Zeer goed geholpen

Klantvriendelijk

top

Uitstekend geholpen door Hanneke de Vaan van de vestiging Eindhoven

Plezierig

Wij hebben afgelopen zaterdag een afspraak gemaakt bij LAB21 in Delft. We begonnen met een heerlijk kopje koffie en kregen daarna zeer goed advies we zijn enorm goed geholpen en hebben daarom ook ter plekke gelijk de knoop doorgehakt om de vloer te kopen! over 8 weken wordt deze al gelegd. Service tot nu toe is dus helemaal top

Goede service en mooie vloeren. Ik ben blij met mijn PVC en Laminaat vloer!

Zeer vriendelijk geholpen door Debby v Avoort

Deskundig en naar mijn wens geholpen.

Snel en goed geholpen

Hartstikke fijn geholpen door Barry, super klantvriendelijk en meedenkend.

Vakkundig en vriendelijk

Ik ben door Johan de Leeuw heel vakkundig en vriendelijk geholpen.

klasse

Hanneke de Vaan heeft ons van begin tot aankoop perfect geadviseerd en daarnaast is LAB21 zeer makkelijk en behulpzaam met advies en hulp. Zo wilde we graag een voorbeeld van vloer alvast meenemen om zodoende andere kleuren te combineren met de nieuwe vloer. Dit was totaal geen probleem en vanuit wederzijds vertrouwen kon dit gewoon. Nogmaals, klasse!

Duidelijke informatie en goed/vriendelijk geholpen.

6 jaar eerder hebben we bij LAB21 gekozen voor een pvc vloer in onze huidige woning. We hebben een hele goede ervaring gehad en waren heel blij met onze vloer, vandaar dat wij voor onze nieuwe woning weer een vloer uitkiezen bij LAB21. We zijn vriendelijk geholpen. Onze 3 jonge kinderen waren ook welkom en er werd een praatje met ze gemaakt. We hebben duidelijke informatie gekregen en werden ondanks het druk was, heel vriendelijk geholpen. Er werd ook echt de tijd voor ons en andere klanten genomen.

Prettige winkel met goede hulp!

Mooie winkel met ruim assortiment. Duidelijke en vriendelijke hulp van Johan gekregen bij het uitzoeken van onze nieuwe vloer!

Vriendelijke verkoper

Goed advies en prima geholpen

We zijn heel goed geholpen door Robert Scheggetman. Met goed advies, geduld, heldere antwoorden op allerhande vragen en een mooi samengesteld pakket hebben we de best mogelijke service gekregen. Heel erg bedankt!

Super fijn geholpen door Debby. Erg vriendelijk en heeft kennis van her vak.

Geweldig geholpen

Wij zijn uitstekend geholpen.

Wij zijn heel goed geholpen, ondanks het feit dat er veel mensen binnen kwamen. En er maar 1 iemand aanwezig is.

Geweldig.

We zijn zeer goed geholpen door Nathalie Udo, in Zwolle. We zouden andere mensen het ook aanraden, heel veel keus en advies.

Ervaren, deskundig, eerlijk, klantvriendelijk

Via internet ingevoerd voor afspraak maken, werden gelijk de volgende dag teruggebeld. Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen. Klantgeicht, ervaren en deskundig advies om ons te helpen bij onze keuze. (Zeer ruime keuze) Rustig alles kunnen bespreken, heldere uitleg bij het bestellen van de vloer terwijl we werden voorzien van koffie en thee. Alles ook nog duidelijk op mail en in een mooi verzorgd mapje met boekje met uitleg wat je meekrijgt. Kortom: zeer prettig zaken doen!!

Nette en duidelijke uitleg

Meer informatie gekregen over nieuwbouw

Ontzettend goed!

Wai is een ontzettend toegankelijke sympathiek man. Geen gladde verkoper, denk oprecht met je mee. Niet opdringerig, neemt de tijd. Komt alle toezeggingen snel na qua offertes en uitwerking. Dat heeft gemaakt dat we het niet meer nodig hebben gevonden om allemaal vergelijkingen in de markt te doen maar snel overtuigd waren en het dit bedrijf en met name Wai gewoon gunden om hier te kopen. Gewoonweg niets kon beter of anders, vandaar de 10. Nu maar hopen dat de vloer even goed gelegd wordt en het ook in het vervolgproces volledig naar wens verloopt. We hebben er alle vertrouwen in!

prettig

Zeer fijn gesprek met goede adviezen.

