Goed assortiment, goede dienstverlening en advies van B. Van Deuveren

B. Van Deuveren heeft me goed en snel geholpen met een advies waar ik zelf nog niet aan had gedacht: zelf leggen van visgraat omdat er nog over was van de woonkamer. Producten meteen mee kunnen nemen en de video laten zien. Top!

Goede advis. Snelle service.

Zeer slecht gelegd!

De vloer is prima. Maar wij hebben het laten leggen via Lab21 en dat is heel erg slecht gedaan! Veel kieren en stukken waar de pvc omhoog komt. Enige wat we als oplossing hebben gekregen is wat kit erop zodat het minder opvalt. Maar ook de kit slijt weer weg dus je moet dit blijven doen en zelfs met kit zie je dat het slecht gelegd is. Echt spijt dat we voor dit bedrijf hebben gekozen!!! Geen aanrader en hele slechte service.

Zeer slechte ervaring met LAB21

Eind vorig jaar heb ik LAB21 gecontracteerd voor het installeren van een PVC-vloer inclusief plinten in mijn nieuwbouwwoning te Delft. Ik moest hiervoor het volledige bedrag van ruim €11.000 vooraf betalen. Ondanks dat de vloer zelf van goede kwaliteit is, is het leggen door een onderaannemer van LAB21 helaas zeer slecht uitgevoerd: vloerdelen die niet aansluiten, plinten die niet aansluiten, slecht afgewerkte hoeken, werksporen op de nieuwe muren en kieren tussen de plinten en de vloer. LAB21 beweert dat de kieren tussen de plinten en de vloer veroorzaakt worden door glooiingen in de vloer zelf, iets waar zij naar eigen zeggen niets aan kunnen doen. Echter, mijn appartement is nieuw opgeleverd en bij geen van mijn buren zijn er dergelijke problemen met de plinten waargenomen. Dit wijst erop dat het probleem meer ligt bij de kwaliteit van de legservice door de onderaannemer, die waarschijnlijk de vloer niet correct heeft geëgaliseerd. Mijn pogingen om dit via de klantenservice op te lossen waren frustrerend en ineffectief; men verwees me voortdurend naar de onderaannemer die dezelfde lage kwaliteit leverde. Omdat er op een gegeven moment niet meer op mijn berichten werd gereageerd, heb ik via mijn rechtsbijstandsverzekering LAB21 nogmaals verzocht het probleem op te lossen. Deze stuurde echter weer dezelfde onderaannemer waar ik, gezien zijn eerdere werk, geen vertrouwen meer in had. Ik ben dit proces daarom gestopt. Ik raad potentiële klanten sterk af om voor LAB21 te kiezen. De geleverde service en het gebrek aan adequate oplossingen maken dat je beter elders kunt zoeken. Het is onacceptabel dat een klant van deze prijsklasse zoveel problemen moet ondervinden.

deskundig advies

zeer prettig, open contact. luistert goed. deskundig advies.

Duidelijke informatie zonder opdringerig te zijn

Wij zijn door Maarten Benders zeer klantvriendelijk geholpen. Het gaf een goed gevoel dat het ook allemaal goed komt mij die vloer.

Waardeloze service

Op de eerste meters is Lab21 prima maar na een klacht over het leggen, geven ze niet meer thuis. We hebben het over een aankoop van EUR 10.000 De (ZZP) leggers die geen Nederlands spreken gaan aan de slag. Wij hebben in iedere slaapkamer een wastafelmeubel. Die zijn doodleuk van de muur gerukt om een plint achter de poten te kunnen leggen. Gevolg: lekkage omdat de afvoer scheef is gaan zitten. Dit hebben ze hersteld door in het laminaat gaten te zagen waar de poten dan doorheen gezet zijn. Gaten zijn niet afgewerkt. In de hal boven hebben wij een mooie balustrade met 3 ronde poten. Het is jammer dat ik geen foto kan bijvoegen maar de gaten die ze hebben gezaagd zijn scheef met kartelranden. Reactie van hoofdkantoor: het is technisch zeer goed gelegd. Kortom: ze gaan niks voor ons doen, geen service, wel een hoop geld opstrijken. Advies: ga NOOIT met dit bedrijf in zee!

