snelle levering, zonder gezeur.

Overzichtelijk en goede service

Ik ben zeer tevreden over de aankopen bij de bridge en boekenshop.

Gebruikers vriendelijke web s.

overzichtelijk en duidelijk.

Snel gevonden wat ik wilde hebben. Tevens tegen een redelijke prijs

Aardig boekje met tips

Het boekje vuistregels van Niemeijer is wel aardig, maar niet heel best geschreven. Erg kort door de bocht.

Zeer snelle levering en goed verzorgd!

duidelijk

na de besteling snelle levertijd van het produkt.

Als je weet wat je willen bestellen ben je snel klaar en e bestelling binnen 24 uur in huis

toegankelijke info

snel en goed geleverd

Fijne boeken voor ieder niveau speler die niet te duur zijn en snel geleverd. Wat wil je nog meer?

Koste geen moeite om te vinden wat ik nodig had. Vlugge kevering. Dankjewel

Goede snelle service

Snel gereageerd op koopvraag en afwikkeling vlot

Mooi uitgaven

Jammer dat het niet duidelijk was dat Start 1 voor beginners (die zelfs nog nooit een kaart in handen gehad hebben) was. Het niveau is (veel) lager dan ik gewild had. Service en verpakking van de shop zelf is goed.

goed te woord gestaan

Na vijf dagen nog steeds niets ontvangen

Bestelling ging goed. Verzenden via GLS niet zo'n succes. Ze kunnen ons huis niet vinden. Voor de Post is dat geen enkel probleem.

Beste klant, Onze excuses voor de late levering van uw pakket, naar ik begrepen heb is uw bestelling inmiddels bij u afgeleverd. Met vriendelijke groet, Bridge- en Boekenshop

snel geholpen, goed verpakt

netjes afgeleverd

Prima afhandeling! Behoorlijk snel.

De afhandeling gaat behoorlijk snel. Verzendkosten blijven wel een drempel om te bestellen.

Regelmatig bestel ik tot volle tevredenheid boeken bij de Bridgeshop. Ook begin van deze maand weer. Ik had echter vergeten bij het afrekenen van de bestelling, de kortingcode te vermelden. Na het sturen van een mailtje hierover, werd dit daags er na alsnog gecorrigeerd. Ook de bestelling werd binnen een paar dagen correct uitgevoerd.

goed, maar soms zoeken om terug in het =hoofdmenu te komen

Ik heb een bestelling gedaan met de Paasdagen. De kortingsbutton van 2,50 euro per product kon ik niet vinden. Mijn fout of was die er niet?

Beste klant, Bij de betaalopties is er een mogelijkheid een kortingscode in te voeren. Met vriendelijke groet, Bridge- en Boekenshop

uitstekend en snelle levering

uitstekend

Milieuonvriendelijk.teveel carton/ verpakking

Met de twee pakken scorekaarten kan niets gebeuren. Kan in een ribbelenvelop

snel en correct

Vlotte afwerking van de bestelling

Gekreukt item

Helaas was de envelop, en dus ook de bestelde spiekbrief, gekreukt. Dat vond ik jammer. Ik heb de klacht bij de bezorgdienst gemeld, ze beloofden dat het niet meer zou gebeuren….Wel snelle levering en de inhoud van de spiekbrief is handig.

TOP

Zou jullie bij iedere bridger aanbevelen. Slemse groeten uit België

Kennedylaan 9 3533KH Utrecht

Over Bridgeshop.nl

De Bridge- en Boekenshop is een online winkel waar je alles op het gebied van bridge kunt vinden. Lesboeken en oefensoftware voor beginnende bridgers, wedstrijdmaterialen voor bridgeverenigingen, cadeauartikelen voor prijzentafels en andere gelegenheden, bridgeboeken en software voor gevorderde spelers. Kortom, voor iedere bridger is er iets te vinden.