Goede legdienst

Heel vriendelijke mannen die op tijd komen om de vloer te leggen en zeer secuur te werk gaan. Goede legservice van Lab21. Ook de prijs is prima, voordeliger dan de andere winkels.

Onbetrouwbaar Slecht bedrijf

RECENTIE LAB21 Wij hebben een PVC-laminaat vloer gekocht bij LAB21. Bij de aankoop hebben wij vooraf gevraagd aan de verkoper (locatie Breda) wat voor ons de beste oplossing was. Want wij hadden nogal wat wensen. Wij hebben een vloer met vloerverwarming en een hond waarbij wij hebben aangegeven dat we een vloer wilde die redelijk krasbestending was. Door LAB 21 werd een PVC Laminaat vloer aangeraden welke een steviger rug had waar cement in verwerkt was. Ideaal geschikt voor onze toepassing. Op onze vraag of deze vloer zelf gelegd kon worden gaf de verkoper aan dat dit juist een vloer was, die uitermate geschikt was om zelf te leggen en uitsteken voor het gebruik met een hond. Hij demonstreerde dit nog met het krassen met een sleutel. Na het leggen van de vloer waren wij ook uitermate content met het resultaat. Een prachtige vloer. Die er keurig inlag, waarbij wij natuurlijk rekening hebben gehouden met de leginstructie inclusief het stookschema van de vloerverwarming voor het op de juist manier van opstoken. Na enige tijd begon er hier en daar wat kleine kiertjes te ontstaan en hier en daar wat kleine stukjes van het PVC af te brokkelen. Daarop hebben wij contact opgenomen met LAB21 en hen hiervan op de hoogte gesteld. LAB21 stelde daarop de vraag hoe wij de vloer gelegd hadden. Natuurlijk hebben wij aangegeven dat deze vloer in overeenstemming met de door LAB21 aangegeven leginstructie te hebben aangebracht. Ik heb hen direct foto’s gestuurd van hoe de vloer erin lag direct na het aanleggen en hoe de situatie nu was. De reactie van LAB21 was, en ik dacht dit is een grapje, stelt dat je geen zware dingen zoals een keukenblok of ander sinds op je vloer mag plaatsen. Dit was ons vooraf niet gemeld, want anders hadden wij deze vloer nooit gekocht. En wat melde LAB21 nog meer, dat als je de vloer zelf legt de garantie vervalt. Bij het verzoek voor garantie beloofde LAB21 alles naar wens op te lossen en er zou een monteur langs komen om de schade vast te stellen.

Een klikPVC vloer dient altijd te worden gelegd met een tussen ruimte van 1 centimeter bij de muren. Dit is nodig vanwege de werking van de zwevende gelegde vloer. De vloer kan anders bol gaan staan of de klikverbindingen kunnen breken. In uw situatie heeft u zelf de vloer geplaatst en deze is in strijd met de leginstructie en technisch incorrect gelegd. Hierdoor kunnen wij geen garantie geven. Er is bijvoorbeeld strijdig met de leginstructie een keukenblok op de vloer geplaatst waardoor er onvoldoende zwelmogelijkheid van de vloer is. Omdat wij het wel heel vervelend vinden dat u niet tevreden bent over uw vloer hebben wij een korting aangeboden op uw nieuwe vloer. Met vriendelijk groet, Floor

Het hele proces van aankoop, levering en plaatsing van de vloer is uitstekend verlopen. Veel informatie gedurende het proces via emails en telefoon. Wij zijn erg tevreden.

Goede winkel met vriendelijk personeel

Nette en goede winkel die hun afspraken heel goed nakomen. Erg vriendelijk personeel en leggers.

Heel blij

Ik ben heel blij met mijn nieuwe vloer en de wijze waarop Lab21 mij vanaf de keuzes tot aan het leggen van de vloer heeft geholpen.

alles perfect

Zeer netjes afgeleverd na veelvoudige contacten in verband met de aanpassingen. Daarna heel vakkundig en accuraat gelegd. Wij zijn super blij.

