In den Bosch zijn we bij lab 21 geweest. Hier is duidelijk uitleg gegeven over de vloeren (kwaliteit en gebruiksgemak). Nadat samen de M2 zijn uitgerekend hebben we de vloer besteld welke makkelijk te leggen was, met een mooi eindresultaat. Alleen moet je wel opletten dat alle producten vanuit Amersfoort geleverd moeten worden dus er zitten wel verzendkosten aan verbonden tenzij je het in het magazijn ophaalt

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jacob, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom in Den Bosch, we zijn blij om te horen dat onze verkoper u van de gewenste info heeft voorzien. Leuk dat u de vloer zelf hebt gelegd en dat u zo tevreden bent met het eindresultaat! We wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

8

Goede service

Aankoop en aflevering heel soepel en vriendelijk. Sommige pvc planken hadden iets opgeschreven met viltstift. Andere kleine streepjes die met wasbenzine verwijderd konden worden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Cristina, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom en voor het schrijven van deze mooie review! We zijn blij om te horen dat zowel de aankoop als de aflevering goed zijn verlopen. Gelukkig dat de streepjes en tekst makkelijk weg gehaald konden worden. We wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

8

Mooie vloer, goede service

Mooie vloer, goede service! We zijn erg blij met onze nieuwe vloer

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Esmee, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom in Eindhoven en voor het plaatsen van deze positieve review! We vinden het leuk om te horen dat u zo blij bent met uw nieuwe vloer en dat u zo tevreden bent met de service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

8

Goed advies ondanks drukke dag in de winkel

Goed advies ondanks erg druk in de winkel. Heldere communicatie over verdere verloop van de order en leggen etc. Vloer moet nog geleverd en gelegd worden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jeroen, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom in Eindhoven en voor het schrijven van deze mooie review! We vinden het fijn om te horen dat u ondanks de drukte zo goed bent geholpen en dat het gehele proces goed is uitgelegd. We wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

10

Perfect geholpen door Wilko

Erg vriendelijk ontvangen en terzake kundig geholpen Ook later met enkele telefonische vragen correct en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Willem, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom! We vinden het fijn om te horen dat Wilko u zo goed heeft geholpen, zowel in de showroom als later telefonisch, dat is service. We gaan uw compliment aan hem doorgeven en wensen u heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

7

super goede verkoper in breda

super goed geholpen in breda , we hadden nog laminaat over en konden we terug bre gen naar de winkel. nu even afwachten , hoe snel alles afgehandeld wordt

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Martens, Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom in Breda! We zijn blij om te horen dat u zo positief bent over de hulp in de showroom, fijn dat de overige pakken ook terug gebracht konden worden. Wij streven ernaar om het geld binnen 10 werkdagen terug te betalen. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Floor

Filter op taal