Goede winkel en heel netjes geholpen

Zie netjes uit

DOE HET NIET

DOE HET NIET! Oplichters eerste klas. Om te beginnen verkoper Lex: hij smeert je met gladde praatjes een vloer aan zonder daadwerkelijk in te gaan op je zorgen; Amsterdams huis, houten vloer met verloop: “Geen probleem hoor! Geen extra kosten ook.” Na de aanbetaling is er ineens “een fout gemaakt.” Ja verkeerde prijs gerekend: die gaat nu met €1500 omhoog. Dan de inspectie! In orde zegt meneer Dick. Maar als de legger dan komt en zegt: op deze vloer kan ik geen pvc leggen en gewoon weggaat begint de bende. “Dat was toch onze verantwoordelijkheid en staat toch echt in de voorwaarden.” Boos de winkel ingelopen; conclusie: dat hadden ze inderdaad moeten zien bij de inspectie. Goh. Twee weken verder: voor meer dan €2000 vloer laten egaliseren voor de vloer die dus eigenlijk helemaal niet in dit huis kan. Maar ja ons probleem. Terwijl wij dit in 3 dagen geregeld hebben wachten we een maand later nog steeds op een legger. Weken lang bellen we dagelijks 3 keer naar Lab21: “we gaan er echt achteraan” om nooit meer wat te horen. Ondertussen zo gigantisch veel extra kosten gemaakt met verblijf elders, extra huur opslag spullen en ga zo maar door. Walgelijke partij dit waar je ver van uit de buurt moet blijven. Wij zijn ondertussen juridische stappen aan het voorbereiden.

Beste Daan, Allereerst willen wij duidelijk maken dat we het zeer vervelend vinden dat er zaken mis gaan, dat is niet onze inzet, we willen het beste doen voor onze klanten. Dat betekent ook dat wij verantwoording nemen als er zaken zijn die een goed resultaat in de weg staan, zoals bijvoorbeeld jullie basisvloer. In de winkel kunnen wij uiteraard niet beoordelen wat de staat daarvan is. Dat gebeurt bij een voorinspectie, soms is zelfs bij de voorinspectie niet goed te beoordelen wat de staat van de vloer is doordat er nog spullen op staan of de vloer nog (gedeeltelijk) bedekt is. In jullie geval hebben we helaas te maken met een extreem slechte basisvloer, het herstel daarvan hoort niet bij de opdracht die wij gekregen hebben om een vloer te plaatsen. Om een goede vloer te kunnen leggen moet de basisvloer in een goede conditie zijn, wat hier beslist niet het geval was. Dat hier kosten aan verbonden zijn en dat dit gevolgen heeft voor jullie planning is natuurlijk oprecht zeer vervelend. Echter kunnen wij hier niets aan doen, we hebben geadviseerd hoe dit opgelost kan worden, en ook aangegeven om hier een goede aannemer voor in de arm te nemen omdat dit een constructief probleem is. Nadat de vloer door de aannemer hersteld is zijn wij weer gekomen om de vloer te leggen maar er bleken er nog steeds behoorlijke glooiingen in de vloer aanwezig te zijn. Hierop gaan leggen zou op termijn zorgen voor onherstelbare schade aan de vloer. Nu hebben wij een alternatief geadviseerd wat beter bestand is tegen deze glooiingen. We snappen uw frustratie en hebben begrip voor de situatie, maar het is in onze optiek niet terecht dat wij hiervoor als oplichters worden geafficheerd. We zullen er desondanks alles aan doen om binnen de opdracht een mooie en correcte vloer af te leveren. Met vriendelijke groet, Floor

Bedrijf met zeer slechte klantenservice

Een dag voor de afspraak van het egaliseren een meerprijs gekregen van €3600 of we die voor morgen even wilden betalen. Bij deze de order geannuleerd omdat er €5500 afgesproken was en geen €9100. Nu betalen ze de vooraf betaalde €450 niet terug. Omdat wij de order geannuleerd hebben. De wereld op z'n kop... Raad het iedereen af hier wat te bestellen! Probeer nu al 6 weken achtereen te bellen, maar steeds is de medewerker die hier voor verantwoordelijk is niet aanwezig.

We vinden het spijtig om te horen dat u het zo ervaren heeft. De meerprijs in uw order werd veroorzaakt door de slechte staat waarin uw basisvloer verkeerde en er daarom extra werkzaamheden benodigd waren om bij u een goede vloer op te kunnen leveren. We hebben meermaals geprobeerd om u telefonisch te spreken om deze meerprijs uit te leggen, echter was u steeds niet bereikbaar waardoor er uiteindelijk geen andere optie was dan een mail te sturen. Nadat u kenbaar had gemaakt de order te willen annuleren hebben wij u van uitleg voorzien met betrekking tot de annuleringsvoorwaarden conform het CBW. We zullen ook nog met u telefonisch contact opnemen om dit mondeling toe te lichten.