Ergens anders kopen, een en al gedoe

In de showroom prima geholpen en na een tweede keer kijken een vloer gekocht voor 7500. Maar daarna begint het gezeik: Maanden geleden is er iemand komen kijken. Daarna niks meer vernomen over vloeroppervlak of zoiets (waarover straks meer). Vervolgens is er een andere legger toegewezen. Prima. Na een keer of 7 met planning te hebben gebeld (die er achter de schermen écht een poppenkast van maken blijkbaar. Hoe moeilijk kan het zijn?) en waarna wij aan hen moesten doorgeven wat er nou eigenlijk voor wanneer gepland stond, is er vandaag geëgaliseerd. Kwam er wel even 900 euro bovenop, want er was meer vloeroppervlak dan ze dachten. Ok, dat kan. Maar waarom hebben we dat maanden geleden niet gehoord bij de voorinspectie? Dus gebeld vandaag over die 900 euro die we vandaag, dezelfde werkdag vóór 17u moesten overmaken, en dat was gelukkig een foutje: het bedrag was 1100 euro. Een snelle rekensom leert dat we een extra 15% bovenop de toch al stevige prijs moesten voldoen. Er kon geen sorry vanaf en er was geen coulance, louter het smoesje dat zij opeens met een andere legger verder moesten. Alsof dat onze schuld is geweest of zo... Kortom, voorkom gezeik en op extreem korte termijn een substantiële meerprijs moeten betalen en haal je vloer gewoon ergens anders. Wij hebben nog een verdieping en een aanbouw te gaan. Geen idee vooralsnog waar we die vloer gaan halen, maar in elk geval niet bij lab21... Gewoon lekker inspiratie opdoen in de showroom en dan zo snel mogelijk wegwezen daar...

Denkt zo goed mee!

Enorm goed geholpen. Twijfelde enorm wat ik wilde qua vloer. Door het meedenken heb ik mijn keuze kunnen maken.

Eerlijke prijzen met goede service!

Eerlijke prijzen met goede service. Duidelijke communicatie over levering en legservice. Alles daadwerkelijk ook correct geleverd. De legger was top. Meedenkend, netjes gewerkt en alles keurig afgewerkt. Vakman!

Klacht goed opgelost

Top service. Klacht 2 jaar na het leggen goed opgelost. 3 planken netjes vervangen. De klantenservice gaf snel gehoor op klachtmail. Snel teruggebeld door Lab21. Nog wel een online klachtformulier ingevuld, maar daarna snel gebeld door een legger. Bedankt Lab21. Twee jaar na aankoop nog goede service verlenen. Dat geeft veel vertrouwen.

Verschrikkelijk bedrijf

Verschrikkelijk bedrijf, verkopen kunnen ze goed maar het woord service komt niet voor in hun woordenboek. Vloer blijkt niet op de ondervloer te kunnen waarvan Lab21 heeft gezegd dat het wel kon. Nu gaat het dus stuk op de naden, en geeft Lab21 niet thuis. Meermalen wordt beloofd terug te bellen dat is werkelijk waar nog geen één keer gebeurd. Telkens zelf terugbellen en met weer met een smoes worden afgescheept. Mijn advies, kies een andere zaak. Kost wellicht iets meer maar dan weet je ook dat het goed is.

Wij hebben gister telefonisch contact gehad om de situatie uit te leggen en toe te lichten. De communicatie had inderdaad beter gekund, maar op dat moment hadden wij nog overleg om de beste oplossing voor u te vinden. De vloer is eerder hersteld en in uw situatie kan dat helaas niet nog een keer. Om u tegemoet te komen in uw situatie hebben wij een korting aangeboden op de nieuwe laminaat vloer en de legger kan deze zonder kosten bij u komen leggen. Met vriendelijke groet, Floor

alles goed verlopen

Op aanraden van een vriend kwamen we bij Lab21 terecht. Mooie showroom met enorme keuze en een super vriendelijke verkoopster. Na veel aanpassingen van onze kant (die met veel geduld behandeld was) uiteindelijk een prachtige vloer gelegd gekregen, geheel naar onze wens. Van A tot Z verliep alle stappen vlekkeloos. Wij zijn super blij met onze vloer en we zullen Lab21 zeker gaan aanbevelen.