super aardig en behulpzaam

Wilma helpt me op een prettige en professionele manier

Goede winkel en heel netjes geholpen

Zie netjes uit

DOE HET NIET

DOE HET NIET! Oplichters eerste klas. Om te beginnen verkoper Lex: hij smeert je met gladde praatjes een vloer aan zonder daadwerkelijk in te gaan op je zorgen; Amsterdams huis, houten vloer met verloop: “Geen probleem hoor! Geen extra kosten ook.” Na de aanbetaling is er ineens “een fout gemaakt.” Ja verkeerde prijs gerekend: die gaat nu met €1500 omhoog. Dan de inspectie! In orde zegt meneer Dick. Maar als de legger dan komt en zegt: op deze vloer kan ik geen pvc leggen en gewoon weggaat begint de bende. “Dat was toch onze verantwoordelijkheid en staat toch echt in de voorwaarden.” Boos de winkel ingelopen; conclusie: dat hadden ze inderdaad moeten zien bij de inspectie. Goh. Twee weken verder: voor meer dan €2000 vloer laten egaliseren voor de vloer die dus eigenlijk helemaal niet in dit huis kan. Maar ja ons probleem. Terwijl wij dit in 3 dagen geregeld hebben wachten we een maand later nog steeds op een legger. Weken lang bellen we dagelijks 3 keer naar Lab21: “we gaan er echt achteraan” om nooit meer wat te horen. Ondertussen zo gigantisch veel extra kosten gemaakt met verblijf elders, extra huur opslag spullen en ga zo maar door. Walgelijke partij dit waar je ver van uit de buurt moet blijven. Wij zijn ondertussen juridische stappen aan het voorbereiden.

Beste Daan, Allereerst willen wij duidelijk maken dat we het zeer vervelend vinden dat er zaken mis gaan, dat is niet onze inzet, we willen het beste doen voor onze klanten. Dat betekent ook dat wij verantwoording nemen als er zaken zijn die een goed resultaat in de weg staan, zoals bijvoorbeeld jullie basisvloer. In de winkel kunnen wij uiteraard niet beoordelen wat de staat daarvan is. Dat gebeurt bij een voorinspectie, soms is zelfs bij de voorinspectie niet goed te beoordelen wat de staat van de vloer is doordat er nog spullen op staan of de vloer nog (gedeeltelijk) bedekt is. In jullie geval hebben we helaas te maken met een extreem slechte basisvloer, het herstel daarvan hoort niet bij de opdracht die wij gekregen hebben om een vloer te plaatsen. Om een goede vloer te kunnen leggen moet de basisvloer in een goede conditie zijn, wat hier beslist niet het geval was. Dat hier kosten aan verbonden zijn en dat dit gevolgen heeft voor jullie planning is natuurlijk oprecht zeer vervelend. Echter kunnen wij hier niets aan doen, we hebben geadviseerd hoe dit opgelost kan worden, en ook aangegeven om hier een goede aannemer voor in de arm te nemen omdat dit een constructief probleem is. Nadat de vloer door de aannemer hersteld is zijn wij weer gekomen om de vloer te leggen maar er bleken er nog steeds behoorlijke glooiingen in de vloer aanwezig te zijn. Hierop gaan leggen zou op termijn zorgen voor onherstelbare schade aan de vloer. Nu hebben wij een alternatief geadviseerd wat beter bestand is tegen deze glooiingen. We snappen uw frustratie en hebben begrip voor de situatie, maar het is in onze optiek niet terecht dat wij hiervoor als oplichters worden geafficheerd. We zullen er desondanks alles aan doen om binnen de opdracht een mooie en correcte vloer af te leveren. Met vriendelijke groet, Floor

Bedrijf met zeer slechte klantenservice

Een dag voor de afspraak van het egaliseren een meerprijs gekregen van €3600 of we die voor morgen even wilden betalen. Bij deze de order geannuleerd omdat er €5500 afgesproken was en geen €9100. Nu betalen ze de vooraf betaalde €450 niet terug. Omdat wij de order geannuleerd hebben. De wereld op z'n kop... Raad het iedereen af hier wat te bestellen! Probeer nu al 6 weken achtereen te bellen, maar steeds is de medewerker die hier voor verantwoordelijk is niet aanwezig.

We vinden het spijtig om te horen dat u het zo ervaren heeft. De meerprijs in uw order werd veroorzaakt door de slechte staat waarin uw basisvloer verkeerde en er daarom extra werkzaamheden benodigd waren om bij u een goede vloer op te kunnen leveren. We hebben meermaals geprobeerd om u telefonisch te spreken om deze meerprijs uit te leggen, echter was u steeds niet bereikbaar waardoor er uiteindelijk geen andere optie was dan een mail te sturen. Nadat u kenbaar had gemaakt de order te willen annuleren hebben wij u van uitleg voorzien met betrekking tot de annuleringsvoorwaarden conform het CBW. We zullen ook nog met u telefonisch contact opnemen om dit mondeling toe te lichten.

Euroweg 27 3825HA Amersfoort

033 494 19 36

Over LAB21 BV

Welkom bij LAB21: De grootste vloerenwinkel van Nederland! Met meer dan 2000 vloeren vind je de vloer die bij je past. Kies uit meer dan 35 topmerken en de beste service. Bij LAB21 ontdek je PVC, Laminaat en Houten vloeren.