Douwe liet ons niet staan wachten maar schoot direct te hulp. Daarnaast dacht hij met ons mee en gaf hij zijn eerlijke mening. Een fijne eerste indruk van lab21!

Robert is zeer vriendelijk en vakbekwaam

Robert is zeer vriendelijk en vakbekwaam

snel en goed geholpen

Monique W heeft ons goed en vakkundig geholpen.We zijn erg tevreden

Duidelijk

Veel keus en zeer correct geholpen

Zeer vriendelijk

Professioneel en vriendelijk.

Gewoon goed geholpen

Niks bijzonders we wisten meteen aan de hand van een monster wat we wilden hebben. Door de zeer grote keuze was er een vloer die precies bij het monster paste

Toppertje!

Gaby Fransen is een toppertje. Ze weet waar ze over praat en heeft ons goede adviezen gegeven over de vloeren die Lab21 verkoopt. We hebben een mooie pvc-vloer uitgezocht.

Zeer goed geadviseerd en geholpen.

Johan de Leeuw (Oostzaan) adviseerde ons rustig, goed en snel. Had alle aandacht voor onze wensen.

Ik ben goed geholpen bij het uitbreiden van mijn bestaande vloer.

I.v.m. een dakkapel had ik wat extra laminaat nodig. Helaas was dit niet meer leverbaar. Ronnie heeft contact opgenomen met de fabrikant om te kijken wat er mogelijk is. Helaas past er niets op mijn laminaat, maar ik heb een goede vervanger gevonden die er erg op lijkt. Hierdoor ben ik alsnog tevreden met de uitkomst en kan ik binnenkort mijn vloer aanhelen.

Dank voor je hulp

Dank

Heel goed en zeer vriendelijk geholpen.

Open en vriendelijke ontvangst. Niet opdringerig maar behulpzaam. Meedenkend en goede uitleg op mijn vragen. Gaby Fransen is een medewerkster waar jullie trots op mogen zijn!!!

Met Marcel was het goed praten over wat je het beste kan kiezen

mijn ervaring is dan ook dat ik vind dat de manneger niet mij aan het werk moet zetten maar gewoon een dagje met zijn toegewezen personeel moet mee draaien zodat hij voldoende vertrouwen op bouwt om zijn personeel het werk te laten doen waarvoor zij in de winkel staan en niet mij aan het werk zijn om zijn beoordeling gesprekken te organiseren

Goed geholpen, prachtige vloeren gekocht

We zijn geholpen door Karin Wedzinga. We gingen voor een oriëntatie, maar liepen de deur uit met een hele gave order voor de woon- en slaapkamer. Ruime keuze, goed geïnformeerd en alle vragen werden na behoren beantwoord. Kortom; we raden Lab21 aan!

Super geholpen, deskundig advies en heel vriendelijk!

Wij hebben een hele prettige ervaring gehad in de winkel. We zijn op locatie Enschede geholpen door Gaby Fransen, die al onze vragen rondom welke vloer bij ons past heeft beantwoord. Ze heeft verstand van zaken en denkt echt mee in wat voor ons de beste keuzes waren! Ook na het bezoek in de winkel via telefonisch contact en over de mail heel uitgebreid en vriendelijk geholpen.

Mooie kwaliteit en goede service

Mooie kwaliteit en goede service

Duidelijk antwoord op vragen, komt afspraken na

hulde aan Douwe Reitsma. Zo bedient men een klant!

Zeer goed geadviseerd en bedient door Douwe Reitsma

Heel fijn geholpen en prima advies

Michiel is een hele fijn meedenkende adviseur die alle tijd voor je neemt. Probeert niet het duurste product te verkopen en luistert heel goed naar de wensen van de klant. Twee keer stalen mee genomen om de juiste keuze te kunnen maken bij het meubilair en de sfeer van ons huis. En nu hopen dat het resultaat nadat de vloer gelegd is ook een 10 verdient! Hartelijke groet, Hans en Loek Kroon

Sympathiek, eerlijk & deskundig

Onlangs door Marcel in Breda geholpen bij de keuze voor een nieuwe PVC vloer. Heel fijn dat Marcel het klantbelang voorop stelt, zonder enige ‘verkoop-push’ en eerlijk advies geeft over de specifieke kenmerken van de verschillende vloeren.

Prima geholpen

Wilma van Zetten heeft ons fijn en goed geholpen

klantvriendelijk, goede uitleg, behulpzaam, deskundig

zie boven

Goed geholpen

Prima te woord gestaan.

Euroweg 27

3825HA Amersfoort

033 494 19 36

Over LAB21 BV

Welkom bij LAB21: De grootste vloerenwinkel van Nederland! Met meer dan 2000 vloeren vind je de vloer die bij je past. Kies uit meer dan 35 topmerken en de beste service. Bij LAB21 ontdek je PVC, Laminaat en Houten vloeren.