Goed, duidelijk en aardige verkoper

Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop in de showroom Den Bosch, Ronnie L, duidelijke uitleg en advies gekregen. 2 vloerstalen mee naar huis om thuis te beoordelen wat past bij onze keuken. Volgende dag de bestelling geplaatst, toen ik aangaf dat een concurrent vlakbij dezelfde vloer goedkoper aanbood was men gelijk bereidt om de prijs aan te passen ( na controle uiteraard via de website ) Laagste prijsgarantie is dus echt van toepassing bij Lab21! Blij met deze firma, vriendelijk personeel en service.

Uiterst vriendelijk geholpen en perfect voorzien van informatie!

Ronnie is hartelijk, geeft heldere uitleg over de producten, is erg kundig en doorloopt het hele proces uitvoerig met je zodat alles duidelijk is.

Goed en snel Geholpen door monique

Knowledgeable, and helpful!

Patricia helped us with so much of knowledge, answering all our questions about floor types, underfloor, and possible color combinations. We are very happy with the outcome!

Kundige verkoper, prima zaak

Als het leggen net zo goed gaat als de verkoop dan raad ik iedereen aan om hier in elk geval eens binnen te lopen!

Slechte kwaliteit en ze negeren je dood

Januari 2023 hier een vloer gekocht (januari ook gelegd). In april kwamen er defecten naar boven (vloerverwarming is zichtbaar). Gecontracteerd en na een hoop trammelant eindelijk een klachtenbehandeling opgestart. Nou blijkt dat een expert de vloer moet komen bekijken, die hebben zij niet beschikbaar dus heeft de vloerlegger er recent (maar dan een jaar later in maart 2024, kun je nagaan) een tegel eruit gehaald. Nu is het weer maanden wachten tot ze naar alle waarschijnlijkheid alsnog GEEN contact met ons opnemen. Dus ik mag hier binnenkort zelf weer achteraan gaan. Waarschijnlijk nemen zij de schuld alsnog niet op zich want lees; legger keurt eigen werk. Daar gaan wij natuurlijk niet mee akkoord. Dus zoals de zaken gaan hebben wij eind 2024 nog lang geen oplossing tussen partijen gevonden. Lab21 vermijd kosten wat kost alle contact met ons, ze willen ons niet helpen en niet tegemoet komen. Door 2023 en 2024 heen heb ik wellicht wel 25 gebeld en 20 keer gemaild. Telkens weer beloven zij ermee aan de gang te gaan maar iedere keer weer hoor ik niks meer van hen tot ik ga bellen, want mailen werkt ook niet. We hebben 9000 euro voor de vloer neergelegd, er kwam na tekenen van de offerte nog schaamteloos 800 euro bovenop. Daar kom je dus niet onderuit omdat er al is getekend. Als je flink in de buidel wil tasten voor een vloer van slechte kwaliteit, dan moet je hier bestellen. IK ga hier nooit meer naar toe en zou hier met man en macht WEG blijven!!

Geweldig ! Brabantse hulpvaardigheid en advies

Het advies wat ik van Donny Persoons heb gekregen, de ontvangst, de uitleg en natuurlijk de klantvriendelijkheid en het slagvaardig handelen in ons bijzijn heeft mij erg veel vertrouwen in deze zaak gegeven. een pluim waard !

Goede gerichte informatie en hulp

Met een goed gevoel naar huis, nadat we Maarten Benders goed ontvangen en geholpen zijn. We hadden al een vloer in gedachten maar vonden die te donker. Maarten heeft goed met ons mee gedacht en zo kwamen we uiteindelijk bij een vloer die goed past in onze nieuwe keuken. Dank je wel Maarten voor jouw advies!

Ga nooit met deze mensen in zee.

