Teleurstellende verpakking

De vullingen waren niet verpakt. Bij het open maken van het doosje vielen de 4 vullingen los eruit

Heel vriendelijk en behulpzaam

Zeer behulpzaam

Prettig contact en advies.

Om mijn cadeaubon in een keer op te maken ivm verzendkosten werd geadviseerd, omdat 1 item niet voorradig was, even te wachten om de bestelling te plaatsen.

Redelijk, maar wel verouderd

De site zelf zit naar tegenwoordige maatstaven primitief in elkaar. Heeft hier iemand met UI/UX achtergrond naar gekeken? Ik denk het niet. Levering ging wel goed en redelijk vlot. Niet de volgende werkdag echter.

Duidelijk snel verwerkt en verzonden.

Duidelijk, snel, prima verwerking.

Prima geregeld en snel ontvangen

Producten zijn goed te vinden en gemakkelijk te bestellen. Worden snel geleverd, prima.

Prima gespecialiseerde shop, maar jammer dat er verzendkosten bij komen.

Dezelfde boeken die ik bij jullie besteld heb, kwam ik later op een andere site tegen voor dezelfde prijs zonder verzendkosten.

Goed, en prima nazorg

Boek besteld, deze was behoorlijk beschadigd door transporteur. Dit aangegeven bij bridgeshop met foto's, en de volgende dag al een nieuw exemplaar. Top.

Keurig op zeer korte termijn geleverd.

Correct en volgens afspraak de bestelling uitgevoerd.

Goede uitgebreide keuze

Eindelijk de tafellegger gevonden waar ik naar zocht Snel binnen, keurig verpakt

Alleen de verzending was een klein probleem. eerst een dag uitstel en de volgende dag ging de tijd van 1330-1530 in stappen naar 1700-1800. Dat kostte uiteindelijk een hele middag. Het waren een aantal grote dozen die een beetje geplet waren en 1 was gescheurd. Gelukkig was dit de doos waarin de groene speelkaarten zaten in verpakking van 12 en dus niets verloren.

Het artikel dat ik besteld had werd goed verpakt en snel geleverd.

Als lid van de bridgebond bestel ik al mijn lesmateriaal ( met korting) bij de Bridge- en Boekenshop. Alles wordt goed verpakt en snel geleverd.

Men denkt mee

Snel geleverd.

Snelle levering van mijn bestelling. Alleen jammer dat er zo'n grote doos om zat. Inhod was prima.

Geheel volgens verwachting

Vriendelijke, snel

Goede communicatie, snelle levering en vriendelijk bezorger. Zeer tevreden.

zeer snelle afhandeling

makkelijke site voor bestelling en snelle afhandeling

prima geholpen

prima!

Prima ervaring

Prima ervaring

doen wat er beloofd wordt

de bestelde/ gewenste artikelen werden zeer snel geleverd

Er wordt supersnel gereageerd!

Of het nu om een aankoop gaat of een vraag, er wordt supersnel gereageerd.

Kennedylaan 9 3533KH Utrecht

Over Bridgeshop.nl

De Bridge- en Boekenshop is een online winkel waar je alles op het gebied van bridge kunt vinden. Lesboeken en oefensoftware voor beginnende bridgers, wedstrijdmaterialen voor bridgeverenigingen, cadeauartikelen voor prijzentafels en andere gelegenheden, bridgeboeken en software voor gevorderde spelers. Kortom, voor iedere bridger is er iets te vinden.