Juiste product snel geleverd!

Even zoeken onder welke categorie het gewenste te vinden. Bestelroute duidelijk. Maakt waar wat wordt toegezegd.

Duidelijke webshop

De structuur van de webshop is duidelijk maar het assortiment aan engelstalige bridgeboeken is naar mijn mening veel te beperkt! Ik bestel ze regelmatig in het buitenland.

Snel en foutloos, wel een hoge verzendkostenprijs

Goed en snel geleverd

Biddingboxen en loopbriefjes besteld. De kleur van de bestelde loopbriefjes was niet voorradig. Ik kreeg een mail met het verzoek om een andere kleur te kiezen. Daarna was de bestelling snel binnen.

Goed thuis bezorgd.

Geen bijzonderheden.

Snelle aflevering

Snelle levering. Alleen geen bericht gehad dat mijn bestelling verwerkt was of verzonden was. Maar een leuke verassing toen ik de de bestelling op de deurmat zag liggen.

Portokosten?

Als docent betaalde ik vroeger geen portokosten. Ik begrijp dat dit nu wel moet maar 6,50 euro porto voor 13 speelkaarten ( bezorgd in een envelop) is wel wat veel.

mijn betaling met credit-card lukte niet. U laat mij eerst wel alles invullen en dan moet ik opeens

Bestellen gaat moeizaam doordat betalen met creditcard niet lukt. U laat mij alles invullen en dan kom ik nog eens in een systeem waarin ik opnieuw alles in moet vullen en moet inloggen?? Ik wist het niet meer en heb afgebroken. Dan maar geen bestelling

Dinsdags besteld en donderdag al in de bus. Super

Gelukkig een snelle service, want we hadden het snel nodig.

Snel.

Snel en retour zending goed afgehandeld.

Vlotte afhandeling van bestelling

Indien bestelde artikelen op voorraad zijn, wordt de bestelling zo snel mogelijk verzonden. Meestal al de volgende dag afgeleverd. Prima service.

Na mijn installatie ls materiaalbeheerder alles zeer snel geregeld

Ben content met de afhandeling, verzending en pakketvorm

Prima en snelle service!

Zowel telefonisch als online zijn mijn bestellingen snel geleverd.

Conform verwachting

vind de afleveringskosten wel erg hoog

Ik vond het moeilijk en achteraf zie ik dat ik fouten heb gemaakt

Ik heb niet aangegeven dat in lid van de Bond ben en ik vond slecht hoe je de aantallen moet invullen. Maar ja alle begin is moeilijk

Leer het verschil tussen pakketpost en brievenbuspost!!!

Pakketpost kost € 6,95. Jullie berekenen dan € 6,95. Brievenbuspost kost € 3,90. Jullie berekenen dan ook € 6,95 met omschrijving "inpak en verzendkosten". Vreemde zaak. Een pakket inpakken kost meer tijd en materiaal dan de simpele briefpost.

De bestelde DVD is zoals omschreven en snel geleverd.

Verzendkosten te hoog

Jammer dat ik voor een bestelling die door de brievenbus past, 6,95 Euro moet betalen voor verzending/verpakking. Even een opmerking met aanbevelen. Sommige artikelen zijn alleen hier verkrijgbaar. Boeken bestellen kan goedkoper zijn in een andere online shop.

Goed zelfde

Prima geregeld goede informatie over verloop bestelling

Goed geregeld en ruime keuze

Neem een andere bezorgdienst

Postnl bezorgt niet binnen het tijdraam en brengt pakje dan naar een afhaalpunt aan de andere kant van de stad.

Snelle levering. Op het rode tafelblad zitten verschillende krassen. Laat het zo omdat ruilen weer extra kosten met zich meebrengt.

prima info met snelle levering.

Snelle levering.

Makkelijk bestellen.snelle bezorging en keuze uit betaalmogelijkheden.

Over Bridgeshop.nl

De Bridge- en Boekenshop is een winkel waar u alles op het gebied van bridge kunt vinden. Lesboeken en oefensoftware voor beginnende bridgers, wedstrijdmaterialen voor bridgeverenigingen, cadeauartikelen voor prijzentafels en andere gelegenheden, bridgeboeken en software voor gevorderde spelers. Kortom, voor iedere bridger is er wat te vinden.