In de winkel blijkt er nog van alles mogelijk. Aangegeven wanneer het leggen moest plaatsvinden en dat kon. Later blijkt het hoofdkantoor dat te beslissen. Vervolgens komt de legger, een ingehuurde ZZP-er die zijn eigen agenda er op nahoudt. Deze maakte ook nog allerlei fouten van vergeten spullen tot het niet goed egaliseren. Gevolg: De vloer is niet op tijd gelegd en wij moesten onze verhuizing een dag uitstellen. Je moet van tevoren alles betalen. Dat was eerst ook niet duidelijk. Is in de winkel niet verteld. Daar hebben ze het alleen over een aanbetaling. Je komt zonder volledige betaling niet verder in het proces. Daarna kom je bij hen niet verder met je klachten. Alles wordt weggewuifd. In de mailing geven ze aan dat je verantwoordelijk bent voor de kosten wanneer de geplande legdatum niet doorgaat door de schuld van de klant. De legdatum ging niet door vanwege hun slechte planning maar ik werd als ZZP-er niet gecompenseerd wegens gederfde inkomsten. Wel wordt er bij additionele kosten direct weer een rekening gestuurd. Beloftes van nogmaals contact opnemen zijn niet nagekomen. Kortom, een logistiek drama en ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor gemaakte fouten. We hebben het wel over een vloer van € 12.000, dat is niet mis.

goed geholpen in de winkel, maar slecht gelegd

n de winkel heel goed geholpen, echter na een dag moest mijn offerte aangepast worden door een foutieve berekening van hun kant, wel kreeg ik 5% korting als goedmaker. Prima opgelost dacht ik. Tot de vloer gelegd werd... wat een drama was dat. Bij de voorinspectie begon de beste man gelijk met als je dit , dit of dit wilt prima maar kost extra. En, ik kom om te leggen niet om de dozen te versjouwen dus zorg dat ze niet in de weg liggen. snap ik , maar het was de toon. Toen de leg dag... De schilders waren de dag er voor klaar met sauzen van de wanden, de beste man zet zn gereedschap in de keuken en begon daar te zagen zonder stofzak etc, waardoor alle muren onder de stof zaten, zelf was ik afwezig op dat moment, de schilder heeft de legger er op aangesproken, de toon was gezet, de muren moesten opnieuw gesaust worden. de 2e dag nam de legger een hulpje mee, die met enorme dikke potloodstrepen ging aftekenen op de pvc, nu een paar maand later is nog niet alles er af. Ook zijn de hoeken slecht afgewerkt met hier en daar gaten. slecht afgewerkt. Als klap op de vuurpijl een stuk beschadigd wat hij geprobeerd heeft te herstellen met een bepaald opvul middeltje, je blijft het zien, ik heb er maar een bloempot opgezet. Echt heel heel slecht gelegd. mooie vloer, maar let niet op de afwerking, en dat voor zo'n enorm bedrag.... ik koop er niet weer.

Allereerst wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons. Het spijt ons oprecht te horen dat uw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Uw feedback is essentieel voor ons om te leren en onze dienstverlening te verbeteren. Het is nooit onze bedoeling geweest om u op enige wijze te benadelen. We betreuren de fout in de initiële offerte, maar zijn blij te horen dat u tevreden was over de korting als tegemoetkoming. Wat betreft uw ervaring tijdens het leggen van de vloer: het beschreven gedrag en de resultaten zijn absoluut niet de standaard waar we naar streven. We nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen dit intern bespreken met het betrokken personeel om herhaling te voorkomen.

Koop hier niet!!!

Lab 21 heeft wererom weer eens bewezen wat voor waardeloos bedrijf ze zijn. Na een eerdere review gaven ze in de reactie ineens aan de klacht wel serieus te nemen terwijl ze telefonisch en per mail eerst aangaven hier niks mee te doen. Dus ik moest contact opnemen zodat we tot een mogelijke oplossing kunnen komen. Deze reactie was puur voor de bune want ze willen precies niks voor je betekenen en nemen je garantie gewoon af. Ik heb meerdere malen contact moeten leggen en na er wat druk op te zetten krijg je pas na een week een reactie. Ook nog eens een niks zeggende reactie. Ik kan in woorden niet eens omschrijven wat voor vreselijk bedrijf ik dit vind. Koop hier niet je vloer is mijn enige advies!

