Prima service en lekker snel!

Prima snel besteld, snel in huis!

Prima snel besteld, snel in huis!

Snelle levering!

Bridge Bond Specials besteld als prijzen voor een bridgedrive. De volgende dag werden ze al geleverd.

Al het bestelde keurig op tijd en correct geleverd

Ik had alleen problemen met het selecteren van het bezorgadres en het factuuradres, omdat deze adressen niet hetzelfde zijn. Dit was niet heel duidelijk, maar uiteindelijk wel gelukt.

vlotte levering

Vlotte levering

Besteld, snel geleverd, verpakking goed. Wat nog iets beter kan is tracking info (duidelijk aangeven dat GLS van de Bridgeshop is).

moeilijk een bestelling te plaatsen

de laatste medewerker heeft mij geholpen om de bestelling te plaatsen

Snelle en correcte levering

Plezierig!

Duidelijk, verstaanbaar en efficiënt, vriendelijk!

Ik liep vast met om-line bestellen (digibeet?). Kreeg na dat nachtwerk E-mail “bestelling afronden a.u.b.”. Belde zelf, kreeg hulp èn suggesties bij andere vragen. Ik ,als Arbiter” had een hangend protest over een leider die zijn bevel naar de dummy wijzigde en waar LT tegen protesteerde. Een speler (arbiter) aan die tafel wist het beter!? Ik werd doorverbonden met Dennis en kon nu eenduidig uitleg geven.

Bijna helemaal goed.

Bijna: ik had de speelkaarten besteld in 4 kleuren. Er zijn maar 3 kleuren geleverd, geel niet en rood dubbel. Waren de gele kaarten op?

Beste klant, Wat vervelend dat u de verkeerde kaarten heeft ontvangen, ik ga het doorgeven aan ons magazijn. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Bridge- en Boekenshop

Prima service!

Snelle levering, prima spullen.

Bestellingen worden altijd accuraat en snel verstuurd.

Het enige jammere is, dat de bridgeshop fysiek niet meer open is.

Heel goed.

Ik kan alleen mijn kortingscode, die ik heb gekregen omdat ik mij inschreef voor de nieuwsbrief, nergens vinden.

super vlot geleverd en duidelijke communicatie

Alles verliep vlotjes, en ondanks dat ik zelf een foutje had gemaakt bij de bestelling, werd deze goed verholpen door de klantenservice.

Overzichtelijke website, snelle levering.

Duidelijk omschreven op de website, makkelijk te zoeken.

snel bezorgd

product snel gevonden

heel goed

Als ik een vraag heb woord me steeds geholpen en alle leveringen gaan heel snel groetjes Brigitte

Afhandeling van mijn online aankoop ging goed

Prima shop

Goede begeleiding voor de aankopen vlotte levering

Teleurstellende verpakking

De vullingen waren niet verpakt. Bij het open maken van het doosje vielen de 4 vullingen los eruit

Heel vriendelijk en behulpzaam

Zeer behulpzaam

Prettig contact en advies.

Om mijn cadeaubon in een keer op te maken ivm verzendkosten werd geadviseerd, omdat 1 item niet voorradig was, even te wachten om de bestelling te plaatsen.

Redelijk, maar wel verouderd

De site zelf zit naar tegenwoordige maatstaven primitief in elkaar. Heeft hier iemand met UI/UX achtergrond naar gekeken? Ik denk het niet. Levering ging wel goed en redelijk vlot. Niet de volgende werkdag echter.

Over Bridgeshop.nl

De Bridge- en Boekenshop is een online winkel waar je alles op het gebied van bridge kunt vinden. Lesboeken en oefensoftware voor beginnende bridgers, wedstrijdmaterialen voor bridgeverenigingen, cadeauartikelen voor prijzentafels en andere gelegenheden, bridgeboeken en software voor gevorderde spelers. Kortom, voor iedere bridger is er iets te vinden.