Superslechte service na klachten

Ontvangst door Gaby en showroom prima, ook kwaliteit is goed, maar dan komt het: dit bedrijf werkt met zzp-ers, die eigenlijk helemaal niet voor dit bedrijf willen werken en zien dit als tussenklus, hoe het ze uitkomt. Afspraken worden niet nagekomen, of er komt helemaal niemand opdagen en overal moet je als klant maar zelf achteraan; het hoofdkantoor verwijst je keer op keer door naar de legger, hoezo??? Ik heb niet bij de legger een vloer besteld, maar bij jullie Lab21. Jullie werken met amateurs en ipv de klant serieus te nemen en zaken op te lossen, schuiven jullie je verantwoordelijkheid simpelweg af! Geen terugkoppeling over wat dan ook na problemen. Inmiddels is de legger al 3 keer terug geweest en nog zijn er planken die niet goed gelegd zijn en omhoog staan of hobbelen. De vloer is simpelweg niet goed geëgaliseerd. Maar goed, dat we het pak pvc vloer, die over was en we eigenlijk terug wilden doen, gehouden hebben, want deze is al weer voor de helft opgemaakt om fouten te herstellen. Dat jullie je naam zo te grabbel gooien is onbegrijpelijk. Excuus en een compensatie voor dit zou jullie sieren! Neem betrouwbare vaste mensen in dienst, om deze zeer slechte after sales te voorkomen. Wij nooit weer. Nogmaals aan de verkoopster ligt het totaal niet, de rest is bagger!

Wat vervelend dat dit zo verloopt, uiteraard willen wij ook dat u tevreden bent. Op basis van de informatie die u bij uw review heeft gegeven kunnen we dit niet herleiden naar een klacht. We willen u graag verder helpen en willen u daarom vragen om naar [email protected] een email te sturen met een verwijzing naar deze review en vermelding van uw ordernummer. We zullen na ontvangst zsm inhoudelijk reageren, bij voorbaat dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Floor

Scherpe prijs voor een zeer mooie vloer

Scherpe prijs voor een zeer mooie vloer. Er wordt goed gecommuniceerd in de proces. De vloer is zeer keurig en netjes gelegd. Wij zijn goed op de hoogte gehouden van de nodige aanpassingen. Er wordt snel gereageerd op onze vragen. Wij zullen zeker vrienden en kennissen aanraden voor een vloer bij Lab21 wanneer ze interesse hebben voor een vloer.

Top adviseur

Monique is een heel prettige verkoper/adviseur met kennis van zaken en accuratesse in de follow up. Fam. J. Versteeg

Behulpzaam, meedenken en klantvriendelijk

Johan neemt de tijd, legt goed uit wat de mogelijkheden zijn en heeft een duidelijk en helder verhaal. Prettige ervaring. De vloer moet nog geleverd en gelegd worden, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Uitstekend advies

Buiten het goede advies is er ook de tijd voor ons genomen, waarin alles duidelijk is uitgelegd. Al met al een prettige ervaring!

goede service en uitleg

goede service en uitleg

Staan klaar voor advies en nemen alle tijd. Regelen zaken snel.

Goede voorlichting en snelle keuze

Afgesproken op een drukke zaterdag. Monique Willemsen heeft ons uitgebreid en zeer goed geholpen met het uitzoeken van de juiste vloer en kleur. Daarnaast legde ze goed uit hoe het hele verdere proces werkt tot en met het leggen van de vloer. Het verdere contact en het opstellen van een offerte via de mail verliep heel voorspoedig. Monique reageerde ook op de dagen dat ze normaal niet werkt! Fijn want zo konden wij flink vaart maken met onze verbouwingsplannen. We hopen dat we binnenkort kunnen genieten van onze nieuwe vloer.

Zeer goed geholpen

Klantvriendelijk

top

Uitstekend geholpen door Hanneke de Vaan van de vestiging Eindhoven

Plezierig

Wij hebben afgelopen zaterdag een afspraak gemaakt bij LAB21 in Delft. We begonnen met een heerlijk kopje koffie en kregen daarna zeer goed advies we zijn enorm goed geholpen en hebben daarom ook ter plekke gelijk de knoop doorgehakt om de vloer te kopen! over 8 weken wordt deze al gelegd. Service tot nu toe is dus helemaal top

Goede service en mooie vloeren. Ik ben blij met mijn PVC en Laminaat vloer!

Zeer vriendelijk geholpen door Debby v Avoort

Deskundig en naar mijn wens geholpen.

Over LAB21 BV

Welkom bij LAB21: De grootste vloerenwinkel van Nederland! Met meer dan 2000 vloeren vind je de vloer die bij je past. Kies uit meer dan 35 topmerken en de beste service. Bij LAB21 ontdek je PVC, Laminaat en Houten vloeren.