Allereerst wil ik benadrukken hoezeer wij het betreuren dat uw ervaring met ons bedrijf niet positief is. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang, en het spijt ons oprecht dat we hierin niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het klopt dat we na uw eerdere review contact met u hebben gezocht om uw problemen te bespreken en te proberen deze op te lossen. We erkennen dat de communicatie van onze kant wellicht te wensen over heeft gelaten en dat de snelheid en inhoud van onze reacties niet naar tevredenheid waren. We streven er altijd naar om kwaliteit en service te leveren en we nemen feedback zoals die van u zeer serieus. Onze intentie is nooit geweest om u het gevoel te geven dat we uw zorgen niet serieus nemen. Uw feedback helpt ons inzicht te krijgen in waar we tekortschieten en waar verbetering nodig is. We willen graag nogmaals de kans krijgen om de problemen te bespreken en, waar mogelijk, tot een oplossing te komen die voor beide partijen bevredigend is. Als u daartoe bereid bent, horen we graag van u. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling. We hopen van u te horen en willen werken aan een positieve uitkomst.

Waardeloos bedrijf!

In één woord waardeloos! Klantenservice is ruk en ze nemen je klacht niet eens in behandeling. De leggers noemen zich experts. Ik heb zelf de laatste dingen nog moeten herstellen omdat er een stel prutsers aan de slag zijn geweest. Koop hier niks en lees vooral de recensies van te voren!

Bedankt voor het delen van uw feedback, zowel hier als op de andere review sites. Het spijt ons ten zeerste dat uw ervaring met ons bedrijf en onze diensten niet naar wens is geweest. We nemen alle feedback van onze klanten serieus en zijn continu op zoek naar manieren om onze service en dienstverlening te verbeteren. Het is duidelijk dat we in uw geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, en daarvoor bieden we onze oprechte excuses aan. Zoals eerder besproken zijn we momenteel al in contact met u om de problemen die u heeft ervaren op te lossen. We begrijpen de frustratie en teleurstelling en willen er alles aan doen om tot een bevredigende oplossing te komen. We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze feedback, zodat we kunnen leren en verbeteren. Ons doel is om alle problemen naar tevredenheid op te lossen en we hopen dat we dit samen met u kunnen bereiken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen snel een oplossing met u te vinden.

Klantonvriendelijk bedrijf met een dun laagje chroom..

Ervaring in de winkel (Amsterdam) was prima - goede adviezen, goede ambiance. Vloeren goed zichtbaar uitgestald. Niets mis mee. We mochten evt. ook zelfs tegel meenemen naar huis om te kijken (netjes !) - ook al hebben wij dit niet gedaan. Bij beklinken order ook mooi verzorgd boekje met duidelijke instructies per vloertype over het hele voorbereidings- en legproces. Dat deel tot dan toe = 5 sterren. Vanaf daar moest echter de prestatie zelf worden geleverd en dat is echt één groot drama. Ik heb eigenlijk weinig energie meer over om het een en ander zeer uitgebreid op te schrijven maar in het kort: - Het bedrijf dreigt - tegen de CBW voorwaarden in - dat de planning in gevaar komt van je vloer leggen als niet 100% van het bedrag vooraf is betaald. En dat niet één keer - maar elke dag in de weken richting je plandatum. Klagen hierover kan niet rekenen op ook maar één reactie of verklaring - en dat is sowieso een rode draad. Reageren ho maar. laat staan klantvriendelijk - Nergens op de site staat dat bezorging alleen tot aan de voordeur gebeurt als je zelf de rode loper uitlegt. In de mail voorafgaand aan de levering moet je dus even scherp lezen - want daar staat dat als er ook maar één probleem is met je toegang tot de voordeur - de transporteur gewoon het pallet aan de weg deponeert met de boodschap - zoek het lekker zelf uit. In ons geval gebeurd. De reactie van Lab21 is dat het logisch is dat dat gebeurt - want meer dan een pompwagen heeft de beste man niet bij zich (steekwagen anyone ?). Dus tenzij je een geasfalteerde oprit zonder oneffenheden kun je zelf je PVC vloer naar binnen gaan tillen. - De legpartij (die ook amper aanspreekbaar was in nederlands of engels) heeft de egalisatievloer niet alleen op de vloer - maar ook met vegen op de net gesausde muur aangebracht. - De vloer zelf is ok gelegd - niet super Reageren op mails en telefonische klachten levert niets op - behalve de vibe dat het hun niet echt interesseert - een done deal - en de omzet is binnen.

Allereerst wil ik u bedanken voor uw uitgebreide feedback en het feit dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. We vinden het fijn om te horen dat uw ervaring in onze winkel in Amsterdam positief was, maar we betreuren het zeer dat de vervolgstappen niet aan uw verwachtingen voldeden. Het is niet onze bedoeling geweest om druk uit te oefenen omtrent de betaling, en we zullen uw feedback intern bespreken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Onze excuses voor de onduidelijkheid en het ongemak dat hieruit voortkwam. Wat betreft de bezorging, wij nemen uw feedback zeer serieus en zullen dit bespreken met onze logistieke partners. Het is onze intentie om duidelijk en transparant te communiceren, dus als dit niet het geval is geweest, bieden we daarvoor onze excuses aan. Ik begrijp dat de afwerking en de communicatie met de legpartij niet naar wens was. Ons streven is om een hoogwaardige kwaliteit en service te bieden. We betreuren het dat we dit in uw geval niet hebben kunnen waarmaken. Omdat we niet direct kunnen identificeren wie u bent op basis van deze review, zou ik u willen vragen om contact met ons op te nemen, zodat we uw specifieke situatie kunnen bekijken en samen kunnen werken aan een passende oplossing. Uw tevredenheid is voor ons belangrijk en we willen graag met u in gesprek gaan om de situatie te verbeteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen snel van u te horen.

Dit bedrijf is geen enkele ster waard!

Dit bedrijf verdient geen enkele ster. Ten eerste krijgen we een vloer geleverd waarvan de plankjes scheef zijn. De legger keurt de vloer af en legt niet verder. De huiskamer is al wel volledig ingelijmd en is er een klein stukje gelegd... Lab21 beweert dat het hoort bij een visgraatvloer. Een week later komt er een tweede legger. Die zou dezelfde vloer al gelegd hebben (zelfde batch ook) en geen problemen hebben gehad. Deze man wist niet dat er al een lijmlaag lag en er al een stukje gelegd was. Hij had geen materiaal mee om dit eraf te halen. Bovendien keurt ook hij de vloer af, omdat de plankjes inderdaad scheef zijn. Uiteindelijk blijkt de hele batch (ook die bij lab21 zelf) afgekeurd te zijn en moeten we een nieuwe vloer uitzoeken. Deze is weer een week later geleverd. Vandaag zou de vloer gelegd worden door legger nummer 1. Maar helaas...... die meldt zich om half 10 af. We zitten nu dus ruim 2 weken in een onleefbaar huis met een ingelijmde vloer en zonder meubels. Uiteraard is er op zaterdag niemand bereikbaar. Mijn tip? Geen zaken doen met dit bedrijf!!

Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor de ervaring die u heeft gehad met ons bedrijf. Het is duidelijk dat we in uw geval niet hebben voldaan aan de standaard en kwaliteit die we nastreven en waarvoor we staan. Het is absoluut niet de norm dat onze producten niet aan de verwachtingen voldoen. We nemen kwaliteitscontrole zeer serieus, en we betreuren het dat u een product heeft ontvangen dat niet aan de standaard voldoet. We waarderen het dat de leggers de problemen hebben geïdentificeerd en het niet hebben geaccepteerd. Het feit dat de vervanging niet soepel is verlopen en u met verdere vertragingen en problemen te maken heeft gehad, is absoluut niet acceptabel en we begrijpen volledig uw frustratie hierover. Het is onze verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat onze klanten een product en service van hoge kwaliteit ontvangen, en in dit geval hebben we duidelijk gefaald. Ik wil u verzekeren dat uw ervaring zowel op productniveau als op servicegebied niet representatief is voor wat we gewoonlijk leveren. Ik zou heel graag persoonlijk met u willen spreken om dit recht te zetten. Als u bereid bent, kunt u contact met mij opnemen zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden voor de problemen die u heeft ondervonden. Nogmaals onze diepste excuses voor de stress en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hopen dat we samen tot een bevredigende oplossing kunnen komen.

DRAMA - bestel NIET bij LAB21

Wij hadden al onze twijfels na verschillende recensies te hebben gelezen. Dit hebben wij besproken met de verkoper en deze wist deze zorgen weg te nemen. En aangezien onze keuze was gevallen op een specifieke vloer die alleen LAB21 had, hebben wij uiteindelijk toch voor deze partij gekozen. Tot onze SPIJT! Levering was een drama. De pallet was in de vrachtwagen gaan schuiven. Resultaat; de pakken PVC lagen door de vrachtwagen. Direct gebeld met de klantenservice en deze gaf aan toch te lossen en dan te tekenen onder voorbehoud. De pallet kon niet meer uit de vrachtwagen gereden worden dus in de regen 39 pakken met de hand uitgeladen. Leuk tijdverdrijf is anders. Vervolgens een mail gestuurd en foto's van hoe e.e.a. is afgeleverd. Ook bleken de plinten te ontbreken, alsmede de kit. Daarop telefonisch contact gehad en men zou alvast een partij nieuwe pakken uitsturen zodat de legger gewoon aan de slag kon zodat er geen vertraging zou ontstaan. Klinkt goed, maar dan moet deze afspraak wel nagekomen worden. Niet dus. De volgende dag belde een vervoerder dat hij met plinten voor de deur stond. Dit zonder enig bericht vooraf. Gelukkig waren wij in de buurt zodat wij deze alsnog in ontvangst konden nemen. Helaas ontbraken de nieuwe PVC pakken en de kit. Op de dag van het leggen hadden wij dus nog steeds geen nieuwe vervangende pvc delen. Wederom een mail gestuurd dat wij deze verwachten tijdig te ontvangen. Communicatie verloopt slecht en er wordt ook niet oplossingsgericht gehandeld. Laat staan om aan klanttevredenheid te denken mocht er onverhoopt toch iets mis gaan. Ik beveel niemand dit bedrijf aan.

Allereerst wil ik u bedanken voor het nemen van de tijd om uw ervaring met ons te delen. Het spijt me oprecht dat u deze negatieve ervaring heeft gehad. Het is absoluut niet onze standaard om goederen in zo'n staat te leveren en we betreuren het enorm dat de levering bij u zo problematisch is verlopen. Het feit dat u in de regen moest uitladen en dat beloofde items niet werden geleverd, is verre van acceptabel. Ik erken ook dat de communicatie aan onze kant ontoereikend was en dat beloftes niet werden nagekomen. Dit is niet de service die wij willen leveren aan onze klanten en het spijt me dat u hierdoor benadeeld bent. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen intern de nodige stappen ondernemen om te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden voorkomen. We willen continu leren en verbeteren en uw feedback is hierbij essentieel. Ik zou graag persoonlijk met u in contact willen komen om te bespreken hoe we dit kunnen rechtzetten en u een passende oplossing kunnen bieden voor de problemen die u heeft ondervonden. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang en we hopen dat we samen tot een oplossing kunnen komen. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak en ik hoop dat u ons de kans geeft dit goed te maken.

Onfatsoen en slechte incomplete levering

De offerte klopte niet. Maar: ik moest eerst betalen , daarna zou het in orde komen. Vervolgens volgde een lange reeks aan beloften en sussende woorden. Toen de vloer gelegd werd waren nog steeds de plinten niet eens besteld. En ondanks de talloze beloften terug te bellen: niks. Geen terugbelletjes. Als klap op de vuurpijl ontving ik een mail nadat ik mijn klacht bekend gemaakt had waarin de verkoper aangaf dat 'een nieuw telefoonsysteem " reden was van het uitblijven van reactie. Echt. De schaamte voorbij. Want ik werd al niet teruggebeld vanaf 1 november en op 6 januari is mijn vloer (incompleet dus) gelegd

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons ten zeerste dat uw ervaring met ons niet naar tevredenheid is verlopen. Wij erkennen dat de introductie van ons nieuwe telefoonsysteem enkele onvoorziene kinderziekten met zich meebracht, wat helaas invloed heeft gehad op de communicatie met onze klanten. Het is zeker niet onze intentie om met beloften te komen en deze niet na te komen. We betreuren het dat uw bestelling niet volledig en op tijd is geleverd, en dat het communicatieproces daarover niet soepel verliep. We nemen uw feedback zeer serieus en willen u verzekeren dat de problemen met het telefoonsysteem inmiddels zijn verholpen. Echter, dit mag geen excuus zijn voor de problemen die u heeft ondervonden, en we willen hier dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden. Graag zouden wij persoonlijk met u in contact komen om te bespreken hoe we dit kunnen rechtzetten en een passende oplossing te bieden voor de problemen die u heeft ondervonden. We hopen dat we samen tot een oplossing kunnen komen en u alsnog tevreden kunnen stellen. Onze excuses voor het ongemak en we hopen op uw begrip.

Vreselijke service door legger en klantenservice

Service in de winkel was super. Goed geholpen en een mooie vloer uitgezocht. De ellende begon met de legger (dit deel besteden ze uit). Onze initiële legger nam zelf contact met ons op en we hadden hier veel vertrouwen in. Helaas raakte hij geblesseerd waardoor we een andere legger toegewezen kregen. Deze kwam afspraken niet na, probeerde 's avonds met ons af te spreken en beloofde van alles maar kwam dat niet na. Meermaals voor niks bij ons nieuwe huis gestaan, alles voorbereid voor de legger en weer onverrichter zaken naar huis gekund. Er was mij voor de vrije dagen die ik voor niks heb opgenomen compensatie beloofd, maar hier ben ik al een maand achteraan aan het bellen. Klacht zou in behandeling zijn en net verteld een andere klantenservicemedewerker doodleuk dat er niks bij staat en dat ze wellicht morgen contact opnemen? Heel boos en gefrustreerd, we worden aan het lijntje gehouden. Godzijdank is de vloer goed gelegd, maar ik beveel dit bedrijf aan niemand aan.

KOOP GEEN VLOER BIJ LAB21! WAARSCHUWING!!!

Ontzettend slechte ervaring, koop hier geen vloer! De ervaring in de winkel is positief. De communicatie van het hoofdkantoor alsmede de manier van leggen is verschrikkelijk slecht. Onze vloer is niet naar behoren gelegd (krassen, kieren, niet doorgelegd tot plint in keuken dus gat). De legger is teruggeweest voor herstelwerk, maar er was geen oplossing mogelijk. We kregen te horen 'we sturen wel een website waar je opvulmateriaal kan kopen en dan kun je zelf opvullen'. Lab21 is niet bereid om een andere legger de vloer te laten herleggen, we moeten deze legger weer accepteren. Een derde partij - ingeschakeld door Lab21 - heeft onlangs geconstateerd dat de vloer slecht is gelegd en opnieuw gelegd moet worden. Ze houden voet bij stuk. Wij hebben als tegenvoorstel geopperd dat iemand van Lab21 erbij is zodra de legger weer bij ons thuis komt. Niets is een optie.

Euroweg 27 3825HA Amersfoort

033 494 19 36

Over LAB21 BV

Welkom bij LAB21: De grootste vloerenwinkel van Nederland! Met meer dan 2000 vloeren vind je de vloer die bij je past. Kies uit meer dan 35 topmerken en de beste service. Bij LAB21 ontdek je PVC, Laminaat en Houten vloeren.